Oisko typerää järjestää polttarit kylpylässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uudet tuulet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uudet tuulet

Vieras
Ainainen kiire, ja kova meno ja kaikennäköistä meno-aktiviteettia alati ympärillä.
Monet polttarit joissa olen mukana ollut niin aina on menty lujaa ja täpinällä viinan kanssa.
Oisko nyt paha järjestää morsiamelle polttarit kylpylässä polttariporukan kanssa leväten, rentoutuen ja nauttien hyvästä ruoasta?
Morsian itse ei ole mikään kauhea meno-ihminen.
Ja jos paljastuu että haluaa jotain, niin tekee vaikka yhden menevän jutun ennen kylpylään menoa?

Ainainen kiire, ja kova meno ja kaikennäköistä meno-aktiviteettia alati ympärillä.
Monet polttarit joissa olen mukana ollut niin aina on menty lujaa ja täpinällä viinan kanssa.
Oisko nyt paha järjestää morsiamelle polttarit kylpylässä polttariporukan kanssa leväten, rentoutuen ja nauttien hyvästä ruoasta?
Morsian itse ei ole mikään kauhea meno-ihminen.
Ja jos paljastuu että haluaa jotain, niin tekee vaikka yhden menevän jutun ennen kylpylään menoa?

Mun mielestä ihan ok idea. En tosin itse oo koskaan ollut kylpylässä, joten ainakin itte olis kivaa.

Aivan loistava idea! Uskon, että tunnette morsiamen sen verran hyvin että tiedätte onko hälle mieluinen. Kylpylässä rentoutumista/jotain ihania hoitoja/ravintolaruokaa ja sellasta, varmasti saatte ihanan illan!

idea on mahtava :)
ainoa mutta siinä on tuo raha.. eli se että paljonko jokainen osallistuja pystyy laittamaan siihen rahaa! itellä jäi viime kesänä kotihoidontuella ollessani rakkaan kaverin polttarit välistä, kylpylään menon vuoksi. Hinta nousi pilviin + vielä omat ruuat ja juomat..
mutta jos olisin ollut töissä, niin sit tottakai olisin pystynyt osallistumaan.. mutta edelleen harmittaa kun musta tärkeämpää on keksiä sellainen ohjelma mihin kaikilla morsiamen ystävillä on VARAA osallistua, kuin että se "maksaa paljon ja on mahtavaa" :)

Yhteistyössä