:snotty: siis anopin kanssa välit meni poikka tossa yli vuosi sitten.. Mä en ole halunnut olla missään tekemisissä sen jälkeen, mies on käyny siellä kylässä sillon tällön lasten kanssa. Mutta nyt esikoinen haluaa yökylään, ja mä olen ollut sillä kannalla, että ei käy, jos pikkuvelikään ei pääse. Ja tästä se riita periaatteessa johtuikin, vaikka siihen liittyy kyllä niin paljon muitakin juttuja, eli anoppi on ihan suoraan sanonut että esikoinen on hänelle rakkain ja tärkein, ja nyt esikoisen (5vee) puheiden mukaan mummi oli sanonut, että pikkuveli (2vee) ei voi mennä yöksi, koska pikkuveli ei tottele. Minulle nyt tuli heti mieleen, onko tuo nyt sit se todellinen syy, ettei kuopus saa mennä..
Mun mielestä tässä pitäis nyt nää asiat selvittää, jotta ehkä sit joskus pojat vois mennä yhdessä mummille yöksikin. Mutta mä en tiedä ollenkaan anopin suhtautumista nyt tuohon kuopukseen, ja pelottaa kyllä mitä siitä sovinnosta tulee, kun aiheen otan puheeksi.
Eli pelottaa ja jännittää!!!!! Mutta kai se täytyy tässä joku päivä rohkaistua ja puhelimeen tarttua? Mitä mä edes sille sanon? Plääh :ashamed:
Mun mielestä tässä pitäis nyt nää asiat selvittää, jotta ehkä sit joskus pojat vois mennä yhdessä mummille yöksikin. Mutta mä en tiedä ollenkaan anopin suhtautumista nyt tuohon kuopukseen, ja pelottaa kyllä mitä siitä sovinnosta tulee, kun aiheen otan puheeksi.
Eli pelottaa ja jännittää!!!!! Mutta kai se täytyy tässä joku päivä rohkaistua ja puhelimeen tarttua? Mitä mä edes sille sanon? Plääh :ashamed: