Oiskohan liikaa jos vielä ostais joululahjaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sipuli

Tunnettu jäsen
31.05.2007
8 334
48
48
Muksille ton lego castlen... :/
Neidille ostettiin se pet shop talo ja laukullinen niitä ököjä vielä ja legopoliisi asema..
Poika saa nintendo wiin plus pelin siihen ja tollaisen taikurilaatikon..
Sukulaisilta en tiedä mitä saavat!
Tytölle käyn vielä hakemassa sen virtuaalipetshop ökön ja sitten saa riittää.

Me sovittiin ihan lasten kanssa jo et haluaako ne paljon lahjoja, vai haluisko ne muutaman lahjan per nenu mitkä saa ihan itse valita, eli valittiin tuo jälkimmäinen.
Mä inhoan sitä krääsän määrää mitä tulee jouluisin, ne lelut mitkä menee rikki heti..
Suklaata ja muuta ostan toki vielä ja villasukkia jne :D
Mut nyt jäin miettimään et josko pojalle ton linnan vielä ostais...
Vaik eka ajattelin et toi wii on sen verran kallis ja se pelikin että...

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Osta yhteiseks se linna? =)

Mitä muuten olette ostaneet pikku sällille? Meillä suht. saman ikänen tyttö enkä tiedä yhtään mitä hälle ostais :/

Meidän pienen on kiinnostunut kauheesti palikoista ja tornien teosta ja sitten tykkää purkkeihin laittaa asineitä ja vahdella niitä kiposta toiseen, et varmaan ainakin sellainen laatikko ostetaan mihin saa laittaa noita palikoita kerta se niin kiinnostaa :)
Ja tietenkin kirjoja..
Muuten ei kyllä ole hajua mitä muuta vois ostaa, kummit ostaa aika paljon kun kaikille eka kummilapsi, yksikin kummi on ostanut jo 4 lahjaa... :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja piuka:
eks tossa oo aika paljon krääsää??? me ei osteta mitään lapselle itse, sukulaisista saa mitä saa!

Saahan nuokin toki sukulaisilta, enkä pidä noita krääsänä.
Legot on tosi hyvä lahja ainakin meidän perheessä.
Joka vuosi ostetaan yksi tai kaksi lautapeliä, niin kuin nytkin.
Tyttö on niin petshoppia koko likka että ne on mieleisiä hänelle :)

Ei missään nimessä ole liikaa.

En minäkään aikonut ostaa omalle + nuille 3:lle tätin murulle kuin 1 per nokka....

Vähän tosin lähti mopo käsistä kun kauppoihin pääsin :ashamed: :saint: :xmas: :xmas:

eks tossa oo aika paljon krääsää??? me ei osteta mitään lapselle itse, sukulaisista saa mitä saa!

Siis ette oikeasti osta lapsille joululahjoja ollenkaan???? Ja oletatte että sukulaiset ostaa... kukin tyylillään mut kyl mä oon sitä mieltä vanhempien kuuluis kans ostaa lapsille lahja/lahjoja, tietty oman taloudellisen tilanteen mukaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Räjähtävä Ronttonen:

En minäkään aikonut ostaa omalle + nuille 3:lle tätin murulle kuin 1 per nokka....

Vähän tosin lähti mopo käsistä kun kauppoihin pääsin :ashamed: :saint: :xmas: :xmas:

Meillä nyt on lähtenyt joka vuosi ja lahjoja on aina ihan liikaa..
Siksi mä nyt tein pyhän päätöksen ettei enempää mut sitten taas jos vielä toi yksi... :whistle:
Kun tosiaan, mummot ja muut ostaa kuitenkin lahjoja vaikka olen sanonut ettei sit mitään krääsää, ennemmin yksi laadukkaampi lahja kuin neljä turhaa..

Me aina ennen joulua aikoinaan raivailtiin leluja ja lahjoitettiin että uusia sopii tilalle.
Nyt ei enää onneksi ole leluaikaa kuopuksellakaan vaan sittenpä on aika arvokkaita lahjat. Saa tyytyä3-5 lahjaan, iso poika ymmärtää että halvempia pienenä sai enemmän. Ja ostellaanhan sitä pitkin vuotta kaikenlaista.

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Räjähtävä Ronttonen:

Meillä nyt on lähtenyt joka vuosi ja lahjoja on aina ihan liikaa..
Siksi mä nyt tein pyhän päätöksen ettei enempää mut sitten taas jos vielä toi yksi... :whistle:
Kun tosiaan, mummot ja muut ostaa kuitenkin lahjoja vaikka olen sanonut ettei sit mitään krääsää, ennemmin yksi laadukkaampi lahja kuin neljä turhaa..

Onneks muillakin samaa ongelmaa :D
Minäkin päätin että en osta lapsille leluja kun niitä on jo paljon ja sukulaisilta niitä tulee ihan hirmusesti kuitenkin. Nyt on esikoiselle ja leikki leivänpaahdin ja kahvinkeitin odottamassa, dvd-levyjä ja kuopukselle muutaman kirja. Ja vielä en ole edes lahjaostoksilla käyny, sunnuntaina vasta menossa :whistle: No esikoinen saa ainakin ihan hyödyllistäkin tavaraa sukulaisilta, appiukko ostaa ratsastuskypärän ja toinen sukulainen osti 10 ratsastustuntia =)

mun mielestä tuo vois olla hyvä idea...ku ei oo itellää paljo rahaa ja en halua että lapset oppii siihen että jätesäkkikaupala kannetaan joulukuusen alle lahjoja....

Yhteistyössä