juu ja aion kysyä tätä sitte lääkäriltäkin. Eli kuppikoko on F ja tällä hetkellä oottelen leikkausaikaa välilevynpullistumaan hoitoon. Hartiat niskat jumissa silloin tällöin, ryhti eteenpäin koska rinnat painaa. oikeita liivejä hankala löytää, ja ostankin yleensä sitte sokokselta kun muualla ei oikein noin isoja kokoja ole. :kieh: (viitaten kappahliin ja lindexiin jne)
kuka on saanut kunnallisella puolella rintojen pienennyksen ja millä perusteella?
henkisesti olen aika kypsynyt jo näihin rintoihin, olen pienestä saakka ollut kiusattu koska mulla aina ollut isot rinnat. Myös uimahalleissa käynti on yhtä tuskaa kun kaikki jää kahtomaan isoja rintojani ja ehkä henkinen kärsimys on jäänyt kouluajoilta mut huomaa miten pikkutytöt sipittelee ja osoittelee :ashamed:
kiitos jos joku kehtaa vastailla
kuka on saanut kunnallisella puolella rintojen pienennyksen ja millä perusteella?
henkisesti olen aika kypsynyt jo näihin rintoihin, olen pienestä saakka ollut kiusattu koska mulla aina ollut isot rinnat. Myös uimahalleissa käynti on yhtä tuskaa kun kaikki jää kahtomaan isoja rintojani ja ehkä henkinen kärsimys on jäänyt kouluajoilta mut huomaa miten pikkutytöt sipittelee ja osoittelee :ashamed:
kiitos jos joku kehtaa vastailla