Ok, kokeillaas nyt kuvan laittamista sitten

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli jos onnistuu niin kuvassa pitäis näkyä makkarin uus tapetti, tosin ihan vasta tapetin laiton jälkeen otettu eli ei ole kuivunutkaan kunnolla vielä, sekä kaikki reunat vielä siistimättä. Tuo tapetti on vaan yhdellä seinällä, toiselle tulee ilmeisesti vaaleampi maalipinta. Saa sanoa mielipiteensä jos haluaa :) http://www.aijaa.com/v.php?i=3174830.jpg

Vielä että minkähänlaista taulua tms. vois ajatella tuohon seinälle? Entä verhojen väri, nyt on ruskeat paneeliverhot joissa valkoisia palloja ja ne eivät enää tunnu kyllä sopivan.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Miks sulla on kaikki huonekalut yms. siinä jos se on vielä siistimättä?

No kun mä en malttanu olla siivoomatta heti kun saatiin tapetti seinään :D Ja siihen menee varmaan tovi kun saadaan reunat siistittyä kun tehdään toinen seinä myös ensin valmiiksi ja sitte mietitään että laitetaanko listaa vai sellasta boorditeippiä vai mikähän on nimeltään :)

Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oisko jollain jotain tauluvinkkiä vielä? :)

Jos tauluja haluaa niin jotain todella yksikertaista tai sitten pieniä puukehyksisiä peilejä pari kipaletta =) Esim. ikealta löytyy noit peilejä, ootas jos löydän...

Joo hei mulla onkin niitä pari mutta ne on mustia tai tummanruskeita, sopiskohan ne?? Täytyypä koittaa. Kiitos taas :D Ne on muuton jäljiltä vielä jossain laatikossa.

Jos tauluja haluaa niin jotain todella yksikertaista tai sitten pieniä puukehyksisiä peilejä pari kipaletta =) Esim. ikealta löytyy noit peilejä, ootas jos löydän...

Joo hei mulla onkin niitä pari mutta ne on mustia tai tummanruskeita, sopiskohan ne?? Täytyypä koittaa. Kiitos taas :D Ne on muuton jäljiltä vielä jossain laatikossa.

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/90044151
ja maalaisin nuo reunat kans sillä oranssilla eli minkä väriset verhotkin =)

Ja kyllä siihen käy tummanruskeat ja mustatkin :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Aika kiva, kelpuuttaisin kyllä meillekkin. Ja hyvään hintaan oot vielä ostanu! Onnittelut onnistuneesta löydöstä :flower:

Kiitti, olen itsekkin aikast tyytyväinen :) Ja värisilmä oli liike josta löysin että sinne jos jotakuta kiinostaa, tietty paikkakunnitttain voi olla tietty eri tapetteja alessa, tai mistä sitä tietää.

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/90044151
ja maalaisin nuo reunat kans sillä oranssilla eli minkä väriset verhotkin =)

Ja kyllä siihen käy tummanruskeat ja mustatkin :wave:

Joo mä löysinkin ne peilit ja tummanruskeat olivat, mutta mulla tuo päiväpeittokin ruskea ja yx matto makkarissa niin eiköhän se sit sopis :)

Joo mä löysinkin ne peilit ja tummanruskeat olivat, mutta mulla tuo päiväpeittokin ruskea ja yx matto makkarissa niin eiköhän se sit sopis :)

Varmasti sopii =) Kelläkähän on sisustus kuume :whistle: mulla vai? :D

:D Semmost se välil on :D Mäkin nyt innoissani kun päästy muuttamaan ekaan omaan kämppään niin nyt täytyy pistää pikkuhiljaa kaikki huoneet uuteen uskoon :)

Varmasti sopii =) Kelläkähän on sisustus kuume :whistle: mulla vai? :D

:D Semmost se välil on :D Mäkin nyt innoissani kun päästy muuttamaan ekaan omaan kämppään niin nyt täytyy pistää pikkuhiljaa kaikki huoneet uuteen uskoon :)

Meillä ois sama suunnitelmissa lähitulevaisuudessa, nyt täytyy vaan tyytyä tähän :D

Nonii, nyt sain pikkutaulutki seinälle :D, ne kyl näyttää et olis jotenki vinksallaan kuvassa mut livenä näyttää kyl aikas hyvältä :) http://www.aijaa.com/v.php?i=3175424.jpg

MÄ laittaisin tohon mieluummin vaikka ison peilin tai taulun just sängynpäätyyn. Vaikka yhtä leveen kun sänkykin on. Noi pienet on vähän liian pienet, tai sitten laittaisin vaikka neljä niitä peilejä siihen lisää, eli kolme vierekkäin ja kaks allekkain.

Sit jos laitat ne verhot, niin ehdottaisin, että teet koko pitkät, eli niin että jää, esim reilu sentti lattiasta, ja koko seinälle, eli niin että ei näy seinää tuolla, yöpöydän luona. Eli tarpeeksi pitkät ja monta leveyttä, niin avot!

Tapetti on tosi kiva! Laitoitteko ekaa kertaa, vai ootko ennenkin puuhaillu tapetointihommia? Meillä ois eessä kohta, ja koskaan ei olla laitettu, eli jännittää...

Kaikinpuolin minusta ihana huone,ainoa mikä pistää silmään on nuo taulukoukut,joilla olet kiinnittänyt peilit.
Mä en vois elää,jos mulla näkyis noin ne taulukoukut... ;) :D

Ihana on tapetti.Saispa ittekkin,mut on tyydyttävä vuokraasuntojen tylsiin valkoisiin...aina vaan.Plääh.

Yhteistyössä