Ok, kokeillaas nyt kuvan laittamista sitten

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa:
MÄ laittaisin tohon mieluummin vaikka ison peilin tai taulun just sängynpäätyyn. Vaikka yhtä leveen kun sänkykin on. Noi pienet on vähän liian pienet, tai sitten laittaisin vaikka neljä niitä peilejä siihen lisää, eli kolme vierekkäin ja kaks allekkain.

Sit jos laitat ne verhot, niin ehdottaisin, että teet koko pitkät, eli niin että jää, esim reilu sentti lattiasta, ja koko seinälle, eli niin että ei näy seinää tuolla, yöpöydän luona. Eli tarpeeksi pitkät ja monta leveyttä, niin avot!

Tapetti on tosi kiva! Laitoitteko ekaa kertaa, vai ootko ennenkin puuhaillu tapetointihommia? Meillä ois eessä kohta, ja koskaan ei olla laitettu, eli jännittää...

Joo kyl me laitettiin ekaa kertaa ja oli tosi hankala alku mutta kyl siitä sit selvittiin voittajina. Ainut mikä oli vähän huono oli se kun otettiin edelliset tapetit (4krs.) pois niin nyt seinän pinta ei ollut niin tasainen kuin olis voinut olla vaikka sitä taoitusainettaki laitettiin. Toinen oli se kun oli kohdistettavaa tapettia niin mies kiros pariin otteeseen :D Mutta ihan kiva lopputulos. Kiitokset myös neuvoistasi, täytyy kattella että mitä tuolta kaupoista löytyy niin saatanpa vaihtaa taulun, vaikka ei nuo livenä niin pieneltä näytä kuin kuvassa. Ne verhot on kans kyl asia sinänsä; meillä kun on ihan älyttömän iso ikkuna ja se ikkunaseinä on tosi leveä niin oisko sellaiset sit ihan hälmönnäköiset kuitenkin jos tulee koko seinän levyiseks, en tiiä, on tää vaikeeta taas :D

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Kaikinpuolin minusta ihana huone,ainoa mikä pistää silmään on nuo taulukoukut,joilla olet kiinnittänyt peilit.
Mä en vois elää,jos mulla näkyis noin ne taulukoukut... ;) :D

Ihana on tapetti.Saispa ittekkin,mut on tyydyttävä vuokraasuntojen tylsiin valkoisiin...aina vaan.Plääh.

No arvaa aattelinko et väritän ne mustalla paksulla tussilla :D Mut saattais sekin hassua olla.. Miten mä ne saisin niin ettei niit näy?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kaikinpuolin minusta ihana huone,ainoa mikä pistää silmään on nuo taulukoukut,joilla olet kiinnittänyt peilit.

Ihana on tapetti.Saispa ittekkin,mut on tyydyttävä vuokraasuntojen tylsiin valkoisiin...aina vaan.Plääh.

No arvaa aattelinko et väritän ne mustalla paksulla tussilla :D Mut saattais sekin hassua olla.. Miten mä ne saisin niin ettei niit näy?

saisko niitä peilien kiinnitysnauhoja ( ? ) kiristettyä jotenkin niin,että se koukku jää sinne peilin alle?
No ei se oikeasti kuolemaksi ole,vaikka ne näkyykin.:D Anna olla noin,jos niitä ei kiinnitusnauhoja pysty lyhentämään. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

saisko niitä peilien kiinnitysnauhoja ( ? ) kiristettyä jotenkin niin,että se koukku jää sinne peilin alle?
No ei se oikeasti kuolemaksi ole,vaikka ne näkyykin.:D Anna olla noin,jos niitä ei kiinnitusnauhoja pysty lyhentämään. :)

Ei niit oikeestaan saa kun siin peilis/taulus on ne koukut kiinni siinä peilin päällä siis ne joihin sit kiinnitysnauha laitetaan ja muutenkin jos sinne peilin taakse jäis koukku niin ne tulis tosi paljon irti seinästä ja ois varmaan tosi hassun näköset kun muutenkin pienenkokoset peilit.

täällä taas juntit sisustaa....toi tapetti on ok, mutta verhot aivan väärän pituiset ja nuo pikku peilit aivan naurettavat. iso sängynpäty kehiin taikka iso peili vaakasuoraan sängyn yläpuolelle, laita nuo pikkupeilit takkapuiksi!

Alkuperäinen kirjoittaja colin & justin:
täällä taas juntit sisustaa....toi tapetti on ok, mutta verhot aivan väärän pituiset ja nuo pikku peilit aivan naurettavat. iso sängynpäty kehiin taikka iso peili vaakasuoraan sängyn yläpuolelle, laita nuo pikkupeilit takkapuiksi!

Ellet sattunut lukemaan niin kyselin verhoihin neuvoja kun aion vaihtaa nekin uuden tapetin myötä. Kyselin myöskin tauluvaihtoehtoja ja joku mainitsi nuo peilit ja kun mulla sattui ne olemaan ni laitin, eivätkä ne näytä livenä ollenkaan pahoilta. Toki aion ostaa siihen muuta kunhan löydän sopivan jostain. Mutta laita toki kuvia niin saadaan nähä miten ne ei-juntit sisustaa :)

Yhteistyössä