!Oksentelu

  • Viestiketjun aloittaja töissä?!
  • Ensimmäinen viesti
töissä?!
Mietityttää pahoinvointi, eli te jotka oksentelette/olette oksennelleet alkuraskaudessa aina aamulla/aamupäivällä (no miksei myöhemminkin):

Mitä sanoitte töissä oksentelun syyksi? Vai kerroitteko heti oli viikko mikä hyvänsä mistä ko. asia johtuu? Itse en tietty haluais alussa kertoa, mut toisaalta ei oo sekään kiva jos pomo luulee et oon joka päivä tai silloin tällöin niin pahassa krapulassa. Eikä asiakkaatkaan sitä varmaan mielellään kuuntele... Vai oletteko olleet joka kerta vaan saikulla?

Olis kiva tietää!
 
Minä
Hei,

minä oksensin vain kotona. Töissä kykenin olemaan kuin ihmeen kaupalla oksentamatta. Toisaalta meillä oli töissä paljon yksityisiä vessoja joissa olis voinu käydä ilman että kukaan ois mitään tienny.
Kroppa on siitä uskomaton että se venyy tarpeen tullen. Kotona sitten halattiin pönttöä koko päivän edestä...


 
Laura
Mä olin lopulta putkeen 2 kk saikulla oksentelun takia. Jäin jotain viikolla 10 kai. Kerroin pomolle heti todellisen syyn. Oli tosiaan kuvitellut mun olleen krapulassa ne päivät jolloin olin töissä huonovointinen. Otin sen melkoisena idioottimaisuuden osoituksena pomoltani.. mutta se onkin mies. Mä olen muutenkin kertonut avoimesti sekä raskaudesta, että jo sitä edeltäneestä pitkästä yrittämisestä, en ole kokenut mitään tarvetta salailla mihinkään suuntaan, olkoonkin että töissäkin oli YT:t menossa. Nyt viikkoja 28.
 
ap
Sama täällä, eli on mies pomona. Mikä tosiaan merkkaa että kaikki pitää vääntää rautalangasta, myös tuo ""krapula vai ei""-juttu. No, vielä ei ole aihetta sanoa, mutta kai se on pakko jos niin paljon/usein alkaa yrjöttää...
 
Ap
Piti vielä lisäämäni, että kun olen hänen mielestään niin kovin nuori (reilu parikymppinen) niin en haluaisi senkään takia sanoa... Kun tän ikäisenä ""pitäisi vain keskittyä töihin kun on oikein vakipaikankin saanut""! :eek: Luulee varmasti babyä vahingoksi, eikä tiedäkään että takana on useammin vuoden lapsettomuus/hoidot... Inhottavaa
 

Yhteistyössä