Oktonautti-leluja Tallinnasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ninni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en ole uskaltautunut vielä noista ulkomaisista nettikaupoista tilaamaan :) Selaillut vähän olen, mutta näyttäisi toimituskulut olevan aika suuret. Jos on hyviä vinkkejä tilaamisen tiimoilta niin niitäkin otan kyllä kiitollisena vastan =)

[QUOTE="Ninni";26774775]Mä en ole uskaltautunut vielä noista ulkomaisista nettikaupoista tilaamaan :) Selaillut vähän olen, mutta näyttäisi toimituskulut olevan aika suuret. Jos on hyviä vinkkejä tilaamisen tiimoilta niin niitäkin otan kyllä kiitollisena vastan =)[/QUOTE]

Rohkeesti vaan :-) Amazoninin verkkokauppa on ainakin tosi luotettava. Kerran mulla on käyny niin, että samaan aikaan tilatuista tavaroista toinen tuli kahden päivän kuluttua, mutta toista ei alkanu kuulumaan. Amazonilla on tosi kätevä chat, jossa sai asiakaspalvelijan heti keskustelemaan ja selvisi, että paketti on kyllä lähtenyt samaan aikaan toisen kanssa. Kehottivat odottamaan vielä pari päivää (että tulee 2 viikkoa täyteen) ja ilmoittamaan, jos pakettia ei tule, olisvat sitten palauttaneet rahat. Noh, paketti tuli seuraavana päivänä.

Ja luottokortilla kun maksaa, niin rahat saa tarvittaessa takas myös Luottokunnalta. Mut toi Amazon on kyllä tosi luotettava, en oo kuullu yhtään huonoa tapausta.

Postituskulut on kyllä kalliit, jos vain yhden tuotteen tilaa, tosin monesti itse tuote on kyllä sen verran edullinen, että postikulujenkin kanssa hinta jää alhaisemmaksi kuin kotimaisissa myymälöissä. Ja tässä Oktonautti-tapauksessa noita kun ei tahdo Suomesta edes saada (tai ei ainakaan silloin saanut kun noita tilailin).

Yhteistyössä