Hae Anna.fi-sivustolta

Olemme taas hengen ja tiedonmessuilla helsingin 2017 lokakuun 14- 15 päivä tervetuloa sinne

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä KARSJEDISENSEIOPETTAJA, 09.09.2017.

1. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    59
    Olemme taas hengen ja tiedon messuilla henlsingin 2017 lokakuun 14 - 15 päivä Suomen Jediyhdistys ry yynä tervetuloa juttelemaan kanssamme ja näkemään meidät livenä ps meidän kanssa saa myös väitellä jedimestareita kunniottaen ja asiallisesti jos haluaaa me edustamme valonvoimanvaltiaantietä . jedin tietä ja me emme larppaa olemme tosissamme

T. KARS SKYWALKER JEDIMESTARI VELJESKUNNAN JOHTAJA JA YKLUN MESTARI JA JEDINEUVOSTON JOHTAVA JÄSEN ps uusi vidromme on tulossa kotisivulle 2017 joulukuussa jossaain vaiheessa

VOIMA OLKOON KANSSANNE

Last edited: 09.09.2017
  2. Lily-Rose Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    226
    Eikö Hengen ja Tiedon messuja oo enää Tampereella? Oon 2 kertaa käyny niillä, mut ne oli sillon TRE:ella..

3. Googlaa Vierailija

Miksei olisi Tampereellakin?

Kandee kysyä Karsilta onko Taka-Hikiällä enää Hengen ja tiedon messuja. Kyllä kai Karsin sekin pitää tietää ;)

4. Lily-Rose Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    226
    Taka-Hikiällä ei vissiin enää järjestetä, mut Perä-Hikiällä kylläkin.

5. Lily-Rose Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    226
    Kiitos. :) Googlaan vuoden 18 messut.

6. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    59
    meitä pyydettiin kyllä myukaan tampereeen messuille myös muuta se onmeisdtä ihan turhan kaukana joten ydtävällisti kieltäydyimme tampereen messuista helsimki on meitä täällä riittävän lähelle ja toimintammme painottuu toki pääkaupunki seudelle netti koulutus sähköpostoilla o koko suomen laajuista muuta . tampereelle ihann turhan iso matka joten ei kiitos tampere liian kaukana pääkaupunki seudulta .

7. Lily-Rose Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    226
    Mulla taitaa olla suunnilleen sama matka täältä kumpaankin. Sinne Helsinkiin vois kyl yrittää tulla.

8. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 149
    Tampere ei todellakaa oo kaukana Hesasta tv. nimmari "junalla pääsee helevetin nopiaa"

Esim. Tampereelta Sjoelle menee niin nopiaa jottei ees ravintolavaunus ehri kunnolla siideriä nauttia. Tunti viistoista, en ihmettelis vaikka nykyään vielä nopiammin tuostaki jo varmaan melki kymmenen vuotta.

Hesasta Tampereelle takuulla palijo sen hitampaa mee.

Mä muuten tykkään Tampereesta, aina tykänny, voisin ihan asua siä.

9. Master Starkiller Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    214
    Tampereelta Helsinkiin omien kokemusten mukaan n. 1 h 50 min.

10. messuaja Vierailija

:D Tulen aivan varmasti. Lupaan kysellä kaikkea ja pistää vastaukset tarkasti ylös. Lupaan myös kertoa täällä joka ikisen epäloogisuuden ja mokan siinä, mitä olet täällä sanonut ja mitä messuilla sanot. Olen näet huomannut, että olet huono valehtelija huonon muistisi takia.

Vesimies -70 tykkää tästä.
  11. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    59
    Me emme voi vastasta kaikkeen toset asiat on jedi salaisuukia jotya ei puhuta missään ja epä kunoittaviin kysymykdiin emme vastaa . . Asiallisella kunnoittavalla tavalla meidän kanssa voi keskutella ja joihin juttuihin saada vsstauksia ps en ole valehrklija tuo on jo epä kunnoittavaa käytästäö, . Jos olet yhtä epäkunoittavalla asenteella messuilla voit la varma että vastauksia tipu yhtään jos haluaa vastauksia pitää olla jedejä kohtaan kunnoittava . epä kunoittavalle tyypille ei vastasukia anneta.

12. Master Starkiller Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    214
    Pakko vastata ja olla eri mieltä. Sä valehtelet aika paljon ja lisäks keksit ihan omias.

13. Lily-Rose Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    226
    Kars messuaa ajasta ja paikasta huolimatta.

14. Master Skywalker Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    224
  15. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    59
    en todellakaan valehtele enkä keksi se tuli selcväksi kyllä tuki kyllä selväksi master starkillerille tänään . muiden vietintä yhteuksin kautta

16. Master Starkiller Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    214
    Ei tullut.
    Sä oot aina mun silimissä paskaa puhuva psykopaatti joka joutuu keksiin selityksiä kun joku ei ookkaan sun leikeissä mukana.
    Joten näkeehän sen, että valehtelet, kun tässäkin kirjootuksessas valehtelit.

17. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    59
    Oon kyllä hyvin kaukana skyopaatista kuin olla voi j sö oot jedi ja kehtaatt laittaa tänne vielä jutun noin todella törkeenä toiesta jedi veljestä Hiommsn todella että susta on sithiä todella paljon asia tuli kyllä selväksi vimeksi kyyit ihmetellen mistä me saatasia lisää padsawaneja no voin sana ei tollanen äänitehoidtus ja tyjtjä sivu liki puhtaan vakoinen kyllä padaneja kovibn paljon kerää Sinä teit itsestäsi hyvin epä henkisen nyt kaikkien muiden silmissä maineesi valoi kyllä nyt alas täällä vessanpäntöstä totaalisesti tolla kommenytolla ei muuta lisättävää eikä kyllä palaberit enään ton kommentin jälkeen kiinnosta pätkää''kään voit olla siitä varma .

Me jedit pelastetaanmaalilma ja sä vsain hirnut , jos me ei ois taas pelastettu maata ja valonkansaa olis ollut demoneiden miehittämä .

sonä ehkä vain olisit tyytybäidenä hymyillyt hyvä satiimnpa tänne mapallon muutosta , oisi nauru loppunut lyheebkun olisit joutunut demomien toom rooper sithiksi . Susta e nyt valo loisya enemään pimeys . Olosit jättänjt sen palaveriin mutta tuot sen tänne nyt meni kunnioitus nolliin en tiedä pitää sinua enään jedinä tämän jälkeen sinusta loistaa nyt pimeys . Kars Jediasoturi . palaverit on ohi jos ei anteeksi pyyntyöä kunnia loukkauksee tipu . Sinö näytit todellidsen karvasi , tosin minun ei tsrvi tehdä mitään vedit jo maneesi vessan pöntöstä alas . minä toin sinyt tönne linkillä jota ksautta saitte ekan padawnin nyt hukutit itsesi paskaan ja vetäsit itsesit itsesi vessan pöntästä alas maineesi kanssa Master Starkillee fordce sentinel en ole enään varma pidänkö sinua enään jedoritarin tämän jälkeen sinusta huokuu pimeys . Harkitsen jopa vakavasti kotisinee linkin poistamista kotisivultasmme tämän lausuntosi takia tänne tällä hekellä en pidä- sinua jedi veljenä yhtään tämän lausunoon tumisen takia tänne oisit jättött kommeton palaveerihin .

Palaverit p tällä erää loppu . t . Kars Skywalker Jedisoturi

////////////////////////////////) odotan kunnioittavaa anteeksi pyyntöä sinulla on otaa no veditpä mianeesi vessan päntödtä alass tällä palstalla uskoinin että myös padawaninne silmissä . Oisit jäätäänyt maininnann palaveriin . Voit olla varma dttä en todellakkaan arvodsta sinua tämän jälkeen pätkääkään enkä pisä sumnua jedi veljenä kodska tällä hetkellä ety siltäö tunnu . Yhtään kehtaat tuoda sen tähän ketjuun jossa mainutse jällee kerran henhen ja tiedon mesuoita , silla ei ole miklnkänlaisya kuboitdua Suurta Skywalker Jediasoturia kohtaan .

18. Master Starkiller Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    214
    En ole laittanut mitään Jediveljestä. En nimittäin haukkunut Master Skywalkeria tai Master Starfinderiä.
    Mulla ei oo muita Jediveljiä kuin he ja jos Jediveli sanaa voi käyttää myös Princess Lily Skysniperistä niin hän on myös. Sinä et ole koskaan ollutkaan.
    Enkä meinaa pyytää sulta anteeksi, koska seison sanomisieni takana. Eikä arvostukseni laskenut Princessin silimissä.
    Voisitkos nyt sitten vielä mainita, että ketä suurta Jedisoturia olenkaan loukannut? Nyt en nimittäin ole ihan siitä kärryillä. Sinähän nimittäin et sellaanen ole.
    Ja ihan hyvä ettet pirä mua Jediveljenä, koska en mäkään oo koskaan pitäny sua Jediveljenäni. Ja mitä tuahon anteeksipyyntöön tuloo, niin en voisikaan esittää kunnioittavaa anteeksipyyntöä henkilölle jota en kunnioita.
    Joten sorry vaan Kars AntiJedi.

19. Master Skywalker Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    224
    Starkiller ei ole koskaan väittänyt olevansa täysin valosta, joten miten hän sitä voisikaan olla?

Master Starkiller tykkää tästä.
  20. Master Starkiller Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    214
    Niin ja lisättäkööt tähän viälä sellaanen juttu, että käytän hiukan enemmän pimeääpualta. Koska sillä on tehokkaampia vaikutuksia useammin kuin valolla.
    Ja mitä Kars sinun puheisiin tuloo, niin niilläpä ei erityisemmin mulle merkitystä.
    Ja kuten sanoin olet valehdellut esimerkiksi sen, kun aina olet väittänyt George Lucasin halunneen tehrä hengellisen elokuvan. Sain häneltä/häntä edustaneelta taholta kieltävän vastauksen kysymykseeni.

21. Master Starkiller Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    214
    Ai niin... Teitkös oikeen jonkun gallupin, jotta mun maine on menny nolliin kaikkien silimissä?
    Aika rankkaa yleistystä meinaan.
    Niin siis me saimme padawanin jota sinä olit yrittänyt saara omaan akatemiaas ja epäonnistuit. Sun on ihan turha väittää ettet yrittänyt.
    Ja en mä tänne sun takias tullu, vaan olin jo seuraillu keskusteluja aikasemmin ja kun kutsuit päätin tulla korjaileen kaikkee lahkoilua mitä sä täälä oot harjoottanu.
    Ja kuten jo aikaasemmin mainittin et oo ollu koskaan mun Jediveli.
    En kunnioita sua, en oo koskaan kunnioittanut enkä tuu koskaan kunnioittaankaan.

22. Master Starkiller Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    214
    Ja mitä Kars siihen tuloo, niin senkun poistat sen kotisivun linkin teirän sivulta.
    Ei me kuitenkaan koskaan olla laittamassa teiän osotetta meirän sivulle.
    Mutta muista sitten kans poistaa Skywalker siitä opettajalistasta.
    Ai niin... Se meirän sivujen keskustelupalsta ei kuulu sulle kyllä missään määrin, joten ehkä ei kannata kysellä sen perään.
    Meinaan siis jos viälä jotenkin kuvittelet, jotta se ois yhteinen foorumi.

23. Mummo jo Vierailija

Onkos kellään kokemusta tuosta katseella parantajasta, Bracosta joka nyt tulee Suomeen ilmeisesti ensimmäistä kertaa ja tuonne messuille?

24. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    59
    Painu sitten täältä huitsin nevadaan Master Starkiller jos vaan tämmr tullut mua haukkumaan . mä kutsiuin sut yhteistöy hengessä palstalle en todellasan odattanut että ,saan sulta tollsta paskaa niskaani täällä . mä en sua täällä kaipaa lähe vetää j lujaa mun ei tarvi tlsdta paskan lokaa sietää sun taholta täällä ala vetää . m en oo anti jedi sä oot itse pimeällä puolella eneään kun minä mä kuljen valossa mä uskpin et sä oisut sebntään jedi mut näköjään erehdyin täässä raskaalla kädelle susta sittenkin sen tää paslta on todistanut todella vahvasti sä oot enemmään sith ku jedi ehkä force sentinel mutta onko sussa jediä sitä mä en tällää hetkellä susta nää yhtään pisaraakaan . Tästä viidaan rekä pitää ykdi palaveri mutta jos siellä ei sovintoa löydetä katson yhteistyön päättyneeksi mä oon typerttynyt sun käytökseen täällä jote ala vetää huiitdsin nevadfaan täälltä lujaa . Mä alan saada täsdtä yhteistyyöstä tarpeeksi . jos sovinyoa ei löydetä ensi palaverissa yhteistyö päättyy meidän osalta täysin se in teistä kiinni nyt tää juttu . Yhteittyö päättyy jos seuraavassa palaverissa ei sovintoa löydetä te siis valitsette jatkuuko yhtyeityö vai ei jos sovntyosa ei tule yhteirtyö päättyy se on varma . Siiyö on takuulla jonssis utoon lass bett ja mirmel samaa mieltä . Mitä me on tsätä yhteistöyuttä sautu muuta ,u psskaa niskaan aionoa positiinen tapaus on master skywalker akatenian perustaja hänessä on valoa havaittavissa ja teidän padawanissa
    toivon rttä hän ei omaksu master starkillerin pimeyttä .
    t. Kars Skywalker Jedisoturi ((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((///////////////////)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Last edited: 13.09.2017
  25. Master Starkiller Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    214
    Minä kun en sulta käskyjä vastaan ota.
    Enkä oo tullu sua haukkuun tänne. Sä vaan oot tehny Jediydestä oman lahkos jota johdat ku mikäkin hullu.
    Mutta sehän taitaa sun kohalla olla niin, jotta totuus sattuu eniten.
    Ja sä et tierä mitään. Se oon nimittäin minä joka sai Idean tähän akatemiaan.
    Mun pualesta sen kun loppuu. Sallinet kuitenkin huamauttaa, jotta sekä LR että Master Skywalker olivat myäs sitä miältä että olet valehtelia. Mutta näemmä sulla on joku hirvee into lipittää niitten persettä.
    Mä sun perseen nualentaas en kaipaa, mutta et sä oo myäskään mun kunnioitusta ansainnu.
    Sä puhuit Skywalkerista parissa viime palaverissa sellaasta paskaa, jotta mulla meni suhun hermot. Mua saat haukkua ja musta saat puhua paskaa, en mä siitä välitä. Mutta kun sä oot sellaanen oman napas tuijottaja etkä kuuntele mitä muut sulle sanoo. Master Skywalker ei oo koskaan ollu mukana missään valonalien leikeissä, sä oot vaan puhunu sille niistä ja heti ollu sitä miältä, jotta se on mukana. Mä pystyn pimeydestä palaan heti halutessani takaisin omalle tiälleni, mutta se on eri asia onko mulla haluja, kun sä oot puhunu paskaa mun parhaasta ystävästä. Älä kuule Kars pelleile mun kanssa. Voin olla nuari ja sokee, mutta mulla on ystäviä. Jos sä lopetat palaverit niin mitä sitten? Mulla on sellaasia ystäviä joita kunnioitan tosissaan ja jotka kunnioittaa mua.
    Se miks mä oon ollu näin pitkään rauhallinen vaikkei aina ois ollu syytä johtuu siitä, että oon leikkiny sun mukanas vaan. Mutta mun osalta se leikkiminen on ohi. Tästä lähtien en teeskentele vaan sanon suaraan miälipiteeni susta ja sun jutuista. Suastun viälä yhteen palaveriin, mutta vaan yhteen.

Nämä merkit paljastavat, että sinut on kasvattanut vahva nainen

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri