Olemme vieraantuneet toisistamme, mies ja minä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huoh"

Vieras
Meillä ei ole ollut kahdenkeskistä aikaa pitkään aikaan, erikseen kyllä voidaan viettää aikaa, kunhan toinen on lasten kanssa.
Eikä me oikein keksitä yhteistä tekemistä, mikä olisi kummallekin mieleen.
Ihan sama mitä esim. minä ehdotan, se ei miehelle käy, tai mies löytää jotain negatiivista puolta asiasta.
Tätä on jatkunut jo pitkään. Seksiä meillä ei ole.
Tunnen, kuinka me lipuamme koko ajan enemmän erillemme.

Eilen illalla olisin halunnut olla miehen kainalossa pitkästä aikaa, mutta mies valitsi mieluummin läppärin, youtuben ja kuulokkeet. Se siitä yhteisestä ajasta.
Mies kysyi, mitä murjotan, sanoin, että murjotan yksinäisyyttäni. Mies vaan tokaisi "opettele kestämään!" Kivat!

Kaipaan syliä. :'( Kaipaan MIESTÄ! :snotty:

En oikein näe tässä tilanteessa ratkaisua. Täällä päin on hankala saada parisuhdeapua, kun kaikki tuntee kaikki ja huhut leviää sitten äkkiä. : /

Ensinnäkin tuo huhujen leviäminen - elätkö itseäsi vai muita varten?? Jos huhut leviävät, voit tietysti saattaa syylliset vastuuseen, koska tokihan on luottamuksellista kaikki tuollainen avun hakeminen. Ja mitä sitten, vaikka joku saisi tietää?? Mitä sitten? Kaikissa liitoissa tulee vaikeuksia - fiksuimmat osaavat hakea niihin apua, jos tarve vaatii. Onhan tärkeämpää teidän hyvinvointi kuin kulissit??

Ja kyllä, jollette ryhdy tekemään asioille jotain, niin ihan varmaan ajauduttekin eroon - tai voittehan jatkaa tuota onttoa kulissiliittoannekin, niin tekee moni. Mutta ei se teitä onnelliseksi tee. Eli nyt vaan teidän on yhdessä ryhdyttävä puhumaan, ryhdyttekö (ja jos niin mitä) tekemään ongelmillenne YHDESSÄ jotain, oletteko molemmat sitoutuneet tavoitteisiin ja keinoihin. Vai eroatteko. Vai jatkatteko ontoissa kulisseissa elämistä, joka ei teille onnea harmi vaan tuo nyt eikä tulevaisuudessakaan.

[QUOTE="huoh";26172870]
Eilen illalla olisin halunnut olla miehen kainalossa pitkästä aikaa, mutta mies valitsi mieluummin läppärin, youtuben ja kuulokkeet. /[/QUOTE]

Sanoitko miehelle selvästi mitä haluat vai vihjailitko vain? Vihjailuilla ei monesti pitkälle pötkitä. Ymmärrän kyllä senkin, jos mies JOSKUS on etukäteen haaveillut voivansa kuunnella/katsoa jotakin ja valitsee siksi mieluummin läppärin, mutta jos tuollainen toisen tarpeiden huomiotta jättäminen on jatkuvaa, niin sitten ei ole hyvä. Meilläkin mies ei jaksaviitsi oikein enää panostaa tuohon hellyyspuoleen, mutta sitä olikin vain suhteen alussa ja minullakin se tarve on vähentynyt kun lapsi syntyi ja olen hellinyt häntä. Mellä on kuitenkin seksiä ja keksimme kivaa yhteistä tekemistä perheenä tai kahdestaan niinä noin yhtenä kertana vuodessa, kun saamme lapsen jonnekin hoitoon. Minusta tärkeää on myös se, että kumpikin kokee viihtyvänsä kotona, vaikka tehdään ihan tavallisia arkisia juttuja. Olen ehkä vähän tyhmä, mutta minusta on kiva kun mies on kotona viihtyvää sorttia, vaikka istuukin paljon koneella ja siitä sitten aina välillä lähtee tekemään jotain hyödyllistä tai alkaa touhuta lapsen kanssa jotain. Minä pitäisin yhdessä viihtymistä tärkempänä kuin yhdessä tekemistä, vaikka kyllähän nuo ovat osittain sama asia.

Yhteistyössä