Olen 20-vuotias nainen ja ihastunut 17-vuotiaaseen poikaan - ja mitä ihmettä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Suvi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Suvi"

Vieras
Poika ei uskalla olla mun kanssa, koska pelkää saavansa huonon maineen koska on vanhemman kanssa!?

Mitä ihmettä. Eihän meillä ole ikäeroa kun 3 vuotta. :O

Perusteluksi sanoi, kun muutama hänen ikänen tyttö oli ollu tossa 16-17vuotiaana, 3-4vuotta vanhempien poikien/miesten kanssa yhdessä, niin pelkää et hälle käy samoin!

Olen oikeasti aivan ällikällä lyöty. En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Mun mielestä on niin normaalia, kun olla ja voi, jos esim. tyttö seurustelee 2v vanhemman pojan kanssa. Meillä vaan sukupuolet käänettäis toisin päin + 1v ikäeroa siihen lisää. Eikä tuo enää mikään lapsi ole, kokenut ala-ikäsenä veljen kuoleman, äidin kuoleman, niin tiiän että tuollaset asiat pakostikkin kasvattaa vaikka ne myös rikkoo ja täyttäähän poika ensvuonna 18v. Eli on siis -98 ja minä -95. Nämä on näköjään tottuneet seurustelemaan vaan oman ikästen kanssa, ikäeroa saa olla vain 0v. : D

Sillon kun minä olin tuon ikäinen ja nuorempikin, niin saatoin seurustella jopa 10v vanhempien miesten kanssa, eikä kukaan sanonu mulle siitä yhtään mitään! Ymmärrän että se oli radikaalia, mutta se että joku saa sanottavaa jopa 3v ikäerosta niin huhhuh... Toisaalta kenenkään ei pitäisi sanoa mitään keidenkään ikäeroista parisuhteissa, eivät ne asiat muille kuulu. Silti ihmisiä jaksaa kiinostaa toisten ihmisten parisuhteiden ikäerot vuodesta toiseen jopa keskustelupalstoilla! olen pistänyt merkille. Mikä niissä kiinostaa??

Mutta en tosiaankaan aio luovuttaa. Haluan sen pojan itelleni, se on ihaninta mitä mulle on vähään aikaan tapahtunut ja haluan muutenkin kokeilla jotain uutta ja erillaista, kun aiemmin juossut vaan vanhempien miesten perässä ... En tiedä onko silläkin jopa merkitystä missä asuu, miten asioihin suhtaudutaan! tai olenko ollut joku viimeinen sukupolvi mikä on ollut erillainen ja 2000-lukua lähempänä syntyneet muuttuneet noin sulkeutuneiksi.

Sille marmattaa niin oman ikäset tytöt kuin pojat, kun tahtoo olla minun kanssa. Tosin moni sen poika puolisista kavereista sanoi myös, että se olisi siisti juttu. :) kerrankin saisi oikeaa naista ja tyylitietoista sellaista.

Kannattaa sitten varoa... Jos pääset sen kanssa läheisempään kontaktiin niin se roiskii ensin omiin kalsareihinsa ja sen jälkeen seuraavalla yrityskerralla sun reisille.

Poika on teini ja sinä olet aikuinen. Odota pari vuotta ja mieti asiaa uudelleen. Mitä ihmettä aikuinen näkee alaikäisessä.

Ääliö. :D

Noin samalla tavalla sillon munkin vanhemmille miehille saarnattiin, vaikka ne olivat pikkusen pahempi juttu kun vain tämä 3v ikäero, mutta nyt kun olen itse kasvanut isoksi ja mua nuoremmatkin vanhenee ja alan kokea kai siitä syystä kiinostusta myös heitä kohtaan, kun ennen ei kiinostanu yhtään... nii jopa siirtyy pedari väitteet minuun tälläsestä. :D hahhah, salli mun nauraa!!!

[QUOTE="---";30624385]Kannattaa sitten varoa... Jos pääset sen kanssa läheisempään kontaktiin niin se roiskii ensin omiin kalsareihinsa ja sen jälkeen seuraavalla yrityskerralla sun reisille.[/QUOTE]

Tuohan ois vaan sulosta. :) sitten yritettäis uudestaan!

[QUOTE="Suvi";30624435]Tuohan ois vaan sulosta. :) sitten yritettäis uudestaan![/QUOTE]

Tuskin on enää niin "sulosta" kun viikkotolkulla olette aina vaan yrittäneet.

[QUOTE="---";30624453]Tuskin on enää niin "sulosta" kun viikkotolkulla olette aina vaan yrittäneet.[/QUOTE]

Ja höpöhöpö. :) kukas katkera mies se siellä huutelee ja miksi!?

Yhteistyössä