Olen ahdistunut ja masentunut äiti + juoppo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yh

Vieras
15v. elämästäni olen näiden asioiden kanssa taistellut. On 7. mielialalääkitys meneillään. On ollut vuosien terapiaa ja taukoja. Parempia ja huonompia hetkiä. Nyt on tosi huono olla. En voi syödä rauhoittavia lapsen läsnäollessa, koska ne väsyttää. Joka päivä juon alkoholia. Se rauhoittaa hermot, saan kotityöt tehdyksi ja illalla lapsen nukahdettua otan pienet kännit. Äitini mielestä olen aivan hullu ja epänormaali.

suosittelen että lopettaisit alkoholin ja tukea haet AA-kerhosta. Ilmiselvästi alkoholi on pakokeino että saat hermot rentoutettua. suosittelisin kuitenkin jos ulkoilisit lapsesi kanssa.
jos juot alkoholia lapsen ollessa. ja menee nukkumaan. miksi otat kännit sen jäkeen , silloin voisit ennemmin itsekkin painua nukkumaan tai vaikka lukea kirjaa hermojen lepuuttamiseksi

Minusta positiivista että ajattelet kuitenkin lapsesi parasta, tuossa lääkeasiassa. Yritä miettiä että olet saanut lapsen , joka on varmasti sanoin kuvaamattoman ihana ja arvokkain elämän aarre! Onko sinulla ketään jolle puhua?

Yhteistyössä