Olen aikuistunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammababy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mammababy

Vieras
Ennen provosoin, väitin vastaan ja kommentoin aina ja kaikkeen.. Joku sanoisi tätä persoonattomuudeksi, mutta nyt olen suht hiljaa, kommentoin vain jos saan suunvuoron (eli en puhu päälle) en väitä vastaan ja olen kommentoimatta muiden provosoiviin juttuihin. Elämäni on paljon parempaa kuin ennen! Kaikki suhteet toimivat paremmin ja minulle ollaan ystävällisempiä.

Seesteisyys on ihanaa. Silti maailmassa on vielä asioita, joista voin hermostua erittäin paljon, esim. epäoikeudenmukaisuus saa aina minut barrikadeille, oli se sitten minun kokemaani tai toisten.

No hyvä! :xmas: Mä opin ton taidon jo lapsuudessa eli että en puhunut päälle tai väittänyt vastaan. Vasta aikuisena oon sit opetellu myös sanomaan oman eriävän mielipiteeni ja pitämään puoleni. Mut kukin tyylillään. ;)

Sama täällä.. siis vielä on asioita, jotka saa minut tulistumaan.

Itse olen siis ollut siitä asti pippurinen kuin mikä, kun synnyin. Suorat sanat sanomalla olen kuitenkin saanut paljon ihmisiä kaikkoamaan ympäriltäni ja vihdoinkin nyt olen oppinut pitämään tietyt asiat suuni sisällä :) kivaa!

Yhteistyössä