K
kirsikkainen
Vieras
lueskelin noita tupakointi raskauden aikana juttuja...mistä tulikin mieleeni että en ymmärrä,miksi minulla tekee niin pahaa katsella kun joku polttaa maha pystyssä.ehkä se on se kun ajattelen sitä pientä ihmistä joka siitä kärsii..no,nyt ystäväni on raskaana,minä siis myös..hänellä on kuukausi ennen minua laskettu aika.hän polttaa käryttää tämän tuosta ja pönkittää huonoa omaatuntoaan kommenteilla: ""voin elää terveellisesti ja lapsi voi silti syntyä napanuora kaulan ympärillä jne..."" tekee niin pahaa kun kuulen näitä hänen kommenttejaan ja tämä oli vain yksi esimerkki...ajattelin ensin että pyydän häntä oman lapseni kummiksi,mutta en voi enää kun olen niin pettynyt hänen asenteeseen.miten hänestä voisi tulla hyvä kummi,jos hän ei omaakaan lastaan osaa laittaa etusijalle...asiani oli siis se,että olenko lapsellinen kun en halua häntä kummiksi vain siksi että hän polttaa ja päästelee typeriä puolustuksia suustaan.. kuitenkin aina olen ajatellut että hän on ihminen joka eläisi täysin lastaan ajatellen,jo raskausaikana...ja tämä ihminen ei voinut syödä metwurstia,mutta röökiä voi vetää... =) ja muistan hänen pahat katseensa ja kommenttinsa pari vuotta sitten kun tuttu odotti ja poltti..nyt hän on itse siinä...olenki naurettava kun tällaiseen syyhyn vetoan etten halua häntä kummiksi pyydellä...tässä nyt oli vähän asian vierestä ja muutakin,mutta johonkin piti purkaa kun en kehtaa hänelle päin naamaa sanoa asioista..olöen yrittänyt hienovaraisesti vihjailla... nooh..ehken ole ainoa...