Olen haistanut tilliä Jumbossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijadilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
entä jos painan avokadoa tarkistaakseni kypsyyden ja siihen tulee lommo enkä halua sitä koska se on ylikypsä joudunko vankilaan?Kyttääkö kauppias ja poliisit pamput tanassa hyllyn takana, kuolenko putkaan kun olen monisairas???Apua...

Tillit ja muut pitäisi olla suljetussa pussissa. varsinkin mummot aina näplää niitä ja sitten ne aukoo rieska ja muita tuoreleipäpusseja ja puristelee niitä. ällöä

• Tykkää
Reactions: .....
veikkaisin että se pappa tarvitsi vain pienen palan tilliä lohen päälle ja vetäisi siitä palasen taskuun kun ei millään halunnut maksaa törkyhintaa tillistä. eipä siinä, en minäkään maksaisi yli euroa!

• Tykkää
Reactions: .....
veikkaisin että se pappa tarvitsi vain pienen palan tilliä lohen päälle ja vetäisi siitä palasen taskuun kun ei millään halunnut maksaa törkyhintaa tillistä. eipä siinä, en minäkään maksaisi yli euroa!
Samaa veikkaan. Pihi papparainen.
Jutussa jotenkin kuvattiin, että nappasi vain pikkuisen haituvan, mutta lienee napannut koko sen yläkasvuston taskuunsa.

Tillit ja muut pitäisi olla suljetussa pussissa. varsinkin mummot aina näplää niitä ja sitten ne aukoo rieska ja muita tuoreleipäpusseja ja puristelee niitä. ällöä
On kyllä äklöä, kun porukka tunkee räkäistä nenäänsä niihin yrtteihin.
J useammin kuin kerran olen nähnyt, kun joku on napsinut viinirypälelaatikoista maistiaisia.

Niin siis case ei ole ollut, että joku pappa on haistanut tilliä ja napannut parin sentin pätkän siitä. Tää hagertti on nirhassut koko vitun tillin irti siitä ruukusta ja pistänyt taskuunsa. Jäljelle jäänyt kanta ei ole ollut enää edes parhaalla tahdollakaan myyntikuntoinen.

Yhteistyössä