Olen heittänyt tänään kolme jätesäkillistä tavaraa pois.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Villivadelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Villivadelma

Aktiivinen jäsen
19.08.2005
3 906
0
36
Alottelin vähän joulusiivousta.. :D Lastenhuoneesta tuli melkein säkillinen rikkinäisiä leluja ja roskia, keittiöstäkin tuli uskomattoman paljon roinaa mitkä olis pitänyt heittää pois jo aikaa sitten. Vaatteita ja leluja on menossa lahjoitukseen yksi säkillinen.
Nyt muuten lopuu se tavaroiden hamstraaminen. :kieh:

muutto edessä ja nyt saa lähteä kaikki p..ka roskiin!!! uskomatonta kuinka sitä kaikkea roskaa hamstraakin. Aina ajattelee että no jos mä tätä vielä joskus tarviin..pah..

Meiltä lähti muutossa paljon tavaraa ja erityisesti epämääräisiä kirjahyllyjä.

Nyt siis noin 20 hyllymetriä kirjoja on vintillä laatikoissa ja vain noin 10 esillä. Tuntuu holotnalta ja kaipaan niitä ympärilleni enemmän kuin ennakolta ajattelin. Viimeistään tammikuussa täytyy aloittaa yläkerran rappuun suunnittelemaan kirjahyllylaitosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Meiltä lähti muutossa paljon tavaraa ja erityisesti epämääräisiä kirjahyllyjä.

Nyt siis noin 20 hyllymetriä kirjoja on vintillä laatikoissa ja vain noin 10 esillä. Tuntuu holotnalta ja kaipaan niitä ympärilleni enemmän kuin ennakolta ajattelin. Viimeistään tammikuussa täytyy aloittaa yläkerran rappuun suunnittelemaan kirjahyllylaitosta.

Tein muutossa saman jutun, sitten aloin hakea niitä muutaman kerrallaan, kun halusin lukemista...Salakavalasti löysivät siis takaisin kotiin :)

Alkuperäinen kirjoittaja täällä toveri:
muutto edessä ja nyt saa lähteä kaikki p..ka roskiin!!! uskomatonta kuinka sitä kaikkea roskaa hamstraakin. Aina ajattelee että no jos mä tätä vielä joskus tarviin..pah..

Tiedän tunteen! " Tätä villapaitaa käytän vielä joskus sienimetsässä" jne. :D

mä tein saman viime joulun alla ja jumankauta miten sitä roskaa ja muuta poisheitettävää riitti! Itseasiassa, vieläkin olis poisheitettävää vaikka kuinka. Miten sitä turhaa tavaraa kertyykin niin saamaristi...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä tein saman viime joulun alla ja jumankauta miten sitä roskaa ja muuta poisheitettävää riitti! Itseasiassa, vieläkin olis poisheitettävää vaikka kuinka. Miten sitä turhaa tavaraa kertyykin niin saamaristi...

Niinpä! On se hyvä, että on joulu, tulee siivottua ihan kunnolla. :)

Yhteistyössä