Olen hermadofriitti mutta täysi nainen

  • Viestiketjun aloittaja herma-Janina
  • Ensimmäinen viesti
herma-Janina
Mitä mieltä te olette hermadofriiteistä, varsinkin miehet?
Olen kaikin tavoin nainen, eli minulla on vagina ja naisen sukupuolielimet, mutta niiden lisäksi minulla on 18 senttiä pitkä penis joka nousee kyllä erektioon ja toimii. Siemennestettä minulta ei tietenkään tule, koska kivekset puuttuvat ja peniksen takana (peniksen joka on klitoriksen kohdalla ja tilalla) kivesten tilalla minulla on normaali vagina. Eli luonto on tehnyt temput niin että klitoris on penisklitoris, eli aivan normaalin peniksen näköinen esinahkoineen, ja muuten kaikki ulkoisesti on naisen vartalosta, rinnat, ulkonäkö, puhe, ajatukset jne.

Olen bi-seksuaali mutta haluaisin tietenkin miehen aviopuolisoksi. Mitä mieltä te olette, haittaako se että muuten täysin (kauniiksi sanotun) vaalean pitkähiuksisen naisen jalkovälissä on toimiva penis? Voisitteko ajatella seurustelevanne tälläisen naisen kanssa?

Minulla on ollut muutamia lyhyitä suhteita miesten ja naisten kanssa, ja naiset ovat halunneet että toimin kuin mies rakastellessa ja hyvältähän se tuntuu. Omituisinta on että myös nämä muutama heteromies, jonka kanssa olen ollut, ovat halunneet veivata ja nuoleskella penistäni ja pyytäneet että nain heitä anaaliin. En pidä neitimäisistä miehistä joita homoseksuaalit ovat, ja nämä muutamat kanssani olleet miehet ovat olleet täysin heteroja mielihaluistaan huolimatta. He pitävät minua täysin naisena jolla vain on penis, ja sellainen olenkin.

Ongelma on vain se että vaikka minua kehutaan ulkoisesti kauniiksi ja täysin naiseksi penistä lukuunottamatta, miehet eivät ole halunneet kuitenkaan parisuhdetta kanssani, jossa minut pitäisi esitellä sukulaisille ja kavereille, vaikka he eivät mistään tietäisi mikä minulla on jalkovälissäni. Tietenkin saunaan pitää mennä pyyhe lanteilla.

Eli voisitteko te ajatella suhdetta kaltaiseni naisen kanssa?
 
herma-Janina
Saan myös orgasmin sekä vaginaseksistä, että klitorispeniksen kanssa kun sitä hierotaan tai kun sen kanssa nain, mutta kyse on naisen orgasmista, ei siemennesteen tulosta. Tosin ejakuloin helposti, mutta se ei siis missään nimessä ole siemennestettä, koska minulta puuttuvat tutkimusten mukaan täysin kivekset ja miehen sisäiset sukupuolielimet.

 
been there, done that
Alkuperäinen kirjoittaja herma-Janina:
Eli voisitteko te ajatella suhdetta kaltaiseni naisen kanssa?
Eiköhän tuollainen 'harvinaisuus' kelpaisi kenelle tahansa..: kahdet vehkeet, joista molemmat toimivat..?
Yleensä intersukupuolisilla on kuitenkin joitain merkittäviä vajavaisuuksia jommissa kummissa genitaaleissa. Mutta että jollekin sattuu molemmat ja täydellisen toimivat on jo lottopottiakin harvinaisempi tapaus.
 
tyhmä kysymys
Kuinka sinua ei ole vauvana "leikattu naiseksi"? Oletko nyt aikuisena tyytyväinen tilanteeseen, vai oletko aikonut mennä leikkaukseen nyt, se ei varmasti olisi mahdoton operaatio ollenkaan, kun tehdäänhän sitä ihan täysistä miehistäkin naisia ja päin vastoin.
 
herma-Janina
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä kysymys:
Kuinka sinua ei ole vauvana "leikattu naiseksi"? Oletko nyt aikuisena tyytyväinen tilanteeseen, vai oletko aikonut mennä leikkaukseen nyt, se ei varmasti olisi mahdoton operaatio ollenkaan, kun tehdäänhän sitä ihan täysistä miehistäkin naisia ja päin vastoin.
Vanhemmat halusivat lapsensa olevan sellainen kuin on ja tietenkin klittapenis oli vauvana aivan pieni ja näytti enemmän klitorikselta. He luulivat aluksi että kaikki on melkein kunnossa. Leikkaukseen en edes halua koska en tiedä miten peniksen leikkaus vaikuttaisi seksuaaliseen nautintoon. Voisi olla että silvottuna en enää edes klitorisorgasmeja saisi ja olen tottunut penikseeni josta saan nautintoa käsitellessä. Toisaalta on jopa erittäin kiihottavaa naida varsinkin toista naista ja tietää että suunnilleen samalta miehestä tuntuu naidessa. Miehiä nainti anaaliin sen sijaan ei ole niin kiihottavaa, koska haluan olla miehen kanssa nainen jota naidaan, mutta teen sen koska ensisijaisesti olen miehiin päin, vaikka nainen on kauniimpi.

Alkuperäinen kirjoittaja Hippi-Henkka:
Se voi olla miehen itsetunnolle myös kova paikka jos naisella on pitempi penis.
Yhden kerran muutamien miesten joukossa oli henkilö jolle penikseni pituus oli ongelma, koska se oli pidempi kuin hänen. Muilla muutamilla ovat olleet suunnilleen yhtä pitkät tai miehellä pidempi.

Alkuperäinen kirjoittaja Pillu navan paikalla:
Voisit naida itseäsi ja et tarvitsisi ukkoa olenkaan.
Valitettavasti näin ei kertomasi mukaan ole...bi-mies saattaisi olla ihanne kumppani...ehkä.
Löysänä olen kokeillut naida itseäni ja se onnistuukin koska penis on levossa ehkä 14 cm, mutta kun kiihotun niin nousee pystyyn eikä tietenkään enää onnistu. Bi-miestä en yleisesti haluaisi sen takia että he ovat yleensä ulkoisesti tai käytökseltään liian neitimäisiä metroseksuaaleja tyyliin BB Timo tai Sauli. Pidän enemmän raavaista miehistä.
 
herma-Janina
Olen runkannut itse, tai mies on runkannut minua naidessaan takaapäin, tai sitten olen nainut miestä takaa ja runkannut samalla häntä. Ja nainenkin on runkannut samalla kun on takaapäin hihnadildolla nainut minua. Orgasmin saanti riippuu monesta asiasta, mutta yleisesti kestää hieman kauemmin ensimmäinen kuin miehellä, tosin voin saada monia orgasmeja yhdynnän- tai seksin aikana kuten naiset yleensäkin.
 
asian vierestä
Etkö ole pikemminkin intersukupuolinen kuin hermafrodiitti? Hermafrodiittinahan sinun pitäisi pystyä tuottamaan myös miehen sukusoluja. Sorry tällainen lisäkysymys, joka ei liity erotiikkaan yhtään.
 
halukas...
Alkuperäinen kirjoittaja herma-Janina:
Niin ja en todellakaan ole mikään seksihullu, vaan minulla on ihan tavallisen naisen halut. Seksisuhteitakin on ollut alle kymmenen, joista neljä naisen kanssa.
Miten kanssasi pääsisi tekemään lähempääkin tuttavuutta..?
 
kiinnostaisi tietää
Onko tuo iso 18 senttinen penis paksukin? Entä suonikas? Millainen terska on? Kun siinä on kerran esinahkakin, niin onko se kunnon miehen kyrpä vai naisellinen kuten muuten olet?
Ilmeisesti kullin runkkaaminen antaa aivan samat tuntemukset kuin miehelle vastaavan tekeminen, jos kerran kullin anatomiakin on sama, mutta miltä tuntuu saada orgasmi kullin runkkaamisesta jos kerran spermaa ei tule ja saat naisen orgasmin? Onko kulliorgasmi voimakas, voimakkaampi kuin pilluorgasmi? Entä tuleeko ejakulaatiomäihä aina kulliorgasmin aikana, vai koska sattuu? Entä antaako kulli ejakulaationesteet myös pilluorgasmin jälkeen?
 
herma-Janina
Vastaan hieman. Eli penis on 13,5-14 cm ympärysmitaltaan, eli sellainen kohtuu tavallisen kokoinen. Penis näyttää samanlaiselta kuin miesten, joten ihan tavallisen näköinen hieman runsaamman varren paksuisella terskalla.
Orgasmi on voimakas sekä peniksellä että pimpalla, ja molemmissa se tuntuu. Uskoisin että samantasoinen orgasmi kuin miehillä. Ejakulaatio tulee orgasmin yhteydessä molemmissa tapauksissa peniksen tai pimpin kautta aiheutettuna, ja myös silloin kun voimakkaasti kiihottuneena saan orgasmin puhtaasti ajattelemalla.
Ja kromosomini on tutkittu ja ne eivät ole poikkeavat, vaan naisen.
 
herma-Janina
Alkuperäinen kirjoittaja hirmuhemmo:
Käytätkö pelkästään hameita? Oletko koskaan ns. "jäänyt kiinni"?
Käytän kaikkia naisten vaatteita kuten muutkin naiset, eli mekkoja, hameita, housuja jne. Vartaloni on hoikan pitkän nuoren naisen.
En ole jäänyt kiinni kuin halutessa eli suhteitteni alussa.

Alkuperäinen kirjoittaja hirmuhemmo:
Miten lapsuus sujui? Millaisia reaktioita sait muilta lapsilta?
Nuoruuteni oli aika suojattua ja alasti en ollut muiden lasten kanssa, sellaisia tilanteita ei vain tullut ja bikineissä eroani ei huomaa edelleenkään, eikä senkään vertaa lapsena.

 
herma-Janina
Alkuperäinen kirjoittaja Munat...:
Naistensaunassa tai tissit kun saunöt äijien kanssa?
Naisena käyn vain naistensaunassa tai yhteissaunassa, ja bikinien alaosa, uimapuku tai pyyheliina peittävät kyllä täysin tämän erilaisuuden, ja koska minulla ei ole miesten kivespusseja niin n. 14 senttiä levossa oleva penis taipuu huomaamattomasti sinne taakse pimpsan vakoon, eikä pullota lainkaan.

 
Mies 33v.
Olen 33-vuotias heteromies, avoliitossa.

Olen aiemmin ymmärtänyt, että hermafrodiittien penikset olisivat lähinnä poikkeuksellisen suuria klitoriksia tai surkastuneita peniksiä. Väitteesi suuresta 18-senttisestä peniksestä on siis yllättävä. Kirjoituksesi vaikuttaa kuitenkin aidolta. En ole lääketieteen asiantuntija, enkä siten pysty arvioimaan kirjoituksesi uskottavuutta faktojen pohjalta.

Kyllä voisin hyvin kuvitella suhdetta kaltaisesi naisen kanssa. Itsetuntoni on kunnossa, eikä minulla ole seksuaaliseen identiteettiin liittyviä epävarmuuksia tai pelkoja. Ajattelevathan jotkut anaaliseksin harrastamisen naisen kanssa viittaavan myös homouteen, mikä on minusta erikoista. Se että olisin suhteessa kanssasi ja koskisin myös penikseesi, ei tekisi minusta mielestäni homoseksuaalia vähimmässäkään määrin - minusta asia on vertailukelpoinen tuon anaaliseksiesimerkin kanssa. Toisekseen en ole homofoobikko, joten tuollaisella kategorisoinnilla ei ylipäätään ole minulle suurtakaan merkitystä. Uskoisin itsetuntoni kestävän jopa sen, että oma penikseni on pienempi kuin sinun ;-)

Selvää toki on, että monen ihmisen maailmankuva on niin ahdas, että suhtautumisongelmia tulee. Tärkeintä on, että vaikutat itse olevan sinut asian kanssa. Sinussahan ei ole mitään vikaa, olet vain tietyllä tavalla erilainen kuin suurin osa ihmisistä.

 

Yhteistyössä