Olen hermadofriitti mutta täysi nainen

  • Viestiketjun aloittaja herma-Janina
  • Ensimmäinen viesti
jotta..
Alkuperäinen kirjoittaja kysymykseen:
Voisin ajatella suhdetta. Mutta en sen takia pelkästään mitä sinulla on jalkojenvälissä. Se ei kuitenkaan olisi este, päinvastoin.
..saisi toteuttaa niitä jokaisessa miehessä uinuvia homotaipumuksia.

 
20 senttiä sikana
Alkuperäinen kirjoittaja Mies 33v.:
Olen 33-vuotias heteromies, avoliitossa.

Olen aiemmin ymmärtänyt, että hermafrodiittien penikset olisivat lähinnä poikkeuksellisen suuria klitoriksia tai surkastuneita peniksiä. Väitteesi suuresta 18-senttisestä peniksestä on siis yllättävä. Kirjoituksesi vaikuttaa kuitenkin aidolta. En ole lääketieteen asiantuntija, enkä siten pysty arvioimaan kirjoituksesi uskottavuutta faktojen pohjalta.
onko 18-senttinen penis suuri???
 
edelleen halukas...
Alkuperäinen kirjoittaja herma-Janina:
Eli voisitteko te ajatella suhdetta kaltaiseni naisen kanssa?
Edelleenkin haluaisin sulta vastausta siitä miten tästä jatkaisimme eteenpäin mahdollisesti yhteistäkin polkua elämässä....

 
paistaa läpi
Alkuperäinen kirjoittaja edelleen halukas...:
Alkuperäinen kirjoittaja herma-Janina:
Eli voisitteko te ajatella suhdetta kaltaiseni naisen kanssa?
Edelleenkin haluaisin sulta vastausta siitä miten tästä jatkaisimme eteenpäin mahdollisesti yhteistäkin polkua elämässä....
Kyllä Janinakin varmaan näkee että sun viestistä paistaa läpi päästä kullin kanssa leikkimään senkin pervo. Haluat varmaan suuhun ja perseeseen muttet kehtaa homomiehiä hakea.

 
been there, done that
Alkuperäinen kirjoittaja Mies 33v.:
Olen aiemmin ymmärtänyt, että hermafrodiittien penikset olisivat lähinnä poikkeuksellisen suuria klitoriksia tai surkastuneita peniksiä. Väitteesi suuresta 18-senttisestä peniksestä on siis yllättävä. Kirjoituksesi vaikuttaa kuitenkin aidolta. En ole lääketieteen asiantuntija, enkä siten pysty arvioimaan kirjoituksesi uskottavuutta faktojen pohjalta.



Selvää toki on, että monen ihmisen maailmankuva on niin ahdas, että suhtautumisongelmia tulee. Tärkeintä on, että vaikutat itse olevan sinut asian kanssa. Sinussahan ei ole mitään vikaa, olet vain tietyllä tavalla erilainen kuin suurin osa ihmisistä.
Olet ymmärtänyt aivan oikein. Herma-Janina on ainutlaatuinen poikkeus, ehkä jopa ainoa laatuaan, kaikkien hermafrodiittien joukossa, joka itse anomaliana on jo melko harvinainen.

Ei pelkästään se, että hän on täysin sinut oman poikkeavuutensa kanssa, vaan myös se, että hänellä on kahdet täysin toimivat genitaalit on minusta kyllä, suoraan sanottuna, uskomatonta. Eniten ehkä hämmästyttää se, että hänellä ei ole kiveksiä, mutta hän ejakuloi, kuten miehet.

Hän on hyvin erilainen kuin suurin osa ihmisistä, mutta genitaalit eivät yleensä ratkaise suhteen syntyä, vaan se ylempi pää... Itse voisin olla Janinan kanssa suhteessa helposti, mikäli olisimme toisillemme ominaisuuksiltamme muutoin oikeanlaisia. Minulle kun kelpaa kumpi sukupuoli tahansa, mutta eivät taruolennot tai muutoin älyllisesti rajoittuneet...


 
mikä uskomatonta?
Alkuperäinen kirjoittaja been there:
Ei pelkästään se, että hän on täysin sinut oman poikkeavuutensa kanssa, vaan myös se, että hänellä on kahdet täysin toimivat genitaalit on minusta kyllä, suoraan sanottuna, uskomatonta. Eniten ehkä hämmästyttää se, että hänellä ei ole kiveksiä, mutta hän ejakuloi, kuten miehet.
Hetkinen, mistähän ne naiset ejakuloivat eli ruiskivat vaikkei ole kiveksiä, ja tuskinpa pillunreijästä sellaista nestettä vuotavaa rauhasta löytyy tai varsinkaan että pilluun kertyvä paine sen lennättäisi. Kyllä käsittääkseni naisetkin ejakuloivat nimenomaan virtsaputken kautta. Jos Janinalla on kerran virtsaputki ja klitoris yhdistynyt ja kasvanut kuten miehen penis,( miehen ja naisen ulkoiset sukuelimethän ovat samaa alkuperää, jotka hormonien vaikutuksesta yleensä kasvavat erilaisiksi) niin on aika selvää että se ejakulaationeste tulee nimenomaan virtsaputken päästä kuten naisillakin.

 
lakejanoudattava
Alkuperäinen kirjoittaja paistaa läpi:
Alkuperäinen kirjoittaja edelleen halukas...:
Alkuperäinen kirjoittaja herma-Janina:
Eli voisitteko te ajatella suhdetta kaltaiseni naisen kanssa?
Edelleenkin haluaisin sulta vastausta siitä miten tästä jatkaisimme eteenpäin mahdollisesti yhteistäkin polkua elämässä....
Kyllä Janinakin varmaan näkee että sun viestistä paistaa läpi päästä kullin kanssa leikkimään senkin pervo. Haluat varmaan suuhun ja perseeseen muttet kehtaa homomiehiä hakea.
Selvää toki on, että monen ihmisen maailmankuva on niin ahdas, että suhtautumisongelmia tulee.

ja sinussa varsinkin paistaa homous läpi. Lopetä ystävällisesti tällä foorumilla häiriköinti ENNEN ku poliisit koputtavat oveasi.... ilmoitus jo tehty ja osoitteesi selvitetty IP-osoitteen ja koneen tunnisteen avulla
 
pit.
Naisten ja miesten ejakulaatiolla ei ole muuta yhteistä kuin nimi. Erite ja erittävät rauhaset ovat täysin eroavat.

Ihmiseen jonka maailmassa puhutaan tasolla "pillunreikä" , tämä janinan tarina tietysti uppoaa ihan kuin häkä, se on selvä.
 
mikä uskomatonta?
Alkuperäinen kirjoittaja pit.:
Naisten ja miesten ejakulaatiolla ei ole muuta yhteistä kuin nimi. Erite ja erittävät rauhaset ovat täysin eroavat.

Ihmiseen jonka maailmassa puhutaan tasolla "pillunreikä" , tämä janinan tarina tietysti uppoaa ihan kuin häkä, se on selvä.
Ja mistä sinä väität ejakulointinesteiden lentävän, siellä pillun alueella kun ei ole muita paineen aikaansaavia rauhasia tai reikiä kuin virtsaputki? Tai tietenkin voi olla finnejä, mutta niistä lentää vain puristamalla. Eli kyllä naisen ejakulointineste lentää myös ihan virtsaputkesta, vaikka se ei kusta olekaan. Myös monet nisäkkäät, esim. kissaeläimet voivat ruiskuttaa virtsaputkestaan merkkausaineita joiden koostumus on erilainen kuin virtsan, myös naaraat. Pillunreijästä kuitenkaan yksikään eläin tai ihminen ei ruiski paineella mitään nesteitä ulos, se on varma.
 
pit.
Hmmm..ulostuloaukkoon en käsittääkseni ottanut mitään kantaa. Tosiaan, naisen ejakulalaationeste tulee virtsaputkesta. Virtsaputki taas ei ole klitoriksessa, joten klitoriksen epätavallinen koko ei aiheuta nesteen purkautumista sitä kautta.

Aloittaja mainosti ejakuloivansa sekä emättimestään, että klitoriksestaan. Minä en tiedä tarkemmin, mitä hän tällä tarkoittaa, mahdotonta se kuitenkin on.

Jos pillussasi on reikä, kehoitan viipymättä hakeutumaan lääkäriin. Pillunreikä mahtaa olla tuskallinen ja se kannattaa hoidattaa pikaisesti.

 
jaskan pauhantaa
Alkuperäinen kirjoittaja lakejanoudattava:
ja sinussa varsinkin paistaa homous läpi. Lopetä ystävällisesti tällä foorumilla häiriköinti ENNEN ku poliisit koputtavat oveasi.... ilmoitus jo tehty ja osoitteesi selvitetty IP-osoitteen ja koneen tunnisteen avulla
Mikä häiriköinti, kerron vain innokkuutesi syyn päästä lähempään kontaktiin, jonka aloittaja varmasti tosin itsekin tajuaa. Munaa sinä haluat peppuun ja suuhun.
Ja käytän aina surffailuun Tor-verkkoa, joten IP-numeroani tai koneen tunnistetta Suomen viranomaisilla ei olisi edes resursseja löytää, jos siis jotain laitonta tekisin, mitä en tee.

 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja jaskan pauhantaa:
Alkuperäinen kirjoittaja lakejanoudattava:
ja sinussa varsinkin paistaa homous läpi. Lopetä ystävällisesti tällä foorumilla häiriköinti ENNEN ku poliisit koputtavat oveasi.... ilmoitus jo tehty ja osoitteesi selvitetty IP-osoitteen ja koneen tunnisteen avulla
Mikä häiriköinti, kerron vain innokkuutesi syyn päästä lähempään kontaktiin, jonka aloittaja varmasti tosin itsekin tajuaa. Munaa sinä haluat peppuun ja suuhun.
Ja käytän aina surffailuun Tor-verkkoa, joten IP-numeroani tai koneen tunnistetta Suomen viranomaisilla ei olisi edes resursseja löytää, jos siis jotain laitonta tekisin, mitä en tee.
ketäköhän tuollakin yrität huijata.. :) reps.. no ainakin täällä saa nauraa...
 
mikä uskomatonta?
Alkuperäinen kirjoittaja pit.:
Hmmm..ulostuloaukkoon en käsittääkseni ottanut mitään kantaa. Tosiaan, naisen ejakulalaationeste tulee virtsaputkesta. Virtsaputki taas ei ole klitoriksessa, joten klitoriksen epätavallinen koko ei aiheuta nesteen purkautumista sitä kautta.

Aloittaja mainosti ejakuloivansa sekä emättimestään, että klitoriksestaan. Minä en tiedä tarkemmin, mitä hän tällä tarkoittaa, mahdotonta se kuitenkin on.
Aloittaja kyllä kertoi että hänen emättimensä ja virtsaputkensa ovat kasvaneet yhteen miesmäisesti eli penikseksi. Jos anatomiaa yhtään tunnet, niin miehen ja naisen kehityksessä nimenomaan näin käy miehen kohdalla, vaikka molempien sukupuolten alkuvaiheen kehityksessä ulkoisten sukupuolielinten aiheet ovat samanlaiset, ja jos häikkää tulee niin naisesta tulee hermafrodiitti yleensä juuri tästä syystä, eli hormonihäiriön takia virtsaputken ja klitoriksen alue kasvavat miesmäisesti yhteen penikseksi. Tavallaan siis penis on yhteen kasvanut ja suurentunut klitoris sekä virtsaputki, eli samasta lähtökohdasta ne kehittyvät alkiokehityksen aikana miehen ja naisen sukupuolielimet.

 
pit.
..ja edelleen vielä. Virtsaputki ei ole mikään rauhanen, seon reitti ulos. Miehellä siittiöitä valmistuu siementiehyissä ja naisten ejakulaationeste valmistuu jo mainituissa skenen rauhasissa.
 
mikä uskomatonta?
Alkuperäinen kirjoittaja pit.:
..ja edelleen vielä. Virtsaputki ei ole mikään rauhanen, seon reitti ulos. Miehellä siittiöitä valmistuu siementiehyissä ja naisten ejakulaationeste valmistuu jo mainituissa skenen rauhasissa.
Minä sanoinkin että pillureijässä (lue vaikka vagina, emätin) ei ole mitään mähmääviä rauhasia. Virtsaputki ei tietenkään ole rauhanen, vaan ulostuloreitti.

 
pit.
Alkuperäinen kirjoittaja mikä uskomatonta?:
..eikä se virtsaputken suu ole pillureijässä kuten ei klitoriskaan.
Ei tietenkään ole. Ei täällä ei ole kukaan muu ole fiksoitunut mihinkään reikään kuin sinä.

"Ja mistä sinä väität ejakulointinesteiden lentävän, siellä pillun alueella kun ei ole muita paineen aikaansaavia rauhasia tai reikiä kuin virtsaputki?"

Aivan ja aamen. Siellä ne skenen rauhaset nyt kuitenkin ovat. Eivät ne mitään painetta aikaan saa, kunhan erittävät.

Minun puolestani saatte aivan rauhassa uskoa, että aloittajalla kasvaa vaikka toinen penis otsassa.

Oikea termi on kuitenkin intersukupuolisuus. Hermafrodiitti nimitystä käytetään yleensä eläimistä. Aloittajalla olivat molemmat termit kumman hukassa..


 
mikä uskomatonta?
Koita nyt uskoa että ne skenen rauhaset eivät nyt ole "siellä" eli pillureijässä, vaan virtsaputken yhteydessä (siellä syvemmällä josta päästään virtsarakkoonkin), joka ei ole piilureijässä eli emätimessä eli vaginassa, vaan pilluhuulien välissä jossa myös klitoris sijaitsee etuosassa. Eli klitoris ja virtsaputken pää eivät sijaitse emättimessä. Sä jankkaat asioita vaikka kuinka selvästi ne koittaa esittää.
 
pit.
Alkuperäinen kirjoittaja mikä uskomatonta?:
Koita nyt uskoa että ne skenen rauhaset eivät nyt ole "siellä" eli pillureijässä, vaan virtsaputken yhteydessä (siellä syvemmällä josta päästään virtsarakkoonkin), joka ei ole piilureijässä eli emätimessä eli vaginassa, vaan pilluhuulien välissä jossa myös klitoris sijaitsee etuosassa. Eli klitoris ja virtsaputken pää eivät sijaitse emättimessä. Sä jankkaat asioita vaikka kuinka selvästi ne koittaa esittää.
No missään vaiheessa, kuten todettu, en ole spekuloinut klitoriksen ja virtsaputken sijainnilla. Huoh.. tuossa jo totesin sinua lainatessani asian kokonaisuudessaan. Eli ensin väität yhtä ja sitten toista, kauhean sekavaa.

Ehkä tämä käyttämäsi termistö pillunreikä ja pillunalue on liian vaativaa minulle..

Toisaalta taas tekstistäsi löytyy tälläisiä helmiä:

"Aloittaja kyllä kertoi että hänen emättimensä ja virtsaputkensa ovat kasvaneet yhteen miesmäisesti eli penikseksi"



 
been there, done that
Alkuperäinen kirjoittaja mikä uskomatonta?:
Eli klitoris ja virtsaputken pää eivät sijaitse emättimessä. Sä jankkaat asioita vaikka kuinka selvästi ne koittaa esittää.
Tattis ja aamen! Huomaattekos,ettö Janina itse ei ole hetkeen enää osallistunut koko aiheeseen?

Janina itse kertoo anatomiastaan: minulla on vagina ja naisen sukupuolielimet, mutta niiden lisäksi minulla on 18 senttiä pitkä penis joka nousee kyllä erektioon ja toimii. Siemennestettä minulta ei tietenkään tule, koska kivekset puuttuvat ja peniksen takana (peniksen joka on klitoriksen kohdalla ja tilalla) kivesten tilalla minulla on normaali vagina.
...
eli aivan normaalin peniksen näköinen esinahkoineen, ja muuten kaikki ulkoisesti on naisen vartalosta, rinnat, ulkonäkö, puhe, ajatukset jne.

Saan myös orgasmin sekä vaginaseksistä, että klitorispeniksen kanssa kun sitä hierotaan tai kun sen kanssa nain, mutta kyse on naisen orgasmista, ei siemennesteen tulosta. Tosin ejakuloin helposti, mutta se ei siis missään nimessä ole siemennestettä, koska minulta puuttuvat tutkimusten mukaan täysin kivekset ja miehen sisäiset sukupuolielimet.

Eli penis on 13,5-14 cm ympärysmitaltaan, eli sellainen kohtuu tavallisen kokoinen. Penis näyttää samanlaiselta kuin miesten, joten ihan tavallisen näköinen hieman runsaamman varren paksuisella terskalla.
Orgasmi on voimakas sekä peniksellä että pimpalla, ja molemmissa se tuntuu. Uskoisin että samantasoinen orgasmi kuin miehillä. Ejakulaatio tulee orgasmin yhteydessä molemmissa tapauksissa peniksen tai pimpin kautta aiheutettuna, ja myös silloin kun voimakkaasti kiihottuneena saan orgasmin puhtaasti ajattelemalla.
Ja kromosomini on tutkittu ja ne eivät ole poikkeavat, vaan naisen.


Kukaanhan ei tietenkään väitä, että Janinan jutut itsestään olisivat sepitettyjä, mutta kuten aiemminkin jo kirjoitin, on hän melkoinen poikkeus. Janinalla on kuitenkin aikamoinen tykki naiseksi, tai sitten on tapahtunut mittausvirhe...

Interseksuaaleilla on lähes poikkeuksetta vaikeuksia seksuaalisen identiteettinsä kanssa, Janina ilmoittaa varmasti olevansa bi. Interseksuaaleilla on myös erittäin usein jotain vajavaisuutta jommissa kummissa genitaaleissaan, joko penis jää mikrokokoiseksi tai emätin liian kehittymättömäksi normikokoisen peniksen sisääntyöntymiseen. Janina on tutkittu kromosomeiltaan ja sisäisiltä sukupuolielimiltään naiseksi, mutta 'klitorispenis', kuten hän itse sanoo, on esinahkaa myöden täydellinen lemmensauva. Ja että toimii vielä siten että hän pystyy sillä penetroimaan... Janina onnistuu samaan vieläpä emätinorgasmeja, god damn it, vaikka suurella osalla syntymästään lähtien naisella se ei onnistu pelkällä yhdynnällä, vaan lisästimulaatiota tarvitaan.

Janinalla, tuolla onnenpossulla, molemmat genitaalit ovat täydelliset ja hän repii niistä kaiken riemun irti.










 
mikä uskomatonta?
Alkuperäinen kirjoittaja pit.:
Toisaalta taas tekstistäsi löytyy tälläisiä helmiä:

"Aloittaja kyllä kertoi että hänen emättimensä ja virtsaputkensa ovat kasvaneet yhteen miesmäisesti eli penikseksi"
Virheitä nyt sattuu, ja tarkoitin tietenkin klitoris ja virtsaputki, jota olen muuallakin toistanut.

 

Yhteistyössä