Hae Anna.fi-sivustolta

Olen hermadofriitti mutta täysi nainen

Viestiketju osiossa 'Seksi' , käynnistäjänä herma-Janina, 24.10.2007.

1. SOHVIS Vierailija

Heteromiehenä kiintoisa asia.Voi imuttaa naisen munaa.Jos hän on NAINEN,nuolisin hänet joka paikasta putipuhtaaksi.Kertokaa kokemuksista.

2. oikea nainen Vierailija

Kiitos vaan mutta käytän mielummin vessapaperia. Kumpi lie sitten sairaampaa imuttaa hermanaisen munaa tai nuolla kielellä jätöksetkin?

3. Sohvis Vierailija

Nyt putosin kärryiltä?Mitä jätöksiä ja mistä?Käsitykseni mukaan hermanaiset aivan yhtäsiistejä kuin kuka tahansa.Paitsi epäsiistit.

4. kirjoitit Vierailija

"Jos hän on NAINEN,nuolisin hänet joka paikasta putipuhtaaksi."
    Joka paikka tarkoittaa myös persreikää, joka ei koskaan ole täysin puhdas vaikka sen pesisi, yök! olet todella sairas yksilö.

5. sohvis Vierailija

Olenko käynyt vastaanotollasi,tunnemmeko toisemme?Mitä pillereitä MÄÄRÄSIT sairauteeni? Kunpi meistä on sairas,wissiin molemmatEi ole mitään hinkua anusta nuolla,koirat nuolevat omat reikänsä ja luultavasti muutkin ötökät.Tykkäätkö itse suuseksistä terveellä tavalla?

6. Seksisti Vierailija

Voiko hän saada orgasmin penistä hieromalla ja tavallisella yhdynnällä eri aikaan? Kumpi antaa helpommin orgasmin.Naisilla orgasmin saaminen ei ole yhtä helppoa kuin miehillä.Jos sattuisi saamaan orgasmin peniksestä ja pillusta samaan aikaan,tunne varmaan mahtava.

7. been there. done that Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Jooh. Se vaan on joku kuvitteellinen olento, tämä hermadofriitti, vähän niinkuin yksisarvinen tai joulupukki.

Tässä ketjussa amikset kuitenkin yrittänevät tavoitella sanaa hermafrodiitti, joka on vanhahtava nimitys interseksuaalista.
    Opetellaan vaikka käyttämään sitä googlea, niin tulee vähemmän munattua itseään...

8. alfred Vierailija

[viesti moderoitu - ei seuranhakua]

Lasted edited by : 21.04.2010
  9. wanderer Vierailija

...olet...olisi mukava tavata sinut ja jutella enemmän..Tällä näyttää olevan paljon aika asiattomia viestejä..??

Tsemppiä elämääsi..vaikket haluaisikaan tavata..

10. sonic Vierailija

KAnnataiskohan Ap HERÄTÄ TODELLISUUTEEN JA LOPETTAA PASKANPUHUMISAN

11. vapaamielinen Vierailija

mä ainakin haluaisin et muijalla olis kummatkin :D minusta se olisi erittäin seksikästä ja kiihottavaa ! tollasia naisia sais olla enemmänkin :D

12. minä Vierailija

olen intersukupuolinen ja tiedän millast se on... Ottakaa vähä selvää asioista ennenku alatte satujanne kertyomaan

13. seksimies89 Vierailija

Voisin
    seksi.mies89@suomi24.fi

14. jos tätillä olis Vierailija

suosittelen että etsit toisen jolla on samanlainen varustus kuin itselläsi. Tällöin voitte tehdä sen tuplana. Kaksoissidosliitos, tuplaydinprosessori... Kai tajuut. Kaksin verroin kivempaa!!!

15. kiinnostunut Vierailija

16. vierailija Vierailija

Kyllä voin se olisi mielenkiintoista!

17. Treman73 Vierailija

Kyllä minä voisin ihan normaalisti seurustella. Kanssasi ei vaivaa asia. hekuma73@gmail.com

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri