olen huolissani kuinka toimia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huolestunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huolestunut"

Vieras
ystäväni on sijoitettuna valvottuun paikkaan koska hän on lähtöisin itse perhekodista ja mies on muuten ok mut ei kestä vauvan itkua tai mitään muutakaan siihen liittyvää. Paikalle kun pääsee esittää muka hyvä isää. sossut tms poistunut paikalta hän käyttäytyy vauvaa kohtaan agressiivisesti. isä käy 4kk ikäisen vauvan päälle hakkaa yms, no hän pääsi takaisin sinne kun on MUKA muuttanut tapansa jne, en itse usko tuohon. ja nyt äiti odottaa uutta lasta kannattaisiko tehdä ilmoitusta tästä? lapsen isä käy pieneen vauvaan kiinni rynkyttää vaunuja jos vauva itkee, saattaa ottaa kova kouraisesti vauvasta kiinni ja paiskoo sitä, äiti kuulemma ymmärtää miestä minkä takia käyttäytyy noin!

siis ensikodissa, isä poistettiin poliisien ja vartioiden ohessa aluksi pois kun kävi auvaan kiinni, palaverit käytiin ja mietitiin isä otettiin takaisin ensikotiin perheen kanssa asumaan. huolissani olen kun mietin tulevaakin vauvaa kuinka sitä hakataan tai jotain. soitanko suoraan sinne ensikotiin vai mihin?

yritän aamusta soittaa sinne. kerronko täsä raskaudesta? itseläni 5kk poika ja en halua edes miettiä mitä tuolle vauvalle tapahtuu kun ja jos pääsevät kotia.. :/

Hmm. Eikö äiti siis ole kertonut siellä olevansa raskaana? Jos ei niin ilmeisesti on joku syy salailla sitä. Voisithan sä sen sanoa. Miten oikein isä voi tehdä lapselleen noin ja miten äiti antaa hänen tehdä :(

isää miksi käyttäytyy noin esim. lapsen itku yöllä!?!?!? ei se vittu ole syy siihen että vauvaa kohdellan noin !!!! juu ei oo kertonu yrittää päästä pois sieltä ja ja isän vanhemmille antanu oheishuoltajuuden et josko sillä pääsis pois sieltä turvakodista (mun järki ei ymmärrä!!) isän vanhemmat sanoi entisessä palaverissa äidille että mitä sitä kaikkia kertomaan kaikki pitää opettaa nuorena! mä niin haluan sen lapsen johonkin turvaan tollasilta ihmisiltä ja varsinkin kun uutta pitää tehdä kun ei ekastakaan pidetä huolta :/ :(

lapsi käytettin röntgen kuvauksissa muttei huomattu mitään poikkeavaa. itsellä niin tuskallisen harmistunut olo kun ei voi auttaa ja on se niin hirveää kuunnella kun toinen kertoo puhelimessa kuinka rakastaa miestänsä jne ja ei tiedä kumpi on täreämpi oma pieni vauva va isä?!! mä teen mitä vaan että vauva pääsee rakastettavaan kotiin tai jotakin kunhan sen ei tarvitse kärsiä mistään se ei oo syyllinen mihinkään.. :( mä en käsit minkä ihmeen takia pitää hankkiutua raskaaksi uudestaan kun ei edes ekaa osata hoitaa ja vauva kärsii :(...

Yhteistyössä