olen ihastunut lihatiskin myyjään. miten voisin lähestyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 22v sinkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2

22v sinkku

Vieras
Satuin eilen töissä tuuraamaan vakkari siivoojaa, ja tämä mies esitteli itsensä oikein kädestä puristaen oikein kättä ja kertoen nimensä. Tuo tuuraus keikka oli kertaluonteinen. Miten voisin lähestyä tuota ihmistä? Onko tyhmää alkaa käymään usein asiakkaana tai mitä?

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys;25734819:
Menet tiskille ja pyydät saada elintä :D Ei vais, rohkeasti kysymään kahville tms.
Mut voiko sitä vaan mennä keskelle kauppaa ja pyytää kahville. Se on noloa, varsinkin jos jätkä kieltäytyy...

[QUOTE="Aapee";25734964]Mut voiko sitä vaan mennä keskelle kauppaa ja pyytää kahville. Se on noloa, varsinkin jos jätkä kieltäytyy...[/QUOTE]

Tietysti joskus välillä saa pakkeja. Ei siitä pidä lannistua, muuten jää ilman.

• Tykkää
Reactions: Rytkäätys
mä olin kerran kassajonossa ja mua ennen oli nuori mies joka katseli sillä silmällä kassaneidin, kun hän oli maksanut kysyi, että onko sillä vielä paljon vuoroa jäljellä ja mä olin ehkä 30cm siin vieressä. oli todella rohkea teko, mutta ei mun mieles mitenkään noloa, vaikka hänestä sillä hetkellä saattoikin tuntua siltä ku punastui ihan ku tomaatti! tsempia, meet va rohkeasti kysymään, ja jos ei niin ei, et enää mee sinne kauppaan!)))

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys;25734971:
Sinuna minä ottaisin jotakin kautta selvää että onko mies vapailla markkinoilla, jos on, niin sitten vaikka yksityisviestiä Facebookin kautta tai reippain mielin kasvokkain kysymään. Riskejä on otettava :)

sormusta ei ollut kädessä (nykyään se ei kyllä todista mitään), ja etunimen tiedän. Täytyisi tietää sukunimi että voisi lähestyä fb:n kautta. Mut ehkä voisin käydä asiakkaana jos sattuisi muistamaan mut. :)

mä olin kerran kassajonossa ja mua ennen oli nuori mies joka katseli sillä silmällä kassaneidin, kun hän oli maksanut kysyi, että onko sillä vielä paljon vuoroa jäljellä ja mä olin ehkä 30cm siin vieressä. oli todella rohkea teko, mutta ei mun mieles mitenkään noloa, vaikka hänestä sillä hetkellä saattoikin tuntua siltä ku punastui ihan ku tomaatti! tsempia, meet va rohkeasti kysymään, ja jos ei niin ei, et enää mee sinne kauppaan!)))

muuten voisi mutta sitten täytyisi vaihtaa kauppaa ja10km päähän, ja ilman autoa elämä vaikeutuisi huomattavasti.

Tee niinku yhteen ( sittemmin kuuluisaan tenoriin ) Viipurin Karjakunnan lihakaupanmyyjään ihastunut äitini serkkutyttö! Hän kävi joka arkipäivä ostamassa tuosta kaupassta 50 grammaa makkaraa, jonotti, että pääsi juuri tuon miehen palveltavaksi, ja kehui, kuinka hyvää makkaraa mies myi. Heistä tuli lopulta aviopari.

Ei tuossa tilanteessa auta, kuin marssia paikalle ja pyytää ulos. Pakit voi tulla, mutta se riski on sitten vain otettava, jos jotain tahtoo asian suhteen tehdä. Oliko teillä muutoin jotakin silmäpeliä tms, antoiko ymmärtää olevansa kiinnostunut? Pelkän kättelyn perusteella nyt ei kannattaisi kovin kummoisia pilvilinnoja alkaa rakentamaan...

Ei lihatiskin myyjällä saakkaan olla sormusta:/ Bakteeria täynnä... Pyydät kovasti neuvoja lihan kypsennykseen ja sitten pyydät kotiisi maistamaan tai neuvomaan laitossa:)

[QUOTE="Aapee";25734964]Mut voiko sitä vaan mennä keskelle kauppaa ja pyytää kahville. Se on noloa, varsinkin jos jätkä kieltäytyy...[/QUOTE]

Se riski on vaan otettava jos haluat lähemmin tutustua.

Alkuperäinen kirjoittaja Suomayrjö;25735157:
Tee niinku yhteen ( sittemmin kuuluisaan tenoriin ) Viipurin Karjakunnan lihakaupanmyyjään ihastunut äitini serkkutyttö! Hän kävi joka arkipäivä ostamassa tuosta kaupassta 50 grammaa makkaraa, jonotti, että pääsi juuri tuon miehen palveltavaksi, ja kehui, kuinka hyvää makkaraa mies myi. Heistä tuli lopulta aviopari.

Ehkä voisin ottaa easiakas lähestymistavan. Jos kohtelee mua kun perusasiakasta, niin antaa oll

Uusimmat

Yhteistyössä