Hae Anna.fi-sivustolta

Olen ihastunut, miten tehdä aloite?

Viestiketju osiossa 'Suhteita ja kohtaamisia' , käynnistäjänä Ihastunutpoika, 22.11.2017.

1. Ihastunutpoika Vierailija

Olen ihastunut yhteen tyttöön ja luulen että hänkin on minuun. Ollaan rinnakkaisluokilla olen siis 8lk en tunne häntä juuri mutta olemme samoilla ruotsin tunneilla. Ollaan tässä parin viime päivän aikana snäpätty ihan hirveen paljon. Hän kertoi jopa menkoistaan niin voisiko hän olla kiinnostunut minusta? ja miten tekisin aloitteen, Pitäisikö kysyä että nähtäis joskus koulun jälkeen tai jotain?

2. N32 Vierailija

Jos olette jo snäpänny, niin voisi olla kiinnostusta tytölläkin. Ei välttämättä, mutta mahdollisesti.

Ideasi on hyvä, eli snäppää, että näkisittekö koulun jälkeen. Älä laita, että näkisittekö joskus, vaan ehdota vaikka että "tiistaina tai keskiviikkona". Jos tytölle ei käy, on menoja, ja hän on kuitenkin kiinnostunut, niin hän ehdottaa mahdollisesti uutta aikaa.

Kannattaa suunnitella tapaamiseen jotain yhteistä tekistä, että on luontevampi olla. Esim. nuotiolla makkaranpaistoa, pyöräilyä, kävelyä ksupungilla tai mistä sitten pidättekin.

Tsemppiä ja onnea!

3. Tyttö!!! Vierailija

Jos joku poika pyytäis mua ulos, pyörtyisin varmaan ilosta, joten siitä vaan!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri