Olen ihastunut naimsissa olevaan perheelliseen mieheen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Oma parisuhde takkuaa ja tulee tämän toisen kanssa oltua tekemisissä muuten vaan silloin tällöin, sattumalta ihan.

Toisaalta en edes haluaisi, että meidän välillä tapahtuu mittään, koska sitten hän ei enää olisi se ihana mies jos pettäisi vaimoaan. Osoittaa kuitenkin kiinnostustaan pienesti.
Kuitenkaan en osaa lakata ajattelemasta häntä.
Se minua ei kiinnosta, loukkaisinko omaa miestäni vai en, hän kun on liian monta kertaa jo pettänyt ja satuttanut minua.

vaikka sua ei oman miehs reagointi kiinnosta, niin jätä edellinen suhde ENNEN kuin alat leikkimään uudella..
tää ihan itsesi takia myös. tunteilla ei saa lähtiä leikkimään, olkoon ja kokskekoon kuin mätämunaa tahansa. ole sä sä reilu, ja hyvä ihminen jolla on pokkaa katsoa tulevaisuuteen, ja antaa kaikille hyvä alku uusissa suhteissa!!!!

Jos se suostuisi sun kanssa, vaikka on varattu, niin ihan samanlainen petollinen sika mies silloin olisi kuin nykyinen miehesi...

Ero on mielestäni tuossa tapauksessa ainoa järkevä vaihtoehto harkittavaksi. Kesysian tilalle ei kannata ottaa villisikaa, vaan odottaa siihen saakka, että kunnollinen mies löytyy. :whistle:

Yhteistyössä