N
"nirppis"
Vieras
tunteet sekaisin, tai oikeastaan kun järki ja tunteet tappelevat keskenään ja minä yritän sitten päättää kummanko puolella itse olisin. vaihtelee päivästä päivään...tapailen ihanaa miestä, joka on melkeinpä kuin unelma minulle. hellä, rakastava, huomioon ottava...mies on sanonut olevansa hyvin ihastunut minuun, minä en ole voinut/halunnut kertoa omia tunteitani hänelle. hänellä on todella paljon allergioita..kaikki kotieläimet (mm.koirat, kissat) ja itse olen koira perheestä. tällä hetkellä en koiraa omista, mutta suuri haave on. tuosta voisin luopua mutta miten hän voisi tulla vanhempieni luo tai kavereideni, sillä kaikilla on koira taloudessa...tämän lisäksi hän on allerginen kaikelle tuoreelle vihannekselle, hedelmille sekä marjoille...jos jossain käytetään marjoja (esim kakut) ne pitää olla pakasteita.hedelmät pitää olla esim paistettuja tms. vihannekset aina kypsennettyjä ja todella hyvin...tämä rajoittaa jonkun verran ruokailuja. lisäksi höyhenet aiheuttavat pahat reaktiot, esim untuva tyynyt ja peitot...itselläni ei muuta olekaan talvisin, ja untuva takki... lisäksi on perinteiset pähkinät ja soija joita ei missään saa olla. tiedän, asioita joiden kanssa voi oppia elämään, mutta itselläni kun ei ole kuin yksi ruoka-aine allergia, ja se ei elämää rajoita millään tapaa, niin tuntuu työläältä.