Olen ilmeisesti vähän outo, mutta en oikeastaan koskaan pidä tositv-ohjemien tyypeistä, joista muut pitävät, vaan niistä inhokeista paremminkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

shihtzu

Aktiivinen jäsen
05.02.2008
1 878
0
36
Nytkin kun lukee BB-juttuja täältä, niin iso osa tykkää Esa A:sta, mutta minusta se on kaikkea muuta kuin ihana, se on ärsyttävä ja rumakin kaiken lisäksi, mutta minä pidin Esa J:stä, josta monikaan ei pitänyt, minä en nähnyt siinä ihmisessä mitään outoa ja pelottavaa, ihan normaali mies ja ihan hyvännäköinenkin vielä.

Toinen on tuo Poikamies-ohjelma, niin ei minusta siinä poikamiehessä ole oikeastaan mitään ällöttävää, eikä se mikään pahannäköinen ole, ihan ok näköinen mies.

Viime vuoden BB:ssä oli sama juttu, minä tykästyin siihen Andreihin, vai mikä se nyt oli, kun taas suurin osa inhosi sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
Alkuperäinen kirjoittaja kkki:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
ja se kertoo mitä? ei mun mielestä mitään.

ei kyllä tää nyt selvästikkin kertoo jostain psyykkisestä ongelmasta..hmmmmm...

jaa, niinkuin tarpeesta asettua aina eri kannalle kuin muut vain sen takia että voisi kertoa olevansa erilainen ja siksi erityinen...???

näin minä ainakin ajattelen, että ap haluaa olla tietyllä tavalla erilainen. Mulla on lähipiirissä näitä "erilaisia", jotka kovaan ääneen kailottaa kuinka ei pidä siitä ja siitä. Mutta esim. jotku kertoo ettei juo paljon alkoholia. Miksi he sitten kantaa sitä kotiin ja on pakko saada yksi tms niin ja jos bileistä puhutaan ovat sitten ekana järkkäämässä juomia sinne.
Jotku ei "katso" mitään tosi tv ohjelmia tai telkkaria ollenkaan. Niin oudon paljon he kuitenkin ohjelmista tietää ja johonkin väliin pitää kuitenkin sanoa ai kuka se on kun en mä tota telkkaria kato niin kauheasti...että joo

Mä olen varmaan kaikista oudoin, kun katson usein tositv-ohjelmia vaikken edes pidä niistä, ja ajattelen niistä tyypeistä ihan perushyvää kaikista. Musta on OUTOA, että joku viitsii inhota tai vihata jotain uppo-outoa tyyppiä, jonka "tuntee" vain telkkarin välityksellä!

No en minä halua mitenkään olla tietoisesti ainakaan erilainen. Niin ja tän vuoden BB:tä en ole katsonut kuin pätkiä sieltä täältä ja lukenut netistä, että sen perusteella olen mielipiteeni tehnyt. Huomaan vaan aina kiinnosuvani sellaisista mitkä eivät ole valtaväestön mielestä ihquja

Yhteistyössä