Olen järjestämässä ylläri bileitä :-) Hakusessa HYVä, HALPA, MAISTUVA booli ohje ja ohjelmavinkkejä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Salailia jota pelottaa :-D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Salailia jota pelottaa :-D

Vieras
Juu eli ylläri juhlia olen järjestämässä, josta asianosainen ei tiedä mitään :-)

Booliohje johon perus viinana olis kirkas viina. Ei liian makea, vaan sellainen maistuva, ehkä hieman hapokas booliohje hakusessa.

Paljonko boolia pitäisi olla, vieraita 30-35 henkeä. Riittäisikö noin 20-25 litraa?

Mitä ohjelmaa, kyseessä siis naimisiin karannet.

Mitä muuta pitää ottaa huomioon yllärijuhlissa? Jos olisit itse tälläisten juhlien kohteena, suuttuisitko?

Keltainen enkeli (n. 11%, n. 26 annosta)
0,75 l valkoviiniä
0,2 l vodkaa
0,3 l banaanilikööriä
4 x 0,33 l päärynäsiideriä
jäitä
Koristeet: banaaninviipaleita.

Tai

Vihreä laguuni (n. 9%, n. 50 annosta)
0,75 l kuivaa kuohuviiniä
0,5 l vodkaa
2 x 0,35 l pisang ambon -likööriä
2 x 1,5 l spriteä
jäitä
Koristeet: karambolan tai appelsiinin viipaleita.

Kevätbooli (n. 10%, n. 21 annosta)
0,75 l valkoviiniä
0,1 l vodkaa
0,2 l banaanilikööriä
3 x 0,33 l päärynäsiideriä
jäitä
Koristeet: banaaninviipaleita ja punaisia kirsikoita.

Tääkin vois olla hyvää.. :p

Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:
Kevätbooli (n. 10%, n. 21 annosta)
0,75 l valkoviiniä
0,1 l vodkaa
0,2 l banaanilikööriä
3 x 0,33 l päärynäsiideriä
jäitä
Koristeet: banaaninviipaleita ja punaisia kirsikoita.

Tääkin vois olla hyvää.. :p

Kiitos ohjeista, mutta kaikissa on likööriä ja sprite tai siideriä. Kuulostaa aika makealta. Ja varsinkin tuo siideribooli tulisi varmaan aika kalliiksi isommalle porukalle.

Mä tykkäisin.. me järkättiin ihan 30v synttäreiten kunniaksi kälylle suvun juhlat. Mentiin juhlatarjottavien + kertakäyttöastioiden kera. Kälyn mies tiesti, mut oli pitäny salassa. Tykkäs.. moneen kertaan sanonu jälkeenpäin et oli ihana ku oli huolettomat juhlat. Ei viety lahjaa (no kukkia osa toi), mut meidän lahja oli ne juhlat ja se et oltiin suvulla yhdessä koolla.

Mut jos tosiaan on naimisiin karanneet, ni en tiiä.. tykkäävätkö yllätysjuhlista.. miks eivät ole pitäneet juhlia tai onko heillä tarkoitus pitää juhlat myöhemmin??

Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
Mä tykkäisin.. me järkättiin ihan 30v synttäreiten kunniaksi kälylle suvun juhlat. Mentiin juhlatarjottavien + kertakäyttöastioiden kera. Kälyn mies tiesti, mut oli pitäny salassa. Tykkäs.. moneen kertaan sanonu jälkeenpäin et oli ihana ku oli huolettomat juhlat. Ei viety lahjaa (no kukkia osa toi), mut meidän lahja oli ne juhlat ja se et oltiin suvulla yhdessä koolla.

Mut jos tosiaan on naimisiin karanneet, ni en tiiä.. tykkäävätkö yllätysjuhlista.. miks eivät ole pitäneet juhlia tai onko heillä tarkoitus pitää juhlat myöhemmin??

Ei ole tarkoitus pitää juhlia myöhemmin. Erinäisistä syistä eivät voi pitää mitään juhlia ja olivat tästä tosi surullisia. Naimisiin kuitenkin tahtoivat ja sen sitten toteuttivat maistraatissa. Eivät kertoneet mitään tästä kenelllekkään paitsi minulle.

Alkuperäinen kirjoittaja AP:

Ei ole tarkoitus pitää juhlia myöhemmin. Erinäisistä syistä eivät voi pitää mitään juhlia ja olivat tästä tosi surullisia. Naimisiin kuitenkin tahtoivat ja sen sitten toteuttivat maistraatissa. Eivät kertoneet mitään tästä kenelllekkään paitsi minulle.

no sitten.. tykkäävät varmasti. Mut sit taas se et tykkäävätkö remu juhlista vai rauhellisemmista?

Alkuperäinen kirjoittaja AP:

no sitten.. tykkäävät varmasti. Mut sit taas se et tykkäävätkö remu juhlista vai rauhellisemmista?

Remu :-D Varmatieto!

Laita booliin:

0,5 L kirkasta viinaa
2 dl päärynä mehutiivistettä ( Pirkka tai mehukatti)
1,5 l Sitruuna kivennäisvettä
1,3 l spritea tai kivennäisvettä tai tavallista vettä
Tulee 3,5 L juomaa jonka prosentit on melko miedot

Alkuperäinen kirjoittaja tässä :
Laita booliin:

0,5 L kirkasta viinaa
2 dl päärynä mehutiivistettä ( Pirkka tai mehukatti)
1,5 l Sitruuna kivennäisvettä
1,3 l spritea tai kivennäisvettä tai tavallista vettä
Tulee 3,5 L juomaa jonka prosentit on melko miedot

Niin ja tähän voi laittaa myös valkkaria tai vastaavaa jos haluaa. Makeutta säätelet sen mehutiivisteen määrän mukaan.

Yhteistyössä