Olen jotenkin niin yksin... :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen ap

Vieras
Olen seurustellut nykyisen mieheni kanssa jo monta vuotta, nuoresta saakka. Rakastan häntä todella paljon ja viihdyn hänen seurassaan...
Mutta...
Emme ole käyneet kahdestaan missään...aina jotain muuta porukkaa meidän kanssa...kiva on ollut silti mutta, 6vuotta ja ei yhteistä reissua, missä olisimme KAKSIN! Ja nauttisimme toisistamme ja toistemme seurasta.
Olemme vaan aina kotona, leffoja joskus vuokrataan tms..tehdään yhdessä ruokaa, ulkoillaan koiran kanssa...elämä on ihanaa ja nautin tästä...
Tänään miehelleni ehdotin että lähtisimme kaksin laivalle, torjui heti ehdotuksen...ei häntä kiinnosta lähteä minun kanssa mihinkään...vaikka olen menevä, minun kanssani hänellä tuskin on tylsääkään...
Pitääkö minun vain tottua...nautin kyllä koti-illoista, mutta että joskus jotain erilaista ja kivaa yhdessä... Hän menee muitten kanssa kyllä, ja joskus kun isommalla porukalla lähdemme, se jakautuu niin että tytöt ja poitsut menee ns. eriteitä.
Mieheni on tasan kerran tuonut minulle kukkia, tänä vuonna naistenpäivänä. Ei ole ostanut mitään lahjaa minulle, ei huomioinut, ei sanonut että rakastaa tai halannut niiiiin että se tuntuisi jalkapohjissa asti. Seksiä meillä on n.2 viikon välein, silloinkin mies tulee melkein heti..ja kun mies ei tee aloitetta koskaan...silleen että minä sen huomaisin! :O :D
Onkohan se uko vaan ihan kersa vielä, muuten ihana ja täydellinen, hän jota rakastan enemmän kuin mitään tässä maailmassa. Mutta en vain saa huomiota... en tarkoita että hänen täytyisi lahjoa ja huomioida koko ajan, yllättää usein. Sanoinkin että olisin niin pieneen tyytyväinen, mutta ei hän tunnu ymmärtävän...
Sanoja, tekoja tms..joilla näyttäisi että välittää.. Kun hän tulee töistä, puhellaan niitä näitä..kaikki tuntuu niin samalta...ja hän vaan on. En jaksa häntä välillä ja siksi lähden tuulettumaan ystävieni kanssa aina joskus...(lapsia ei ole, enkä tiedä tällä seksi määrällä tuleekohan koskaan :D)
Itse kun tykkään näyttää tunteet, niin ne rakkauden osoitukset kuin tämän aamuiset "kiukuttelutkin", senkin vain rakkaudella ja osaan pyytää anteeksi, hän tänäänkin jotenkin syytti vain minua kun kerroin omista tunteistani. Eikä pyytänyt anteeksi vaikka huomautin, että voisit ees pyytää anteeks! Itse kun pyysin ja ei sittenkään, oli hänessäkin vikaa riidassa! Ärsyttää että yritän sanoa tunteistani ensin lempeästi, sitten hiukan kovemmin että eikö se ymmärrä! Hitto vie, olen monta kertaa sanonut ja ei mitn muutosta käyttäytymisessä.. Plaah, en tiiä. :( Tuntuu kuin hän ei välittäisi välillä ollenkaan minusta, olen kuin jotenkin itsestäänselvyys hänelle. Ihan kuin olisin joku pakko. Ja kuten nytkin, lähti töihin ja ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut. :(

Miehet ja tunteista puhuminen, paha yhtälö, kannattaa yrittää jollain sopivalla hetkellä ottaa puheeksi näitä asioita, silloin kun molemmat ovat vastaanottavaisella ja virittyneellä tuulella.

Alkuperäinen kirjoittaja Pate:
Miehet ja tunteista puhuminen, paha yhtälö, kannattaa yrittää jollain sopivalla hetkellä ottaa puheeksi näitä asioita, silloin kun molemmat ovat vastaanottavaisella ja virittyneellä tuulella.

niimpä, on tullut huomattua. Ottaa näköjään koville kun tässä nyt ihan fiksuja aikuisia ihmisiä ollaan, joilla kuitenkin kaikki hyvin..niin eikö aikuinen mies osaa puhua...harmittaa ja ärsyttäää... :P Tuntuu välillä että pitäiskö mun käyttäytyä samallalailla vähän aikaa niin huomais mille tuntuu.. mää täällä huolehdin kodista, ruokaa laitan, pyykit pesen..ym...niin luulis joskus sanovan että ompa kiva kun oot siivonnu tms!! mut ei ni ei...ei minkäänlaista kiitosta...itsestäänselvyys olen, kiva.

Niin raksasti sanot, että menee perille. Se hienovarainen ei mene läpi. Se on miesten propakandaa se hyssyttely tyyli kun heistä tuntuu ikävältä melskaava nainen. mutta totuus on, että mikään muu ei mene läpi kuin äärimmäisen rankka palaute seurauksin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miehesi kohtelee sinua kuin huonekalua... Mies selkä seinää vasten ja asiat puhutaan puhtaaksi. Kyllä ne miehetkin oppii, jos haluavat!

Rakastaa kyllä ja jos lähtisin oikeasti, vinkuisi takaisin, tiedän sen..on mun perään kyllä sen verran! Mutta jotenkin arvostusta en saa... :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miehesi kohtelee sinua kuin huonekalua... Mies selkä seinää vasten ja asiat puhutaan puhtaaksi. Kyllä ne miehetkin oppii, jos haluavat!

Rakastaa kyllä ja jos lähtisin oikeasti, vinkuisi takaisin, tiedän sen..on mun perään kyllä sen verran! Mutta jotenkin arvostusta en saa... :(

Rakastaa sitä että kotona on joku, rakastaa sitä että joku laittaa ruuan, rakastaa sitä että joku siivoo, rakastaa sitä että hällä on tyttö niinkun muillakin, rakastaa sitä ettei tarvi olla yksin...

....mutta rakastaako SUA? Oisko hälle niin isosti väliä jos tilalla oiskin joku muu kun sinä? Jos ei sitä vähää sun seurassa viihdy että viittis sun kanssa kahestaan lähtä mihinkään? Että viittis tehä jotain pientä sun mieliks?

Varmasti vinkuis jos yksin jäis, kun yksin ei halua olla. Mutta entäs kun vastaan tulee se sua sopivampi?

Olet käytännöllinen miehen tarpeisiin, huomaamaton ja vaatimaton ja kuten edellinen sanoi, huonekalu. Ärsyttää että jotku naiset tyytyy tuollaiseen!

oon mussa temperamenttia sanomaan ja tekemäänkin asioita, mutta kuten sanoin..olen onnellinen juuri tämän miehen kanssa ja hän on ihana..ei kukaan uskoisi lähipiiristäni että hän on sellainen OIKEASTI, että kohtelee minua sillee. :( Osaa olla tosi ihanakin..
En ole tyytynyt, vaan yrittänyt koko ajan muuttaa tilannetta ja tehdä sen eteen jotain..sanonut mitä minulla on sanottavaa ja omat tunteeni. Harmi vaan ettei mies tunnu oikein ymmärtävän mitä tarkoitan...tai sitten hän ei huomaa oikeasti huonoa käyttäytymistään. Jos olisin tyytynyt tilanteeseen et puhuisi miehelleni näistä asioista.

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:

Rakastaa sitä että kotona on joku, rakastaa sitä että joku laittaa ruuan, rakastaa sitä että joku siivoo, rakastaa sitä että hällä on tyttö niinkun muillakin, rakastaa sitä ettei tarvi olla yksin...

....mutta rakastaako SUA? Oisko hälle niin isosti väliä jos tilalla oiskin joku muu kun sinä? Jos ei sitä vähää sun seurassa viihdy että viittis sun kanssa kahestaan lähtä mihinkään? Että viittis tehä jotain pientä sun mieliks?

Varmasti vinkuis jos yksin jäis, kun yksin ei halua olla. Mutta entäs kun vastaan tulee se sua sopivampi?

Ollaan oltu 6 vuotta yhdessä, eikä hänellä ehkä ole kokemusta niin paljon mihin vertailla...tyytyy vaan minuun, mutta ei ole valmis haaskaamaan aikaansa minun kanssa tekemiseen...olen myös kysynyt että onko tottumuksesta minun kanssa, ei uskalla lähteä pois, mutta ei...sanoi että haluaa olla minun kanssa, mutta teot vaan kertoo toista..

Olet käytännöllinen miehen tarpeisiin, huomaamaton ja vaatimaton ja kuten edellinen sanoi, huonekalu. Ärsyttää että jotku naiset tyytyy tuollaiseen!

oon mussa temperamenttia sanomaan ja tekemäänkin asioita, mutta kuten sanoin..olen onnellinen juuri tämän miehen kanssa ja hän on ihana..ei kukaan uskoisi lähipiiristäni että hän on sellainen OIKEASTI, että kohtelee minua sillee. :( Osaa olla tosi ihanakin..
En ole tyytynyt, vaan yrittänyt koko ajan muuttaa tilannetta ja tehdä sen eteen jotain..sanonut mitä minulla on sanottavaa ja omat tunteeni. Harmi vaan ettei mies tunnu oikein ymmärtävän mitä tarkoitan...tai sitten hän ei huomaa oikeasti huonoa käyttäytymistään. Jos olisin tyytynyt tilanteeseen et puhuisi miehelleni näistä asioista.

No ilmeisesti mies ei halua ja osaa muuttua. Ei katso että se kannattaisi mitenkään. Susta tulee kelohonka tuon kanssa.

No ilmeisesti mies ei halua ja osaa muuttua. Ei katso että se kannattaisi mitenkään. Susta tulee kelohonka tuon kanssa.

En anna niin tapahtua! :D Olen sen verran menevä nainen etten jää paikalleen tuollaisen takia..vanheta kyllä voin mutta niinkai se on tarkoituskin. :) Sanoinkin hänelle että ei taida pysyä mun vauhdissa enää montaa vuotta kun vuosi vuodelta hän käy vaan hitaammaks.

Yhteistyössä