Olen kansallissosialisti ja kristitty. Kysyttävää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Inkvisiittori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Inkvisiittori

Vieras
Kansallissosialismi ja kristinusko antavat ihmiselle hyvän arvomaailman.

Kansallissosialismi vastustaa juutalaisia, homoja ja maahanmuuttajia. Niin vastustaa myös kristinusko.

Juutalaiset eivät ole enää Jumalan kansa. He eivät usko Jeesukseen Kristukseen. He viettävät ikuisuutensa helvetissä.

Matt.8:11-12 "Ja minä sanon teille: monet tulevat idästä ja lännestä ja aterioitsevat Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin kanssa taivasten valtakunnassa; mutta valtakunnan lapset heitetään ulos pimeyteen; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.""

Homot joutuvat helvettiin.

1Kor.6:9 "Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet"

Jumala on luonut kansat omiin alueisiinsa. Maahanmuutto on Jumalan tahdon vastaista.

5Moos.32:8 "Kun Korkein jakoi kansoille maat, kun hän levitti ihmiset yli maan piirin, hän määräsi kansojen asuinsijat"

En tiedä mitä "kristinusko" vastustaa, mitä tarkoitat. Uskotko Jeesukseen?
Jeesus vihaa kaikkea laittomuutta ja saarnaa parannusta ja pelastusta kaikille ihmisille.
Tottakai juutalaiset ovat Jumalan kansa yhä. Eivät he tosin pelastu, jos eivät ota Messiastaan vastaan, mutta on heillä etuja pakanoihin nähden kuten Paavalikin toteaa.
Homoilusta Raamatussa on melko selvät sävelet, mutta pakkohan se on lisätä tähän, että homotkin ovat ihmisiä ja voivat toki pelastua.
Minustakin on tullut kansallismielisempi uskoon tultuani, ennen olin sellainen no-border tyyppi. Parempi siellä omiensa keskellä olisi olla. Monet mamut ovat toki kivoja tyyppejä, mutta somalit on jo yleensä tosi vaikeita. Sori vaan ootte yleensä kyllä aika vaikeita!
Mun mielestä kuitenkin esim. kertomus Ruutista on tosi ihana. Ehkä mäkin olen niinkuin Ruut, koska pakanahan mäkin olen. Mutta Ruut oli vieläpä mooabilainen, on se kai vähän eri asia, kun vertaa vaikka Mooseksen appeen tai muihin ei-juutalaisiin Raamatussa. Ja Ruuthan on osa Jeesuksemme sukupuutakin. Jes!

Yhteistyössä