olen karpannut viikon enkä ole laihtunut. miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
olen syönyt pääasiassa munakkaita, pekonia, jokusen grillimakkaran (wilhelm), kokolihaa, kuten broilerin fileitä, salaattia, kasviksia...
muutaman omenan olen syönyt myös.

tänään olen syönyt mm. munakasta, katkarapusalaattia, munavoita ja kohta syön aurajuustotäytteisiä broilerinfileitä jossa vielä pekonia päällä sekä salaattia.

mitä olen tehnyt väärin? minulla on hidas aineenvaihdunta,voiko olla,että se vaikuttaisi näin? ettei ole suolisto vielä tottunut...kuitenkin olo on sinänsä parempi, maha ei pömpötä... tai ole muutenkaan turvonnut olo,siis mahassa.

ajattelin vielä jatkaa...

olen isokokoinen,joten oletus olisi kyllä,että alkaisin laihtumaan nopeaakin tahtia.

No, itse ainakin ton alun oon vetänyt ihan sillain että alle 20g hiilareita per päivä. Tossa on enemmän. Parin viikon jälkeen alan lisäämään salaatteja ym. kasviksia enemmän.

Olet syönyt liikaa? Sama se on vaikka olisi millä ruokavaliolla, ei laihdu jos kaloreita tulee liikaa. Koittappa huviksesi esim. katsoa paljonko kaloreita tulee yhdestä makkarasta.

Pitääkö se nyt viikossa laihtua. :o Jos sä nyt hiukan kauemmin koittaisit, niin varmaan näkyy tuloksia. Silloin sen saa eka viikosta alkaen tippumaan nopeasti kun ottaa ketokarpin linjan, mutta silloin pitää olla hiilareitten kanssa TODELLA tarkka, mm. maitotuotteet, tomaatti ja omena nostaa hiilarit helposti yli sallitun.

Yhteistyössä