Olen kaunis, ja käännän katseet, harmaahiiru kaverini ei. Kommentteja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaana

Vieras
Sori provosoiva aloitus, näin saan toivottavasti mone tavaamaan ja kommentoimaan tätä...

Eli, olen kaunis ja käännän miesten päät, missäliikunkin. En perinteisen kaunis, vaan persoonallisella tavalla. Eräs lapsi on minua luonnehtinut omituisen näköiseksi jopa. :D

Kaverini, ihan tavallisen näköinen. Ei kaunis, ei ruma, vaan ihan perustallukka omien sanojensa mukaan, sitä pohtikerran, että en voi ymmärtää miltä se tuntuu kun ei ikinä saa ihailevia katseita osakseen ihmisten ilmoilla.
Onko tuo enemmänkin hänen huonosta itsetunnostaan kiinni, vai ajatteleeko joku muukin noin?

Jäin vain miettimään hänen sanojaan...

Ootko sä nyt ihan varma et kaikki kattoo sun kauneutta? Jos sä vaan oot niin omituisen näköinen :whistle:
Kyllä muakin katsotaan, mut se taitaa johtua vaan mun ylikasvaneesta rintavarustuksesta :D

Minä! Mun ystäväpiiriin kuuluu älyttömän kauniita naisia, jotka todellakin kääntää miesten päät. Etenkin baarissa, mutta myös muualla. Mä taas olen hyvin tavallinen, jopa ruma, enkä taatusti käännä päitä (paitsi että mulla on meistä isoimmat tissit, niistä tulee kommenttia joskus - säälistä, luulen).

Vaan eipä tuo haittaa - me ollaan kaikki varattuja, ja esim. baarissa pidetään hauskaa ihan keskenämme. Eli miehet ei näiltä kaunokaisilta juurikaan huomiota saa, siinähän tuijottelevat rauhassa :D.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Jos sä olisit oikeasti kaunis niin et sä sitä täällä mainostaisi,sulla taitaa olla vaan isot tissit :xmas:

Kaunis tai puoleensavetävä, onko sillä väliä? Pukeutuminen ja ryhti ilmeiden ohella vaikuttavat eniten puoleensavetävyyteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Ootko sä nyt ihan varma et kaikki kattoo sun kauneutta? Jos sä vaan oot niin omituisen näköinen :whistle:
Kyllä muakin katsotaan, mut se taitaa johtua vaan mun ylikasvaneesta rintavarustuksesta :D

:D
...ei mutta tiedätkö, mä kasvoin aikuiseksi pitäen itseäni omituisen näköisenä, jopa rumana, kunnes aikuisena huomasin, että miehethän taitaa oikeasti tykätä mun ulkonäöstä.

Miten niin muka kaverillasi olisi huono itsetunto tai hän olisi kateellinen? Eihän hän sanonut haluavansa, että häntäkin tuijotettaisiin jatkuvasti. Hän mietti vain sitä, miltä se mahtaisi tuntua (kivalta/kurjalta).

Minä saan itseni kauniiksi meikillä, mutta koska en halua olla ihmisten tuijotusten kohteena, lähden baanalle mielummin naturellirönttösen näköisenä.

Niin. Kaunis kääntää päät mutta tavallisen näköinen lähtee miehen kanssa kotiin baarista. Liian kaunis koetaan pelottavaksi. Sama se on miehillä. Komeat miehet jää yksin kun kukaan ei uskalla lähestyä kun ajattelevat että on liian komea. Ne tavalliset saa kaikki naiset. :whistle:

Kyllä mulla ainakin sinkkuaikoina vientiä riitti enkä mikään erityisen kaunis ole.

Ryhti ja ulospäin suuntautunut asenne, sekä pilkettä silmäkulmassa. Ne riittävät miesten huomion osakseen saamiseen. Minua ei luonnehdita kauniiksi, mutta silti flirttailua ja juttuseuraa on riittänyt. ;) Erän kuvataiteilijaksi esiintynyt mies sanoi, etten todellakaan ole kaunis, mutta persoonani vuoksi "äärimmäisen kuvauksellinen". :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Niin. Kaunis kääntää päät mutta tavallisen näköinen lähtee miehen kanssa kotiin baarista. Liian kaunis koetaan pelottavaksi. Sama se on miehillä. Komeat miehet jää yksin kun kukaan ei uskalla lähestyä kun ajattelevat että on liian komea. Ne tavalliset saa kaikki naiset. :whistle:

Kyllä mulla ainakin sinkkuaikoina vientiä riitti enkä mikään erityisen kaunis ole.

Toi ON totta.
Tai sitten ne ketkä uskaltaa lähestyä, on ihan friikkejä ja yliegoisteja...

mun kaveri on 150cm ja ihan tavallisen näköinen 2 lapsen äiti. Aina kun ollaan baarissa niin äijät juoksee sen perässä, se on aivan uskomatonta! Miehet tykkää näköjään lyhyistä naisista...itsekin saan huomiota,oon ihan ok näköinen mut toi mun kaveri on kyl varsinainen miesmagneetti. ja ei tosiaankaan ole mikään kuvan kaunis.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Jos sä olisit oikeasti kaunis niin et sä sitä täällä mainostaisi,sulla taitaa olla vaan isot tissit :xmas:

Kyllä oikeastikkin kaunis voi sanoa itsestään olevansa kaunis :-). Kuten ruma voi sanoa olevansa ruma tai hoikka hoikka tai tavis tavis.
T: toinen oikeasti myös kaunis

Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:
Mun mielestä ihmisen itsetunto ja perusolemus määrää aika pitkälle sen, kuinka paljon ko. henkilö saa osakseen muiden (ihailevia) katseita.

kyllä. nimenomaan se, miten itsensä "kantaa"

toinen voi olla vaikka miten tahansa missi mutta jää rannalle ruikuttamaan jos on jollain tasolla hirveän epävarma ja seinäruusumainen tyyppi.

Sama se on miehillä. Komeat miehet jää yksin kun kukaan ei uskalla lähestyä kun ajattelevat että on liian komea. Ne tavalliset saa kaikki naiset. :whistle:

Siksikö naiset eivät huomioi minua baarissa? Luulin sen johtuvan siitä että olen omituinen, mutta olenkin komea. Hauska tietää :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:
Mun mielestä ihmisen itsetunto ja perusolemus määrää aika pitkälle sen, kuinka paljon ko. henkilö saa osakseen muiden (ihailevia) katseita.

kyllä. nimenomaan se, miten itsensä "kantaa"

toinen voi olla vaikka miten tahansa missi mutta jää rannalle ruikuttamaan jos on jollain tasolla hirveän epävarma ja seinäruusumainen tyyppi.

Mä luulen kanssa näin oman kokemukseni perusteella. En ole kaunis, mutta saan kyllä katseita. Profiilista saa jonkin käsityksen minusta, jos haluaa jotain nähdä. Aina niitä katseita ei kyllä kaipaisi ollenkaan, vaan välillä olisin mieluusti harmaahiirulainen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sama se on miehillä. Komeat miehet jää yksin kun kukaan ei uskalla lähestyä kun ajattelevat että on liian komea. Ne tavalliset saa kaikki naiset. :whistle:

Siksikö naiset eivät huomioi minua baarissa? Luulin sen johtuvan siitä että olen omituinen, mutta olenkin komea. Hauska tietää :D

Juu, siitä se johtuu! Mene mister finland-kisoihin! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

:D Komeahan sinä ilmeisesti olet sitten! :D

...mutta ap:lle...
Kyllähän tuo helposti johtuu kaverisi huonosta itsetunnosta, hän ei ilmeisesti usko, että kukaan häntä katsoisi sillä silmällä.

Yhteistyössä