olen kiittämätön, mutta valivali silti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsytys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsytys

Vieras
mulla on aivan tunari mies kotihommien suhteen, sitä ei häiritse vaikka olis kilo hiekkaa lattioilla, kahden sentin pölykerros jokapaikassa ja kaikki tasot täynnä tavaraa.

yksi esimerkki eiliseltä: meillä on vessassa se sellainen roskis missä on se nostettava "liuku-luukku". kun se luukku on kiinni, niin mies heittää vaan roskat siihen roskiksen päälle, ei todellakaan vaivaudu avaamaan sitä luukkua. ja se on sille ihan normaalia, ei ollenkaan tajua mistä märisen...

no, eilen illalla mä sanoin sille, et teetkö iltapalan vai käytätkö koirat ulkona? no hän vois kerrankin tehdä iltapalan... mietin koko iltalenkin ajan miten ihanaa on päästä valmiiseen pöytään -vaikkakin kyseessä vaan iltapala- koska sitä ihmettä ei meillä tapahdu juuri ikinä.

tulin sisälle ja istahdin sohvalle jonne mies kantoi mulle kaksi voileipää ja teetä :)

nautittiin iltapala ja mies meni nukkumaan. mä menin vielä keittiöön ja puffff kun pommi olis räjähtäny!!! ihan hirvee siivo yhden iltapalan jäljiltä.. teepussit pöydällä, leivänmuruja, juustonpaloja, tyhjä leikkelepaketti, tomaattia.... tasoilla ja jopa lattioilla...

ihana oli joo syödä, mut oli ihan perseestä sit siivota jäljet. mä en tajua miten ihminen voi olla noin sokea?! et ei nää et hei toi pöytä on ihan likanen, pyyhkäsenpä rätillä... ja mä en todellakaan ole mikään siivousintoilija..!

Toi roskisesimerkki on puistattava. Kenen homma miehesi mielestä on noukkia hänen viskomansa roskat? Siisteyskäsityksiä on erilaisia, mutta tuollainen sikailu kertoo vain kunnioituksen puutteesta sua kohtaan. Toisaalta, kun näköjään siivosit iltapalankin jäljet nöyrästi, niin mikäs on miehellä elellessä. Vikaa on teissä molemmissa.

Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys;23784450:
oonko mä ainoa jolla tällainen mies kotona pyörimässä?!

Et.

Likeltä liippaa.

Huomaa kyllä kaaoksen ja huomauttaa siitä, siivoaakin toisinaan, mutta........ kun se ei ole pysyvää.

Mun mies karisee ympäri taloa ja jättää väliaikaisesti aina jotain johonkin (yleensä mun rakentaan asetelman päälle tai kirjahyllyyn tms)

Mä en enää jaksa. mun pelini on menetetty.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23784555:
Et.

Likeltä liippaa.

Huomaa kyllä kaaoksen ja huomauttaa siitä, siivoaakin toisinaan, mutta........ kun se ei ole pysyvää.

Mun mies karisee ympäri taloa ja jättää väliaikaisesti aina jotain johonkin (yleensä mun rakentaan asetelman päälle tai kirjahyllyyn tms)

Mä en enää jaksa. mun pelini on menetetty.

mulla sama tunne, peli on menetetty. on riidelty, huudettu, juteltu, kuiskittu, perusteltu plääplääplää ja ei vaan tajua. pääsen paljon helpommalla kun ite pyyhkäsen sen keittiön tason kun odotan 3 päivää pinna kireellä et mies tekee sen....

(ja kohta joku sanoo et paskaaks valitat kun ite oot tollasen miehen ottanu :D )

Yhteistyössä