Olen kyllä varsinainen bilettäjä :) ja mies taas ei ole!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja StarSisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaan vaikutelmasi. Ap vaikuttaa minustakin aika yksisilmäiseltä oman navan tarkastelijalta.

Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Itse koen kyllä olevani aivan jotain muuta :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint:
[/quote]

Tässä kohden viittaisin vain jo minusta paljon puhuvaan otsikointiisi:
Olet varsinainen bilettäjä.

Sinä olet jotakin.

Mies ei.

Sinä olet mielestäsi.

Muut ei.

Kovasti olet...aina itse.

Alkuperäinen kirjoittaja 4u2:
Jaan vaikutelmasi. Ap vaikuttaa minustakin aika yksisilmäiseltä oman navan tarkastelijalta.

Itse koen kyllä olevani aivan jotain muuta :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint:

Tässä kohden viittaisin vain jo minusta paljon puhuvaan otsikointiisi:
Olet varsinainen bilettäjä.

Sinä olet jotakin.

Mies ei.

Sinä olet mielestäsi.

Muut ei.

Kovasti olet...aina itse.[/quote]

Murrealue vaikuttaa, tuo otsikko on vähän sarkastinen ei minua kehuva oikeasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Alkuperäinen kirjoittaja jjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Naperon taapero:
ai onks teidän piireissä hyväksyttävää suudella toista miestä /naista..? :o

No, ei siitä kyllä haittaakaan ole ja ei se ole kiellettyä tai ainakaan koskaan emme ole sellaisesta puhuneet.

ehkä ette oo puhunut koska miehesi pitää sitä sellaisena asiana joka pitäisi olla itsestään selvyys? Suutelu on pettämistä, hyvin monen mielestä. mun mies pistäs saman tien välit poikki jos suutelisin jotain toista miestä ja mä en kattelis mun miestä jos se suutelis muita naisia.

Vastaapas hyväksytkö sen, että miehes suutelee muiden naisten kanssa? ihan viaton kysymys vaan..

Itseasiassa eilen mieheni suuteli työkaveriani tai ehkä se oli toisinpäin, kun hulluteltiin työkaverin kanssa ja ohimennen hän suuteli miestäni kehoituksestani,

Ei tuollainen haittaa minua.

Siis minkä ikäsillä ihmisillä on vielä tuo "vaihe" päällä, että "pussataanko kaikki kaikkia" ? Eks toi ollut joskus teininä? vai?

Yli 30vee ollaan kaikki, suurin osa jo 35+ , olisiko tuo vaihe jäänyt teininä väliin :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Mutta henkisesti olette 15 vuotiaan tasolla!!!

Alkuperäinen kirjoittaja älytöntä touhua:

No, ei siitä kyllä haittaakaan ole ja ei se ole kiellettyä tai ainakaan koskaan emme ole sellaisesta puhuneet.

ehkä ette oo puhunut koska miehesi pitää sitä sellaisena asiana joka pitäisi olla itsestään selvyys? Suutelu on pettämistä, hyvin monen mielestä. mun mies pistäs saman tien välit poikki jos suutelisin jotain toista miestä ja mä en kattelis mun miestä jos se suutelis muita naisia.

Vastaapas hyväksytkö sen, että miehes suutelee muiden naisten kanssa? ihan viaton kysymys vaan..

Itseasiassa eilen mieheni suuteli työkaveriani tai ehkä se oli toisinpäin, kun hulluteltiin työkaverin kanssa ja ohimennen hän suuteli miestäni kehoituksestani,

Siis minkä ikäsillä ihmisillä on vielä tuo "vaihe" päällä, että "pussataanko kaikki kaikkia" ? Eks toi ollut joskus teininä? vai?

Yli 30vee ollaan kaikki, suurin osa jo 35+ , olisiko tuo vaihe jäänyt teininä väliin :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Joku tällä palstalla rakastaa minua :saint: :saint: :saint: tosin harmaana - voit tulla kaapista ulos :p :p :p :p :p

Suhteessa kannattais puhua näistä rajoista. Meillä mies hyväksyy naisten (kavereiden kanssa) kielisuudelmatkin, mutta miesten kanssa raja menee lähellä tanssimisessa.
Tiedän muutaman pariskunnan joissa on ok olla jopa vaikka sängyssä toisen kanssa. Toisessa pariskunnassa edellytys on se, ettei nainen saa kuulla eikä tietää mitään asiasta (haluaa siis pitää kulissit, eikä kuulla mitään), toisessa taas molemmille asia on ok, kunhan sitä ei tehdä salassa, vaan toinen tietää asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja älytöntä touhua:

Joku tällä palstalla rakastaa minua :saint: :saint: :saint: tosin harmaana - voit tulla kaapista ulos :p :p :p :p :p

Mä en ole sama harmaa, kuin nuo muut. Mulla on ihan musta nikkikin, mutta en pääse nyt kirjautumaan. Luettuani tämän ketjun. Ensimmäinen ajatus mikä tuli mieleen oli, että olette henkisesti 15.v tasolla.

Mä en ymmärrä mikä tässä jutussa nyt on ongelmana? Ap tykkää bilettää ja elää täysillä, eikä mies ole siitä mustasukkainen. Itse tiedän myös kaveripiirejä, jossa on ok suudella toisia, varsinkin jos se oma puolisko on paikalla. Itseänikin erään pojan tyttöystävä yllytti hänen poikaystäväänsä suutelemaan, koska en ollut ikinä suudellut miehen kanssa jolla on kielikoru.

Voisko asiaa ajatella niin päin, että täytyy olla todella varma omasta suhteestaan, että tuollainen on mahdollista??? Ei joku toisistaan epävarma pariskunta voi tehdä muuta kuin istua kahdestaan kotona ja sitten tulla palstalle hehkuttamaan miten ihanaa on kun kumpaakaan ei kiinnosta mikään muu kuin kahdestaan oleminen.

Ja mitä tulee noihin "mitä työkaveritkin ajattelee" kommentteihin, niin mitä väliä sillä on? Jos ap itse tietää rakastavansa miestään ja lähtevän hänen kanssaan kotiin, niin onko niiden työkavereiden ajatuksilla niin väliä? Korkeintaan joku harmaa hiirulainen sitten myöhemmin töissä valittaa, kun itse ei uskaltanut edes lähteä tanssilattialle tapetin vierestä.

olen vähän sitä mieltä, että miehesi on pakko liikkua sinun mukanasi noina biletysiltoina, vähän niinkuin vahtimassa, että pysyt lestissäsi. Puhukaa nyt ihmeessä suoraan tuosta asiasta!

Ja toisekseen, jos työkaverini bilettäessä alkaisivat nuolla muita miehiä kuin omiaan, niin kyllä sitä toimintaa kaikki vähän silmät lautasina katsoisivat, vaikkeivät mitään sanoisikaan. Ehkäpä sä et vaan huomaa tuommosia, kun sulla on niin hauskaa....:whistle: Todennäköisesti kyseiset ihmettelyt ja spekulaatiot käydään selkäsi takana, JOS siis niitä ylipäätään käydään.

Enkä minä ole mitenkään ahdasmielinen, vaikka en ikinä omassa parisuhteessani noin toimisikaan (ja reilu 30v olen itsekin). Kirjoituksestasi tulee vain sellainen olo, että teidän parisuhteessanne mennään sinun säännöilläsi. Toivottavasti olen väärässä ja tuo oikeasti on miehellesi ok, kirjoitustesi perusteella ei vaan siltä tunnu.