olen kyllästynyt & pettynyt lapseni kummitätiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vanilija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vanilija"

Vieras
niin kovin lupaili aikoinaan, että on parempi kummi kuin oman lapsensa kummitäti jota ei kiinnosta lapsi lainkaan.. ensimmäisen vuoden kävikin usein, osti esim. kengät kun tiesi lapsen tarvitsevan (yllätyksenä, en pyytänyt) niitä jne. mutta sitten jotain tapahtui. lapsi on nyt 5v eikä ole nähnyt kummiaan lähes vuoteen! ei ikinä pääse tänne vaihtuvista syistä, meidän pitäisi raahautua sinne mutta minua ei suoraan sanoen huvita mennä katsomaan kun tämä ihminen roikkuu kännykällä facebookissa & juoksee tupakalla :headwall: ei ole aikoihin ostanut lapselle edes synttärikorttia, eikä ole käynyt tämän syntymäpäivillä 1v juhlien jälkeen. kerran puhui tytön kanssa puhelimessa että "kummitäti vie sinut joku ostoksille, saat valita kivan lahjan ja käydään vaikka mäkkärillä" mutta sitä päivää ei ikinä tullut eikä lapsi ONNEKSI muista koko asiaa!
taisi olla silloin 3v...

facebookissa tykkäilee tytön kuvista & kommentoi tyyliin "ihana kummityttö <3"
eli ihan tuollaista esittämistä & sädekehän kiillotamista. en jaksa enää :( harmittaa, koska toinen kummi asuu ulkomailla eli lapsi on käyntännössä kummiton

Juu, onpa ihan kauheaa, kun oikein kommentoi kummityttönsä kuvia.
Ymmärrän pettymyksesi ja siitä valittamisen mutta älä valita joka asiasta.

Voisitteko puhua oikein kunnolla tämän kummin kanssa?

Se on sitten oma valintasi, jos sinua ei vaan huvita mennä kummin luo.

Juu, onpa ihan kauheaa, kun oikein kommentoi kummityttönsä kuvia.
Ymmärrän pettymyksesi ja siitä valittamisen mutta älä valita joka asiasta.

Voisitteko puhua oikein kunnolla tämän kummin kanssa?

Se on sitten oma valintasi, jos sinua ei vaan huvita mennä kummin luo.

et tainnut oikein ymmärtää lukemaasi.. mikä velvollisuus MINULLA on mennä sinne katsomaan, kun tämä ihminen on nenä kiinni facebookissa ?! eikö kyläilyssä pitäisi toimia jonkilainen vastavuoroisuus? MIKSI aikuiselle ihmiselle pitää yrittää vihjailla että " Minnillä on muuten syntymäpäivät kohta" siinä toivossa että tulisi EDES ONNITTELUKORTTI, mutta ei ! miksi tämä ihminen LUPAA PIENELLE LAPSELLE asioita joita ei edes aio toteuttaa (esim. mäkkäriin vienti) ?

Mua ärsyttää kans mun lapsen kummi. Hitto nainen on kohta kolmekymmentä, eikä ainuttakaan pitkää parisuhdetta ja baarissa roikkuminen on se tärkein ja hauskin asia. Kun lapseni syntyi hän oli parisuhteessa ja silloin seurani (naimisissa olevan ja perheellisen) kelpasi. Kahvittelimme ja kävimme jumpissa ja kirppareilla. Nyt parisuhde hänellä kariutui joka kestikin huiman vuoden eikä seurani enää kiinnostakaan. Baarissa roikkuu ja lapsetkin ovat ällöjä ja tylsiä, sinkkuilu niin upeeta ja mahtavaa. Säälittää, ei se siitä enää nuorene vaikka kuinka yrittäisi. Uutta miestä kierrossa ennenkuin vanhastakaan kunnolla päässyt eroon hohhoijaa... Lapsella kohta synttärit mutta enpä taida jaksaa kutsua häntä. En pelkästään kummiuden yritä pitää yhteyttä kun ei neitiä kerta kiinnosta.

[QUOTE="...";29097300]Muistatteko te kummia kummin syntymäpäivänä?[/QUOTE]

kyllä, käymme kahvilla & vien jotain leipomaani. jouluna lähetämme kortin & käyn myön aina tämän lapsen synttäreillä sekä vien lahjan´.. enkä ole edes tämän lapsen kummi. oma tyttöseni taas ei saa edes onnittelusoittoa :(

tosin nyt olen päättänyt, että nyt tämä loppuu. enpä osta enää minäkään lahjoja, enkä raahaa sinne tiikerikakkuja tai viinereitä!

Minulla kaksi kummilasta ja molempia olen saanut rukoilla että saisin hoitaa. Nuorempaa en ole saanutkaan koskaan. Ei voi tulla yökylään kun ehkä ei uskalla olla on selityksenä. Pyytelin monta vuotta, mutta ei niin ei. Toki kyselin muutenkin hoitoon kuin yöksi. Silloin omat lapseni olivat pieniä niin olisin siksi mielelläni juurikin ottanut lapsen meille. Aina olen kaikki lahjat muistanut toimittaa ja tuliaisetkin ostanut matkoilta. Minusta olisi ollut kohtuullista että olisin "vastalahjaksi" saanut tutustua lapsiin. Toista sain hoitaa vauvana hetken kun äitinsä sairastui, mutta muuten en voinut viedä elokuviin en sirkukseen ei niin mihinkään koska lapsi oli niin kova vierastamaan. On kyllä harmittanut monet kerrat, mutta nykyään annan jo olla...

Yhteistyössä