Olen "lähdössä pettämään" avomiestäni,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omatunto hukassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Omatunto hukassa

Vieras
oisko viime hetken vinkkejä? :/

Siis ero on "vireillä", mutta eihän tässä vaiheessa saisi sentään vieraiden luona käydä. Periaatteessa kyllä ei ole edes huonoa omaatuntoa ja tämä mahdollinen tuleva mies sattuu olemaan henkilö, josta olen kiinnostunut jo vuosia sitten.

Kortsujen tilalta mulla on menkat, joten tuskin sänkyhommiin edetään. Enkä ehkä muutenkaan kykenisi vielä sinne asti. Joka tapauksessa tuon toisen luokse olen menossa, pettämistä kai sekin on suuteluineen muineen.

JOS JOKU EI YMMÄRTÄNYT ALOITUSVIESTIN IRONIAA "viime hetken vinkkejä".. Siis kuka nyt yleensäkään viitsii pettämisestä puhua.

Joka tapauksessa aloitusviestissä ironiaa, mutta muuten tästä tilanteesta on ironia kaukana. Minä haluan tämän toisen miehen, olkoonkin että en ole vielä lopullisesti eronnut.

Alkuperäinen kirjoittaja Omatunto hukassa:
JOS JOKU EI YMMÄRTÄNYT ALOITUSVIESTIN IRONIAA "viime hetken vinkkejä".. Siis kuka nyt yleensäkään viitsii pettämisestä puhua.

Joka tapauksessa aloitusviestissä ironiaa, mutta muuten tästä tilanteesta on ironia kaukana. Minä haluan tämän toisen miehen, olkoonkin että en ole vielä lopullisesti eronnut.

PANE parastas!! hyvä seksi on tie miehen sydämeen!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Omatunto hukassa:

PANE parastas!! hyvä seksi on tie miehen sydämeen!!

Jospa saisin hurmattua ilman nussimistakin.

Yhteistyössä