Olen laihtunut 50kg :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muumidaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Paljonko painat nyt :)

Mulla pudonnut 16 kg :) painan nyt 62kg
Pahimmillani olen painanut 87kg, laihdutin ja paino pysyi poissa 6 vuotta, sitten lihoin taas eräästä syystä ja nyt olis tarkoitus pitää tämä paino, pudotan vielä muutaman kilon :)

Onnea :)

onneksi olkoon! :) se on mukava kun huomaa itsessään muutosta pikkuhiljaa. sun kohdallas voi kyllä puhua jo todella hienosta saavutuksesta.ite oon tämän vuojen aikana laihuttanu 20 kiloa. nyt uudelleen raskaan joten ens kesänä tai joskus sitten jatketaan jos tarve vaatii :) onnea!

saako kysyä, roikkuuko nahka häiritsevästi?
Mulla taas sama homma taas työn alla, kun sulla, aiemmin tiputin 30 kg, mutta lihoin takas, se oli masentavaa, älä päästä sä niin käymään. kuinka vanha muuten olat?

Nahka ei ihme kyllä häiritsevästi roiku. :) Löllöä se kyllä on, mutta voin elää sen asian kanssa. ;)

Tokikaan en ole tasaisesti laihtunut tämän kolmen vuoden aikana, vaan on tullut väsymysjaksoja ku ei ole homma niin aktiivisesti kiinnostanut, eikä painokaan silloin ole pudonnut. Ei kyllä noussutkaan, joten siitäkin voi olla tyytyväinen. :) Hiljaa hyvä tulee, tärkeää on löytää tasapaino ja elämäntavat joita voi ylläpitää.
Jos nyt karkeasti jakaisi pudotetun painon viikoilla olisi keskiarvoinen pudotustahti noin 300g/viikko. Ehkä jonkun makuun hidasta, mutta mun makuun loistavaa tsemppausta. ;)

Olen 27vuotta.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: versatile
Tarkoitinkin, että jos lähtöpaino on ollut 165 kiloa niin pitäisi lähteä enemmänkin kuin vain 300g viikossa.

Mullakin lähtee enemmän, vaikka olen jo normaalimitoissa, pudotusta 20kg, eli ei mikään valtava ylipaino.

Mutta hyvä jos olet tyytyväinen :) kyllä ne loputkin sieltä lähtee, hiljaa hyvä tulee. Kannattaa kuitenkin miettiä että teetkö vielä jotain väärin, pitäisikö liikuntaa olla enemmän tai kaloreita vähemmän

Olen laihduttanut 20kg lapsen syntymän jälkeen 9kk:Ssa.
Nahkat jäi roikkumaan mutta samalla tavalla ne on palautuneet varmaankin, kuin jos olisi laihduttanut hitaampaa, ihan vain ohimennen tässä kerroin :)

Käytän kiloklubia (kiloklubi.fi). Ilmainen palvelu netissä ja idioottivarma. ;) Siellä oppii myös syömään oikein j ja liikkumaan sopivasti. Suosittelen! :)

Kiloklubia minähin voin kyllä lämpimästi suositella, eikä maksa mitään!:wave:

Onnea kovasti toivotan, siulla on ISO urakka ollut!:flower:
..itselläni -15kg/3kk..ja nyt paino junnaanaanaa... ja p a h a s t i|O..ei tipu..mutta ei nousekkaan..:ashamed:

Muistanpa kun painoin tasan 115kg eka neuvolakäynnillä rv6 2004..
Muumidaa, toivon sitä siullehin - siis tärppiä pian:heart:

Nyt miulla elopainoa kupissa vajaata 130kg..vielä olisi "työmaata" ainakin 40-50kg verran.

Omalla kohdallani myös leikkaus mahdollinen(lääkäri ensi viikolla)saa nähdä, antaako lähetteen erikoislääkärille..ainakin konsultaation haluaisin, minulla vaan noita riskitekijöitäkin saattaa olla liiaksi asti.

Vuosia olen asiaa(leikkaus)mielessäni hautonut ja nyt on PAKKO yrittää jollahin tavoin saada elämä(syöminen)hallintaan.
Kattotaan kuin tämä tästä kehittyy, nyt ei vain ole kyllä häävi oloinen ollut kohta kuukauteen.:((tai vuosiin..)

Parastahan se olisi: "hitaasti hyväinen tulee" tyylillä painoa pudottaa..olen vain niiiiiin kärsimätön immeisen laps:|

v. 2008 painoa pudotin -30/6kk..liian nopsaan tämähin pudotus ja takaisinhan se tuli pian "korkojen kera".

Luulen vain, että enää en saa omin voimin painoa normi lukemiin, tarvitsen jo radikaalimpaan toimenpidettä..ja se tuo vatsalaukun ohitusleikkaus sitten.
Kyllä tätä olen pähkäillyt puolesta - ja vastaan pitkät ajat..pikkasen se nyt puolesta päin vaakakuppi kallistumaan olisi..

Omalääkärin mielestä "kriteerit" kohdallani leikkaukselle ei täyty: Lähtöpaino oli siis 9/2012 145kg, Diabeteksen esiaste,(6.6/8.3)verenpaine(alapaine koholla ollut jo pitkään, ei vielä lääkitystä)2001 massivinen keukoembolia, siihen pysyväinen lääkitys..onhan näitä..

Alan erikoislääkäri kuitenkin tekee leikkauspäätöksen punniten - hyödyt&riskit omalla kohdallani, hänen pakeilleen olisi kova tahto ensi vuoden puolella.:)

Onnistumisia meille kaikille painonsa kera kamppaileville!:heart:

Viimeksi muokattu:
Nahka ei ihme kyllä häiritsevästi roiku. :) Löllöä se kyllä on, mutta voin elää sen asian kanssa. ;)

Tokikaan en ole tasaisesti laihtunut tämän kolmen vuoden aikana, vaan on tullut väsymysjaksoja ku ei ole homma niin aktiivisesti kiinnostanut, eikä painokaan silloin ole pudonnut. Ei kyllä noussutkaan, joten siitäkin voi olla tyytyväinen. :) Hiljaa hyvä tulee, tärkeää on löytää tasapaino ja elämäntavat joita voi ylläpitää.
Jos nyt karkeasti jakaisi pudotetun painon viikoilla olisi keskiarvoinen pudotustahti noin 300g/viikko. Ehkä jonkun makuun hidasta, mutta mun makuun loistavaa tsemppausta. ;)

Olen 27vuotta.

Ei ole hidas vauhti=)
..500g/vko on monesti suositus jos taakkana useita kymmeniä kiloja.
Noin tapahtuu juuri se pysyvä painonpudotus.

..ja siullahan ollut siellä ihana porkkana - raskaus:)

..itse olen 47v joten minulla tuo ikäkin vaikuttaa..aineenvaihdunta hidastuu jne..ylipainoa ollut oikiastaan v. 89-90 lähtien.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";27698905]Minäkin laihdutin 50kg 1,5vuodessa. Nahkaa jäi joka leikkatiin ja nyt olen normaalipainoinen :) onnittelut sullekkin ,tiedän kuinka rankkaa on :)[/QUOTE]

Hei muuten!..pääsitkö leikkaukseen julkiselle puolelle..vai kävitkö yksityisellä?..uteloittaa hieman..:)

Miulla nahka rellukka roikkuu tuolla hävyn päällä ja haittaa eloa kovastikkin..hiostaa ihon rikki:$..lääkäri on sen kertonutkin, että sitä ei enää saa poijjes muulla tavoin, kuin kirurgisesti..
Tästä jos painoa vielä 40-50kg esim. putoaa..mahtaa olla "lärpäke" riesanani..:O..ei kyllä naurata yhtään:(

Viimeksi muokattu:
Vautsi, ihan mieletön urakka sulla ollut. Mahtava suoritus kyllä, ei voi kuin ihailla :) Kyllä ne loputkin lähtee, hitaasti mutta varmasti. Ja just tuollanen hitaampi painonpudotus on aina parempi ja järkevämpi tapa kuin se että hirveä määrä kiloja pois lyhyessä ajassa.

Kivahan ne kilot toki olis pois saada vaikka jo heti viikossa :rolleyes: mutta kun se ei sitten kuitenkaan ole pysyvää.

Onnea vielä! :flower.

[QUOTE="vieras";27699055]Vautsi, ihan mieletön urakka sulla ollut. Mahtava suoritus kyllä, ei voi kuin ihailla :) Kyllä ne loputkin lähtee, hitaasti mutta varmasti. Ja just tuollanen hitaampi painonpudotus on aina parempi ja järkevämpi tapa kuin se että hirveä määrä kiloja pois lyhyessä ajassa.

Kivahan ne kilot toki olis pois saada vaikka jo heti viikossa :rolleyes: mutta kun se ei sitten kuitenkaan ole pysyvää.

Onnea vielä! :flower:[/QUOTE]

.

Löysin Kiloklubin keskustelupinosta tällaisen jutun, liittyen juuri tuohon vatsan kiristys/pienennysleikkaukseen..:D

Siispä ensin pannaan "kilot pinoon, sitten vasta nahkat siloon"!
Jos nahkat jääkin pussille, minä laitan ne vaikka silitysraudalla vekeiksi tai rullaan vyötärölle uimarenkaaksi...:P Jos ei onnistu, niin leikkautan nahkat poikkeen ja teen niistä käsveskoja tai lompakoita! Yhyret jätän ittellen muistoksi ja loput myyn markkinoilla

..juuri näin!:laugh:

[QUOTE="Bingo";27698932]Tarkoitinkin, että jos lähtöpaino on ollut 165 kiloa niin pitäisi lähteä enemmänkin kuin vain 300g viikossa.

Mullakin lähtee enemmän, vaikka olen jo normaalimitoissa, pudotusta 20kg, eli ei mikään valtava ylipaino.

Mutta hyvä jos olet tyytyväinen :) kyllä ne loputkin sieltä lähtee, hiljaa hyvä tulee. Kannattaa kuitenkin miettiä että teetkö vielä jotain väärin, pitäisikö liikuntaa olla enemmän tai kaloreita vähemmän[/QUOTE]

Kuten jo mainitsin, en ole tasaisesti laihduttanut 3v, vaan välillä olen "levännyt" muutamasta kuukaudesta puoleen vuoteen inspiraatiota odotellessa, joten toki aktiivisessa vaiheessa pudotus on ollut enempi kuin -300g. Sanotaanko näin, että ei ole ihan helppoa laihduttaa kokonaista ihmistä itsestään, joten jokainen gramma alaspäin on selkävoitto. Olen ottanut tavoitteeksi löytää oikean tavan syödä ja liikkua ja tottakai painokin putoaa siinä sivussa. Hampaat irvessä repien ei tuu ku pää kipeeksi ja paha mieli. Lyhyessä ajassa paljon painoa pudottaneet ihmiset innostaa, mutta pääasia mulle ei ole vain laihtuminen ja äkkiä, vaan elämästä (sekä itsestäni) nauttiminen. ;)

Onnea jokaiselle hitaasti ja nopeasti painoaan pudottaville! <3

• Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Kuten jo mainitsin, en ole tasaisesti laihduttanut 3v, vaan välillä olen "levännyt" muutamasta kuukaudesta puoleen vuoteen inspiraatiota odotellessa, joten toki aktiivisessa vaiheessa pudotus on ollut enempi kuin -300g. Sanotaanko näin, että ei ole ihan helppoa laihduttaa kokonaista ihmistä itsestään, joten jokainen gramma alaspäin on selkävoitto. Olen ottanut tavoitteeksi löytää oikean tavan syödä ja liikkua ja tottakai painokin putoaa siinä sivussa. Hampaat irvessä repien ei tuu ku pää kipeeksi ja paha mieli. Lyhyessä ajassa paljon painoa pudottaneet ihmiset innostaa, mutta pääasia mulle ei ole vain laihtuminen ja äkkiä, vaan elämästä (sekä itsestäni) nauttiminen. ;)

Onnea jokaiselle hitaasti ja nopeasti painoaan pudottaville! <3

Täällä perästä tullaan - tavalla tai toisella!;)..mottoni onkin kyllä ollut, että: "hitaasti hyväinen tulee":)
(vaikka kärsimätön olenhin)
..ja yllätys yllätys ittelleni - paino olikin pudonnut reilulla kilolla, sen melkein kuukauden junnaamisen jälkeen-Jeeee!

*Mukavaa Joulun odotusta!*:xmas:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä