Tänään meni raja rikki. 3 vuotta projektia takana ja vielä olis 30kg edessä. Pakko oli tämä ilo jakaa. 

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Käytän kiloklubia (kiloklubi.fi). Ilmainen palvelu netissä ja idioottivarma.Siellä oppii myös syömään oikein j ja liikkumaan sopivasti. Suosittelen!
![]()
Nahka ei ihme kyllä häiritsevästi roiku.Löllöä se kyllä on, mutta voin elää sen asian kanssa.
![]()
Tokikaan en ole tasaisesti laihtunut tämän kolmen vuoden aikana, vaan on tullut väsymysjaksoja ku ei ole homma niin aktiivisesti kiinnostanut, eikä painokaan silloin ole pudonnut. Ei kyllä noussutkaan, joten siitäkin voi olla tyytyväinen.Hiljaa hyvä tulee, tärkeää on löytää tasapaino ja elämäntavat joita voi ylläpitää.
Jos nyt karkeasti jakaisi pudotetun painon viikoilla olisi keskiarvoinen pudotustahti noin 300g/viikko. Ehkä jonkun makuun hidasta, mutta mun makuun loistavaa tsemppausta.
Olen 27vuotta.
Kuten jo mainitsin, en ole tasaisesti laihduttanut 3v, vaan välillä olen "levännyt" muutamasta kuukaudesta puoleen vuoteen inspiraatiota odotellessa, joten toki aktiivisessa vaiheessa pudotus on ollut enempi kuin -300g. Sanotaanko näin, että ei ole ihan helppoa laihduttaa kokonaista ihmistä itsestään, joten jokainen gramma alaspäin on selkävoitto. Olen ottanut tavoitteeksi löytää oikean tavan syödä ja liikkua ja tottakai painokin putoaa siinä sivussa. Hampaat irvessä repien ei tuu ku pää kipeeksi ja paha mieli. Lyhyessä ajassa paljon painoa pudottaneet ihmiset innostaa, mutta pääasia mulle ei ole vain laihtuminen ja äkkiä, vaan elämästä (sekä itsestäni) nauttiminen.
Onnea jokaiselle hitaasti ja nopeasti painoaan pudottaville! <3