Olen laihtunut ja mies vain haukkuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
painoin eka 5 kg enemmän ja nyt 62 kg (170 cm) ja mies väittää etten ole laihtunut yhtään vaikka mittani on pienentynyt (käytän mittanauhaa) ja vaaka sanoo 5 kg vähemmän. Olen normaalipainoinen bmi:n mukaan ja mies väittää että bmi on vain paskaa. Itse on sen mukaan ylipainoinen. Minusta ei kuulemma näe yhtään että olen laihtunut :( minulta tippuu housut ja alushousut päältä. Olo on kevyt ja energinen. Syön terveellisesti ja harrastan liikuntaa. Jos istun juomassa kuppia kahvia niin mies valittaa että taas sä vain istut ja sulla menee 3 tuntia kahvin juonnissa. Ärsyttää..oikeasti mä teen vaikka mitä koko päivän ja olen liikkeessä.
Ärsyttää kun se lyttää mut noin vaikka mä olen oikeasti paljon hoikempi enkä yhtään ylipainoinen.
Voisin ostaa jo pienempiä housuja mutta en osta vielä sillä jatkan laihdutusta. Haluan päästä 55 kiloon mikä oli tosi hyvännäköinen paino minulle aikoinaan.

Kiitos isoäiti! Minäkin mietin että taitaa se olla itse tyytymätön omaan saamattomuuteensa. Minä katson mitä syön ja olen tullut notkeammaksikin, pääsen asentoihin mihin en ennen edes uskaltanut yrittää. Minä kyllä näen peilistä ja vaa alta, että olen laihtunut. Mies ei liiku ollenkaan ja syö paljon rasvaisia ruokia. Teen terveellistä ja hyvää ruokaa mutta se hakee kaapista kaikkea naposteltavaa joka päivä.
Ärsyttää vain kun se vähättelee, että ei 5 kg ole mitään, jos hän kävisi vessassa niin sinne jäisi ne 5 kg, se on vain vettä jne. Sanoi että tuossa laihdutusajassa (9 viikkoa) pitäisi laihtua jo ainakin 10 kg, minä en ole muka laihtunut yhtään jne.
Pöh. Minä jatkan ja yritän päästä 55 kiloon.

Sanoi että tuossa laihdutusajassa (9 viikkoa) pitäisi laihtua jo ainakin 10 kg
Joo jos haluaa laihtua anorektikon tavoin, mutta terveellistä laihtumisvauhtia tavoitteleva ymmärtää tuon 10kg yhdeksässä viikossa olevan aivan liian nopea.
Siinä ajassa sulta kuihtuis lihaksia.

• Tykkää
Reactions: m1es
Ukko on ääliö, sanoisin suorat sanat. Lisäksi olet jo erittäin hoikka, 55kg olet jo suorastaan laiha. Onkohan järkevä tavoite aikuiselle ihmiselle? Menee jo alipainon rajoille... Itse olen hiukan sinua lyhyempi ja painoin 56-57kg hoikkana teinityttönä.

Kiitos isoäiti! Minäkin mietin että taitaa se olla itse tyytymätön omaan saamattomuuteensa. Minä katson mitä syön ja olen tullut notkeammaksikin, pääsen asentoihin mihin en ennen edes uskaltanut yrittää. Minä kyllä näen peilistä ja vaa alta, että olen laihtunut. Mies ei liiku ollenkaan ja syö paljon rasvaisia ruokia. Teen terveellistä ja hyvää ruokaa mutta se hakee kaapista kaikkea naposteltavaa joka päivä.
Ärsyttää vain kun se vähättelee, että ei 5 kg ole mitään, jos hän kävisi vessassa niin sinne jäisi ne 5 kg, se on vain vettä jne. Sanoi että tuossa laihdutusajassa (9 viikkoa) pitäisi laihtua jo ainakin 10 kg, minä en ole muka laihtunut yhtään jne.
Pöh. Minä jatkan ja yritän päästä 55 kiloon.
Miten iso se mies on, jos 5kg jää vessaan?
170 / 55 on muuten aikas vähän.

Olet todella hoikka jo nyt. Ei kannata laihduttaa yhtään enempää. Itse harrastan kuntosalia ja juoksua ja en ole noin laiha. Syön terveellisesti. Ei se ole kaunista jos luut paistaa. Se on sitäpaitsi aika paljon helpompaa olla luukasa kuin lihaksikas ja muodokas. Ja kumpi on enempi hyvinvoivan näköistä? Mielestäni jos on pelkkää luuta ja nahkaa niin ei ole kovinkaan hyväkuntoinen. Tuossa on riski saada syömishöiriö itselleen. Vähät välität ukon jutuista. Moni muu mies olisi eri mieltä...

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä