V
vierailija
Vieras
painoin eka 5 kg enemmän ja nyt 62 kg (170 cm) ja mies väittää etten ole laihtunut yhtään vaikka mittani on pienentynyt (käytän mittanauhaa) ja vaaka sanoo 5 kg vähemmän. Olen normaalipainoinen bmi:n mukaan ja mies väittää että bmi on vain paskaa. Itse on sen mukaan ylipainoinen. Minusta ei kuulemma näe yhtään että olen laihtunut
minulta tippuu housut ja alushousut päältä. Olo on kevyt ja energinen. Syön terveellisesti ja harrastan liikuntaa. Jos istun juomassa kuppia kahvia niin mies valittaa että taas sä vain istut ja sulla menee 3 tuntia kahvin juonnissa. Ärsyttää..oikeasti mä teen vaikka mitä koko päivän ja olen liikkeessä.
Ärsyttää kun se lyttää mut noin vaikka mä olen oikeasti paljon hoikempi enkä yhtään ylipainoinen.
Voisin ostaa jo pienempiä housuja mutta en osta vielä sillä jatkan laihdutusta. Haluan päästä 55 kiloon mikä oli tosi hyvännäköinen paino minulle aikoinaan.
Ärsyttää kun se lyttää mut noin vaikka mä olen oikeasti paljon hoikempi enkä yhtään ylipainoinen.
Voisin ostaa jo pienempiä housuja mutta en osta vielä sillä jatkan laihdutusta. Haluan päästä 55 kiloon mikä oli tosi hyvännäköinen paino minulle aikoinaan.