Olen laihtunut monta kiloa kesän aikana tekemättä mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Minua on hieman huolestuttanut oman painoni putoaminen. Olen laihtunut kesän aikana vaikka kuinka monta kiloa, enkä ole liikkunut tai tehnyt mitään muutakaan fyysisesti rasittavaa hommaa juuri lainkaan. Ongelma on siinä, että paino on pudonnut vaikka ruokahalut ovat pysyneet aina täysin ennallaan ja syön usein ja paljon. Syömisestä huolimatta paino on pudonnut.

Mikähän ihme mahtaa painoa tuolla tavalla pudottaa?

[QUOTE="vieras";24444505]Minua on hieman huolestuttanut oman painoni putoaminen. Olen laihtunut kesän aikana vaikka kuinka monta kiloa, enkä ole liikkunut tai tehnyt mitään muutakaan fyysisesti rasittavaa hommaa juuri lainkaan. Ongelma on siinä, että paino on pudonnut vaikka ruokahalut ovat pysyneet aina täysin ennallaan ja syön usein ja paljon. Syömisestä huolimatta paino on pudonnut.

Mikähän ihme mahtaa painoa tuolla tavalla pudottaa?[/QUOTE]

Nukutko enemmän? Syömiselle jää vähemmän aikaa :). Näin työkaverini diagnosoi oman 5kg painon pudotuksen. Aamupala jäi siis väliin ja siirtyi suoraan lounaaseen.

Mulle ei helteiden aikaan maistunut ruoka sitten lähellekään niin hyvin kuin ns normaalikeleillä. TOuhusin kuitenkin ihan normaalisti ja paino putosi. Olisko sama selitys sinunkin painon putoamiseen?

Sanotaanko vielä sen verran, että minä olen ollut koko elämäni ajan laiha. Minun on aina ollut hirvittävän vaikea saada paino nousemaan, vaikka olisin syönyt kuinka.

Tässä muutama vuosi sitten paino nousi yllättäen kohtalaisen reippaasti (minun tapauksessani jotain hieman yli 5 kg oli kohtalaisen reipas painonnousu), mutta tämän painon nousemisen jälkeenkin olin selvästi alipainoinen. Nyt kun kesän aikana paino putosi monta kiloa, niin se on pistänyt hieman mietityttämään. Ollaan melkein samoissa painoissa, kuin mitä silloin muutama vuosi sitten ennen painon nousemista. En ole sairastellut mitenkään, en ole sairastellut ollenkaan pitkiin aikoihin. Ruoka on maistunut kuin ennenkin ja yleisvointi on ollut hyvä ja pirteä, ainoastaan tuo painon putoaminen mietityttää.

Kuumimmat

Yhteistyössä