K
kyllästynyt vaimo
Vieras
Hoidan kahta pientä lasta kotona ja mitta alkaa olla täysi, kun kaikki saa tehdä yksin. Mies osallistuu lasten hoitoon työpäivänsä jälkeen, mut siihen se sit jääkin. Mulla ei ole ikinä omaa aikaa. Siivoan, pyykkään, teen ruokaa ja mies ei osallistu ilman että pakottaa. Kun hän on iltaisin lasten kanssa, hän ei kykene tekemään samalla mitään muuta. Olettaa silti, että minä saan päivän aikana pyykit pestyä, ruuan tehtyä siihen mennessä kun hän tulee töistä ja siivotakin pitäisi samalla kun hoidan lapsia. Lapset on pieniä ja vilkkaita ja välillä on hankala tehdä heidän kanssaan kotitöitä. Pienempi kiipeilee milloin mihinkin ja koko ajan saa olla vieressä vahtimassa. Päiväunia eivät nuku yhtä aikaa.
Olemme olleet pitkään yhdessä ja tämä on ollut ainainen riidanaihe. Miehellä on lapsuudenkodistaan malli, että naiset tekevät yksin ns naistentöitä. Kun olen sanonut, etten jaksa, enkä halua tehdä yksin kaikkea, mies osallistuu vähän aikaa ja sitten se taas vaivihkaa jää. Olen niin kyllästynyt aina sanomaan uudestaan samasta aiheesta, joten päätin olla hiljaa. Aloitin lakon. En pese enää miehen pyykkejä, enkä tee hänelle ruokaa. Saa nähdä koska huomaa, että sukat ja kalsarit on loppu. En suostu tähän enää. Olen palaamassa työelämään ja sitten joudun ilmeisesti tekemään työpäivän jälkeen kaiken yksin sillä aikaa kun mies rentoutuu telkkarin edessä.
Olemme olleet pitkään yhdessä ja tämä on ollut ainainen riidanaihe. Miehellä on lapsuudenkodistaan malli, että naiset tekevät yksin ns naistentöitä. Kun olen sanonut, etten jaksa, enkä halua tehdä yksin kaikkea, mies osallistuu vähän aikaa ja sitten se taas vaivihkaa jää. Olen niin kyllästynyt aina sanomaan uudestaan samasta aiheesta, joten päätin olla hiljaa. Aloitin lakon. En pese enää miehen pyykkejä, enkä tee hänelle ruokaa. Saa nähdä koska huomaa, että sukat ja kalsarit on loppu. En suostu tähän enää. Olen palaamassa työelämään ja sitten joudun ilmeisesti tekemään työpäivän jälkeen kaiken yksin sillä aikaa kun mies rentoutuu telkkarin edessä.