olen miettinyt: (LUE ja KATSO)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bomba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bomba

Vieras
että, jos olen baarissa ja olen 165cm ja painan 75kg, niin olenko ihan kauhean läski ja kehtaanko mennä baariin..2vkon päästä ois kekkerit ja miten, kehtaanko lähteä....olen laihtunut jo 15kg, mutta olenko vieläkin läski...käytän vaatteissa merkistä riippuen kokoa M tai L ja housuissa 40-44 (citymarketin housut on kokoa 40 ja hm kokoa 44)

katsooko kukaan edes tämän kokoista naista? mitä voisi päälle laittaa? tuntuu että farkut tekee enemmän läskin näköisen kun menee ihoa myöten?

mä sanon että jos jotain haittaa se miltä näytät ni on sen ongelma,mikset vois ja kehtais mennä baareihin,ei ne oo vaan hoikkien ihmisten paikkoja :) ja jotkut miehet tykkää naisesta jolla on muotoja joten miksei katsois.

misssixty1.jpg

mietinkin jotain pitempää, ehkä tunikkamaista puseroa ja korkeat n. 8cm korolliset kengät...entä farkut vai mustat housut...mites ne "hoikistavat" sukkahousut toimii...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mietinkin jotain pitempää, ehkä tunikkamaista puseroa ja korkeat n. 8cm korolliset kengät...entä farkut vai mustat housut...mites ne "hoikistavat" sukkahousut toimii...
mielummin tummat farkut mustat tai tumma,tumma harmat,no niin kuin kuvassa :D korot 8-10cm ja joku tunikka kyllä musta väri hoikista aika paljon ja jos on pitkä tunikka ja musta näytät hoikeamalta ja pidemmältä :)

mut mitäs jos löytyy mies ja heitän "uniformun" päältä niin mieshän juoksee karkuun...voisko laittaa avoimen tunikan ja sen alle esim. valkoisen topin jottei ois ihan musta..) :D

aattelin vaan että, oonko niin lihava että kehtaan sielä näyttäytyä...nätti kyllä olen mutta tämä raskauden jättämä löllymaha ja iso perse...

Mun havainnointikykyni mukaan enemmän siellä niitä pläskejä on kuin normipainoisia.
(alkoholi lihottaa :| )

mut mitäs jos löytyy mies ja heitän "uniformun" päältä niin mieshän juoksee karkuun...voisko laittaa avoimen tunikan ja sen alle esim. valkoisen topin jottei ois ihan musta..) :D
kyllä voit mutta valkoinen aina lihota,mä muistan kun mä olin synnytänyt ensimäinen kerta mull oli kauhea uniformu :laugh: :D en edes pystynyt istua missään,kun laitoin 2x slim and liftia tiukat housut ja aina musta tosi tiukka paita,mutta voit osta semmonen paita,laitan ihan kohta,minulla on sellainen ,se ainakin oli mun pelastus kun synnytiin toista :D :D

Sepä siinä onkin miehelle painajainen, kun nainen illan päätteeksi riisuu hiuslisäkkeen, piilarit, push-up -liivit, hoikentavat ja pebaa sulottelevat sukkikset... alta löytyy ihan toinen nainen :D

Yhteistyössä