Olen mustasukkainen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Olen mustasukkainen, kun tiedän että mieheni tapaa paljon naisia työssään, istuu kahvilla heidän kanssaan ja juttelee niitä näitä. Itse istun kotona ja tunnen itseni mielenkiinnottomaksi.

Aika ajoin sitten repeää, ja utelen mieheltä mitä puhuit sen ja sen kanssa (tiedän tyyppejä hänen työpaikaltaan). Kyselen onko hyvännäköinen jne. Nytkin tiedän, että hän on kahdetaan yhden naisen kanssa töissä, mua ärsyttää suunnattomasti mielikuva heistä siellä istuskelemassa vierekkäin ja juttelemalla syvällisiä.

Hae jostaki apua, nimittäin tollanen mustasukkasuus saattaa pahentua ajan mittaan. Se on myöskin pitemmän päälle ahdistavaa sun miehestäskin. Onko sulla aihetta epäillä sun miestä ja niitä naisia?? Siis onko sun mies aijemmin pettäny sua??

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Juttelette iltaisin miehen kanssa niitä syvällisiä.
Niin teemmekin. Mikä pointti tässä nyt oli?
No ajattelin, jos koet ettei miehesi jaksa sinun kanssasi lainkaan jutella niitä syvällisiä. 24 h vuorokaudessako pitäisi jutella juuri sinun kanssasi, vai mistä on kyse?

Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:
Hae jostaki apua, nimittäin tollanen mustasukkasuus saattaa pahentua ajan mittaan. Se on myöskin pitemmän päälle ahdistavaa sun miehestäskin. Onko sulla aihetta epäillä sun miestä ja niitä naisia?? Siis onko sun mies aijemmin pettäny sua??

Tää on ollut ennen paljon pahempaa, nyt näitä hetkiä ei tule kuin muutaman kuukauden välein, menkkojen aikaan. Eikä ole syytä epäillä, ei todellakaan. Ei ole mies pettänyt.

Mua ärsyttää samantyyppisessä tilanteessa, että kun mies on päivän jutustellut mukavia töissä, niin kotona linnoittautuu tv:n ja tietokoneen eteen. En sit saa mitään irti koko miehestä. Häiritsen vain tärkeitä ohjelmia ja mikä ärsyttävintä niin facebookissa jaksaa kyllä kirjotella mukavia illat pitkät.

Juttelette iltaisin miehen kanssa niitä syvällisiä.
Niin teemmekin. Mikä pointti tässä nyt oli?
No ajattelin, jos koet ettei miehesi jaksa sinun kanssasi lainkaan jutella niitä syvällisiä. 24 h vuorokaudessako pitäisi jutella juuri sinun kanssasi, vai mistä on kyse?

Siitä nimenomaan, että hän on kiinnostunut muista ihmisistä ja heidän elämästään/tekemisistään. Pelkään, että joku kiinnostuu hänestä ja alkaa yrittämään jotain. AJatus hänestä istumassa kahvilla kahdestaan jonkun naisen kanssa kahdestaan, se ahdistaa ja suututtaa paljon!

Alkuperäinen kirjoittaja marma:
Mua ärsyttää samantyyppisessä tilanteessa, että kun mies on päivän jutustellut mukavia töissä, niin kotona linnoittautuu tv:n ja tietokoneen eteen. En sit saa mitään irti koko miehestä. Häiritsen vain tärkeitä ohjelmia ja mikä ärsyttävintä niin facebookissa jaksaa kyllä kirjotella mukavia illat pitkät.

Kauheeta! Onneks tuo mies jaksaa kyllä minun kanssa olla ja puhutaan tosi paljon. Mutta joskus kun alan kyselemään jostain tietystä tyypistä, niin hän sanoo että ethän sä muistakaan kysele noin.

Siitä nimenomaan, että hän on kiinnostunut muista ihmisistä ja heidän elämästään/tekemisistään. Pelkään, että joku kiinnostuu hänestä ja alkaa yrittämään jotain. AJatus hänestä istumassa kahvilla kahdestaan jonkun naisen kanssa kahdestaan, se ahdistaa ja suututtaa paljon!

On normaalia olla kiinnostunut muista ihmisistä ja heidän elämästään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ittees vaan kiusaat kyselemällä. Tottakai työkaverien kanssa istutaan kahvilla ja jutellaan.

Niin, mutta se tilanne että ollaan kahdestaan ilman häiriötekijöitä, ahdistaa. Mulla kun on työ (sitten kun sinne takaisin lähden), missä ei kahvitella kahdestaan kenenkään kanssa, vaan koko työporukalla. Ja tiedän että itteäni vaan kiusaan, ja miestäkin siinä samalla :(

On normaalia olla kiinnostunut muista ihmisistä ja heidän elämästään.

Mihin asti se on normaalia?

Yhteistyössä