Olen muuttanut uudelle paikkakunnalle yksin, mistäs ystäviä? =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Olen muuttanut kokonaan uuteen kaupunkiin. En tunne paikkoja täältä vielä ollenkaan ja ystäviä vielä vähemmän.

Heittäkäähän tähän joitain ideoita, että mistä niitä uusia tuttavuuksia lähtisinkään etsimään? Tänään hississä kohtasin komean mieshenkilön, joka asuu minua vastapäätä. Jutut tosin jäivät melko lyhkäsiksi, mutta ainakin on tervehditty! :D

Onko kirjasto huono tutustumispaikka? Meinasin huomenna lähteä käymään muutamia kirjoja lainaamassa. Kai voisin sielä istua kytikselläkin jonkin aikaa ja hymyillä jos joku vaikka erehtyisi juttelemaan :DD.

Työkavereista älkää edes puhuko mitään kun vielä ei ole työpaikkaa. Tänään kävin kyllä työhaastattelussa, mutta vastauksen kuulee vasta syyskuussa että pääseekö töihin vaiko ei.

EN usko, että kirjasto on hyvä paikka. Syksyllä alkaa kansalaisopiston kurssit. Sinne vain. miten olet päätynyt asumaan uudelle paikkakunnalle, kun ei ole töitäkään tiedossa?

Samanmielisten fanaatikkojen parissa... koiraihmiset, uskonnot, fanaattismieliset harrastukset.... Tai sitten miten ois, että baarista kävisit vaan pokaamassa jonkun ja hankkisit näin valmiin kaveripiirin ;)

Mä ainakin tutustuin monenlaisiin naisiin pitsin nypläyskurssilla.
Kaikenlaiset käsityöpiirit on varmaan hyviä tutustumispaikkoja, koska niissä voi työn ohessa jutustella. Jos itse pitää vielä näpertelystä niin varmaan löytyy samanhenkistä seuraa.

Ja miks ei kirjastostakin. Menet dekkarihyllylle ja alat jutella vieressä seisojalla. Mistä kirjoista pidät? Onko tämä kirjasto kaupungin paras? Onko täällä hyviä antikvariaatteja, minä kun en tunne paikkoja kun olen uusi täällä.
Mentäiskö ihan kahvikupin ääreen puhumään kirjoista ... siitä se lähtee =)

Yhteistyössä