Olen muuttunut kiltistä lähes ilkeäksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Niin paljon paskaa oon saanu niskaan lähinnä miehiltä, että en voi sanoa kokemusteni perusteella että uskoisin hyvään mieheen, ei sellaisia ole!!

Pitkistä suhteista
Nro 1 vaihto toiseen kertomatta mitään
Nro 2 kosi, pisti lapsen alulle, petti 2kk ennen häitä. (Tein abortin).
Nro 3 osti kihlasormuksen, tulin raskaaksi enimmäkseen koska mies halusi, ollessani jo "liian pitkällä raskautta" mies iski nuoremman naisen eikä ole 10,5v edes nähnyt lastaan(lapsi 14v).
*tässä välissä olin 3vuotta yksin ja opin paljon omista tunteista ja opettelin sen että pystyn kertomaan miksi tuntui ja miltä tuntui ja pystyin kertomaan miksi tuntuu pahalta, mitä tarvitsen.

Nro 4 Halusi lopulta myös lapsen, niin minäkin, mutta mies oli pettäny alkuaikoina,
hylkäs tunnetasolla, en saanut hellyyttä, mies ei ottanut tarpeitani huomioon seksissä, eikä kyennyt puhumaan yhdestäkään ongelmasta lisäksi oli äärettömän laiska ja itsekäs. Isoimmaksi ongelmaksi nousi se ettei seksistä voinut edes puhua. saati mistään muustakaan suhteeseemme liittyvästä.
Mies jätti vuosien yhteiselon jälkeen, torjui 7kk, sain hänet pariterapiaan ja hän muutti kotiin takaisin.

Sama puhumattomuus jatkui, ja ongelmat kerty. Asuttiin 5v yhdessä, kunnes eräs päivä mies vaan lähti, eikä oo sen jälkeen ollut muhun yhteydessä. .

Olin rikki pitkään, sit eräs veljeni ystävä joka siis tiesi mitä oon kokenut tuntui ihastuneen minuun ja minä häneen. Lopulta harrastimme seksiäkin, mies vaikutti lähes rakastuneelta, kun mulla oli vielä exän sormus ja tämä mies huomasi sen, näytti todella murtuneelta. Tän jälkeen tapailtiin vielä. kunnes yhtäkkiä mies ilmoitti että ei hänellä ole ikinä ollut mitään tunteita ja seurustelu poikki. aiemmin tuli viestiä että hänellä on ikävä yms. Ja sit yhtäkkiä ei ollut enää mitään

Joskus vanhoissa vitseissä on totuutta piilotettuna:
Liikenneradiosta tuli varoitus moottoritiellä väärään suuntaan ajavasta autosta. Kuljettaja ihmetteli: miten niin väärään suuntaan ajava auto - näitähän on satoja!

Yhteistyössä