Olen nähnyt kummityttöni viimeksi kaksi vuotta sitten...

punatukkainen

Aktiivinen jäsen
09.01.2005
2 604
0
36
Ja tänään näen hänet. Kyllä jännittää, että miten tyttö on muuttunut....kova ikävä on ollut kaikki nämä 2 vuotta, mutta nyt en ikinä enää anna tytön äidin tulla meidän väliin. Tarkoitan siis sitä, että meillä oli tytön äidin kanssa välit poikki ja sen takia en pystynyt tyttöä näkemään.
Mutta nyt kaikki väärinkäsitykset selvitetty ja olo huojentunut. =)

Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hieno juttu! Minkä ikäinen kummityttö?

kummityttö on 13.v :heart: Yhden kerran ollaan puhuttu kännykässä tän kahden vuoden aikana.

Kiva juttu. :) Noin iso muistaakin jo hyvin ja on varmaan kaivannut. Onnea uudelle suhteellenne ja ottakaahan menetetty aika takaisin korkojen kera!

Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Hieno juttu! Minkä ikäinen kummityttö?

kummityttö on 13.v :heart: Yhden kerran ollaan puhuttu kännykässä tän kahden vuoden aikana.

Kiva juttu. :) Noin iso muistaakin jo hyvin ja on varmaan kaivannut. Onnea uudelle suhteellenne ja ottakaahan menetetty aika takaisin korkojen kera!

Joo, kuulin yhdeltä ystävältäni, että kummityttöni on itkenyt ikävää. Olen hänen sylikummi ja oltiin 11.v todella läheisiä. Oli paljon meillä hoidossakin. Ja ollaan tehty mökkireissuja yms.
Minäkin olen oikein unta nähnyt hänestä. Eikös se tarkoita sitä, että ikävöi??

Onpa kurja et aikuisten riitelyn takia on joutunu lapsi oleen erossa. Eikö tuon ikäsen jo vois antaa olla vaikka tosiaa puhelimitse yhteydessä kummiin, jos ei itse halua aikuiset keskenään nähdä?

Toivottavasti teillä on mukavaa!

Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:
Onpa kurja et aikuisten riitelyn takia on joutunu lapsi oleen erossa. Eikö tuon ikäsen jo vois antaa olla vaikka tosiaa puhelimitse yhteydessä kummiin, jos ei itse halua aikuiset keskenään nähdä?

Toivottavasti teillä on mukavaa!

Sanoppa muuta.....mutta tää mun kummityttö ei uskaltanut soittaa, kun lapsihan on lojaali vanhemmilleen.
Ja nää väärinkäsitykset liittyy valitettavasti kolmen vuoden takaisiin juttuihin, kun erosin exästä. Hän yritti tuhota kaiken!!! :o

Yhteistyössä