Olen niiiin rakastunut!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja mä oon puolestani niiiiin ihastunut! :heart: Ihana mies täälläkin, mutta vähän olen vielä epävarma hänen tunteistaan.. Pakko se kai olisi uskoa, että totta tää nyt sitten on. Rakkaus on saapunut mun elämääni :)

Alkuperäinen kirjoittaja some:
Ja mä oon puolestani niiiiin ihastunut! :heart: Ihana mies täälläkin, mutta vähän olen vielä epävarma hänen tunteistaan.. Pakko se kai olisi uskoa, että totta tää nyt sitten on. Rakkaus on saapunut mun elämääni :)

Ihanaa, kovasti onnea vaan :). Miksi epävarma olet? :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Alkuperäinen kirjoittaja some:

Ihanaa, kovasti onnea vaan :). Miksi epävarma olet? :heart:

No kun ihan vähän pelottaa se, että mun mielestä selkeät ihastumisen merkit ei olekaan sellaisia, vaan ainoostaan mun mielikuvituksen tuotetta. Tai siis että kyllähän ne asiat on tosia, joista näin ajattelen mutta ehkä mä vaan luulen että ne on ihastumisen merkkejä.. äh. Omasta epävarmuudestani tää vaan kumpuaa. On jotenkin niin ihmeellistä, kun mulle tapahtuu tämmöstä. En oo ollenkaan tottunut tähän :)

Yhteistyössä