Olen niiin onnellinen, mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Miksi ajattelenkaan tällaista?
Olen saanut neljä ihanaa lasta kolmelle eri miehelle. Isommat jo murkkuja ja nuorinkin jo esikoulussa. Elämä vaan ei ole mennyt niinkuin sen suunnittelin.
Sitten löysin aivan ihanan miehen, hän hyväksyy menneisyyteni täysin. Asumme yhdessä. Kaikki menee hyvin. Suunnittelemme kihloja vielä tälle vuodelle. Päivä vielä auki. Ensi vuonna menemme naimisiin. Talon ostamista mietimme. Rahaa säästössä niin paljon ettei tarvita lainaakaan kuin reilu puolet talon hinnasta. Kaikki siis hyvin eikö niin.
Lasta olemme yrittäneet puolisen vuotta. Nyt olen raskaana. Eikö olekin hienoa, mutta mä mietin vaan et miten ulkopuoliset suhtautuu asiaan.....mitä ihmiset ajattelee kun lapsia neljälle eri miehelle? Menneisyyttäni ette toki ketään tiedä mutta ei ole helppoa elämä ollut. Nyt se olisi tosi ihanaa mutta huolestuttaa.

kyllähän varmasti niitä paskanpuhujia on, ja onhan se fakta että neljälle eri miehelle on lapset, mutta mitä sitten?
loppujen lopuksi tärkeintä on se, oletko sinä, lapsesi ja tuleva miehesi onnellisia. ei se, tekeekö sinun valinnat ulkopuoliset ihmiset onnellisiksi.

onnea ja kaikkea hyvää teidän perheelle

kyl mä pitäisin sua aika horona ja sitä äijää tosi typeryksenä. Sulla ainakin tekee munaa mieli, selvähän se on, mut miksi pitää aina tehdä lapsia, häpeehän ne lapsetkin perhettään vanhampana?

Hei kiitos!
Välillä ajattelen itsekin tosiaan noin ja tämä kaikki ei todellakaan ole tapahtunut muutamassa vuodessa vaan tosiaan liki 20v on kulunut. En ole mikään teini enää mutta en kovin vanhakaan. Neljäkymppisiä ei ihan vielä juhlita ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyl mä pitäisin sua aika horona ja sitä äijää tosi typeryksenä. Sulla ainakin tekee munaa mieli, selvähän se on, mut miksi pitää aina tehdä lapsia, häpeehän ne lapsetkin perhettään vanhampana?

Kiitos!
Häpeän itsekin kertoa asioistani mutta mitä sitten. Lapset ovat tasapainoisia, pärjäävät loistavasti koulussa, olemme onnellisia. Eivät lapset häpeä meitä. Kavereita on niin yh-perheistä kuin paremmin menestyvistäkin perheistä.

Aika pahalta tuo kuulostaa, oli se menneisyys sitten mikä tahansa. Mitä itse miettisit jos tuollaisen kuulisit, ja et siinä tilanteessa olisi? En kyllä tuollaista tajua sitten millään. Ymmärrän kyllä että elämä vie, mutta kyllä ihmisellä itsellään ne suurimmat vaikutus mahdollisuudet omaan elämäänsä on.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Aika pahalta tuo kuulostaa, oli se menneisyys sitten mikä tahansa. Mitä itse miettisit jos tuollaisen kuulisit, ja et siinä tilanteessa olisi? En kyllä tuollaista tajua sitten millään. Ymmärrän kyllä että elämä vie, mutta kyllä ihmisellä itsellään ne suurimmat vaikutus mahdollisuudet omaan elämäänsä on.

Tiedän paljon naisia joilla lapsia kolmelle miehelle. Heillä on ollut väkivaltaisia miehiä, alkkareita, narkkareita, raiskaajia jne. Näitä mahtuu minunkin elämääni. Mitä jos sut jätetään ykskaks? Lopetatko kaiken siihen? Mitä jos poliisi erottaa teidät tai suosittelee eroa vielä kun mahdollista? Ei nämä ole tapahtunut muutamassa vuodessa kuten aiemminkin mainitsin.

miten niin jos poliisi erottaa? Ei minulle ainkaan ole poliisi tullut parisuhteistani ikinä mitään sanomaan ja jos on poliisille kovin tuttu mies niin pysyisin itse jo sellaisesta kaukana.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja no:

Tiedän paljon naisia joilla lapsia kolmelle miehelle. Heillä on ollut väkivaltaisia miehiä, alkkareita, narkkareita, raiskaajia jne. Näitä mahtuu minunkin elämääni. Mitä jos sut jätetään ykskaks? Lopetatko kaiken siihen? Mitä jos poliisi erottaa teidät tai suosittelee eroa vielä kun mahdollista? Ei nämä ole tapahtunut muutamassa vuodessa kuten aiemminkin mainitsin.

Olen ajatellut etten aio saada enempää lapsia (2), vaikka miehen kanssa ero tulisi. Koska tämä on se minun perheeni ja olen ajatellut etten myöskään naimisiin toistamiseen menisi. Miehen kanssa oltu näistä samaa mieltä.

Jos on noin huonoja miehiä vaan tullut vastaan ja poliisitkin tulleet sanomaan että eroa, niin olisin kyllä jonkun aika ihan yksin ja jos jonkun tapaisin niin opettelisin väh. sen 5 vuotta tuntemaan ennen kuin mitä pysyvämpää harkitsen. Miettisin varmasti pitkään ja hartaasti peilin edessä että miksi niistä "pahoista" miehistä niin kiinnostun ja ehkä tajuan jättää seuraavan väliin.

oletkin ollut pyllystäs huolimaton. Kyllä varmasti tuttavatkin puhuu selän takana mutta eivät sitä sulle myönnä. Miksi pitää jokaiselle miesehdokkaalle vääntää lapsia? Mutta joo niin se on sitä hienoa nykyaikaa. Kiva lapsillekkin kuunnella sitä nokkimista asiasta koulussa ja kavereilta. Eikä lapset välttämättä sitä sulle kerro.
Hienosti olet asiasi hoitanut. Eroappa vielä kiireesti jotta kerkeet vielä tehdä yhden lapsen tai vaikka kaksi eri miehille. :D
Tsiisus mitä porukkaa.

ihmisille nauretaan selän takana. Meillä töissäkin jatkuvasti selän takana puhutaan tällaisista anteliaista naisista. Ilkeäähän se on mutta iteppä sellaset ovat järjestäneet oman elämänsä. Onpahan hupia ihmisillä. Ymmärtäisi että jos kahdelle miehelle tekee että jokainen voi töpätä mutta että 4 krt. Täytyy olla tyhmä tai miehissä on jotain vikaa kun edes viittivät kajota tollaseen anteliaaseen naiseen joka myös vääntää kaikille lapset. Sorry mutta olen tätä mieltä yleisellä tasolla.

Älkää ihmiset nokitelko aloittajaa. Antakaa olla. Jokainen elää elämänsä niin kuin haluaa. Miksi meidän muiden tulee arvotella? Ei meillä kellään ole varaa arvostella läheisiämme.