Olen niin tyhmä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ollaan miehen kanssa yritetty saada lasta alulle pian 8v... Rahaa on palanu hedelmöityshoitoihin todella paljon, eipä tässä juuri muuta ollakaan tehty kuin töitä ja vauvaa jo vuosikausia. Mies yllätti mut muutama viikko sitten, oli ostanut meille matkan Thaimaahan vuodenvaihteeksi. Silloin on meidän 10v. hääpäivä. Ja nyt, juuri äsken, raskaustesti näytti plussaa. Olin aiemmin varma, että jos jonakin päivänä onnistun joskus raskautumaan, olisin onnesta soikeana... Mutta nyt olo on jotenki tyhjä, harmittaa kun ei voidakaan lähteä matkalle ja pelottaa ihan törkeästi. Olenko vain yksinkertaisesti idiootti vai olenko vain shokissa? (Mun pulssi lyö tällä hetkellä miljoonaa, ja oon itkeny hämmästystäni melkein tunnin.) Mies tulee tunnin päästä kotiin, pystyisiköhän sitä rauhoittumaan siihen mennessä ja saamaan ajatukset kasaan?

Olet vain alkusokissa kun olette yrittäneet niin kauan ja nyt se viimein tapahtuu! Olet toivonut, kuivitellut ja unelmoinut, ja nyt kaikki onkin ihan uutta ja olet hermona, että miten tää nyt oikeesti menee (kuten me kaikki jossakin vaiheessa ). Kyllä se uskomaton onnentunne sieltä vielä tulee, älä huoli! Miksette muuten vois lähtee sille matkalle kuitenkin? Vähän pitää vain varoa että mitä pistää suuhunsa (esim. tiettyjä juttuja ei raakana). Onnea!

Ohhoh, iso ja lämmin onnenhalaus :hug:

Alkushokki siulla taitaa tosiaankin olla menossa. Yritähän koota ihteis, siun pittää ilmeisesti kohta yllättää mieheis paljon suuremmin ja ihanammin, kuin hän yllätti siut :)

Voi onnea! Sulla on alkushokki. Kun siitä toivut niin luulenpa että sua ei toi matkajuttu enää harmita. Nyt sulla on suurempi yllätys miehellesi.

Olet jo varmaan kertonut hänelle uutisen. Mitä hän sanoi?

oih, onnea kauheesti.
Ihanaa, kohta saat yllättää miehes =)
kyllä sä kohta osaat olla iloinen asiasta, mutta kun niin kauon oot joutunu sitä plussaa oottamaan, et vielä ehkä ees tajuu, et se on plussa, ja mitä se tarkottaa =)

Onnea täältäkin. Luulen, ilman parempaa tietoa, että ihan normaali on sun reaktio. Ja ihan varmasti ohimenevä tunne, kyllä se ihan varmasti iloks muuttuu ja onneks ja matkat unohtuu. Koetat vaan ottaa rennosti etkä huolehdi liikaa. :hug:

Onnea :flower: :hug:
Sun pää on ihan syystäkin pyörällä, mutta kunhan kotvan kuluttua toivut, niin voinen vannoa ettei yks menetetty matka ole mitään tuhisevan nyytin rinnalla ;)

Yhteistyössä