Olen niin väsynyt että itkettää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Syyllinen olo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä tuokin ulkoilee mutta ei jaksa tunti tolkulla ulkoilla. Ja tulee niin kovin huonolle tuulelle tuo mies jos on väsynyt :( Etten jaksa lapsia ja kiukuttelevaa miestäkin sitten :D
Helpotti kun sai purkaa ja tuntuu että aika moni on ollut samassa tilanteessa :) Kiitos!

Tuosta tassuttelusta luen huomena enempi :)

Jos todella olet väsynyt ja haluat nukkua niin aika varma keino siihen on se, että annat lapsen nukua vieressäsi. Jos herää yöllä niin ei varmaankaan tarvi kuin vähän silitellä päästä niin lapsi nukahtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos todella olet väsynyt ja haluat nukkua niin aika varma keino siihen on se, että annat lapsen nukua vieressäsi. Jos herää yöllä niin ei varmaankaan tarvi kuin vähän silitellä päästä niin lapsi nukahtaa.

Meillä lapsi pyörii ja potkii ja melskaa unissaan. Käy äkkiä 160cm sänky pieneksi.
Puolet yöstä viettää silti meidän välissä, vaikka minä sitten säpsähtelenkin hereille koko ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tätäkin on kokeiltu mutta ei nukahda viereen eikä nuku vieressä. Joten sekään ei meillä toimi. Ja esikoinen toisinaan ( kerran puolessa vuodessa ) kömyää aamuyöstä viereen ja siinä vaiheessa saan viimeistään sanoa omille yöunilleni hyvästit. En vaan saa nukuttua kun joku on millon varvas ja millon korva suussa ja nukkuu miten päin sattuu poikittain.
Omassa sängyssäänkin löytyy milloin mitenkin päin :D
Yksi yö unenpöppörössä sanoi miehelle kun mies kuopusta haki maidolle että "joku on lyhentänyt tätä minun sänkyä kun en mahdu enää kunnolla" ja makasi sängyssä poikittain :D

Yhteistyössä