Olen niin yksin, niin yksin, niin h****tin yksin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mossflower
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Alkuperäinen kirjoittaja Mossflower:
Alkuperäinen kirjoittaja moi:
Mossflower, missä asut?

Espoossa.

Treffataanko heti huomenna?
En asu Espoossa, mutta vieressä kylläkin :whistle:
Mennään vaikka jonnekkin kahville =)

Huominen ei sovi, mutta tiistai sopisi =)

Missä päin espoota vaikutat, miten pääset liikkumaan?
Pääsetkö esim Omppuun, vai olisko joku muu paikka parempi?
Niin ja mitkä ajat on sulle sopivia noin niinku yleensä, mulle käy loistavasti aamupäivä, mutta muitakin vaihtoehtoja on =)

Aamupäivä sopii hyvin mullekin! Omppuun pääsen ihan hyvin, muita hyviä ovat Sello ja Entresse. Asun radan varrella.

Luetko kirjoja? Mulla on paljon hyviä kirjoja, jotka voi auttaa sua asennemuutoksessa. Vaikka kirjoititkin, ettei tunteesi ole tahdostasi kiinni, olet autuaan tietämätön asioista, koska kaikki lähtee itsestä. Jotta maailma ympärillämme muuttuisi, meidän on ensin itse muututtava. Voit ottaa yv:llä yhteyttä, voisimme mekin treffata, asun Helsingissä.

Alkuperäinen kirjoittaja moi:
Mossflower, missä asut?

Espoossa.

Treffataanko heti huomenna?
En asu Espoossa, mutta vieressä kylläkin :whistle:
Mennään vaikka jonnekkin kahville =)

Huominen ei sovi, mutta tiistai sopisi =)

Missä päin espoota vaikutat, miten pääset liikkumaan?
Pääsetkö esim Omppuun, vai olisko joku muu paikka parempi?
Niin ja mitkä ajat on sulle sopivia noin niinku yleensä, mulle käy loistavasti aamupäivä, mutta muitakin vaihtoehtoja on =)

Aamupäivä sopii hyvin mullekin! Omppuun pääsen ihan hyvin, muita hyviä ovat Sello ja Entresse. Asun radan varrella.

Pystytkö kirjautumaan, vai sovitaanko tätä kautta suoraan tärskyt Omppuun.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:
Luetko kirjoja? Mulla on paljon hyviä kirjoja, jotka voi auttaa sua asennemuutoksessa. Vaikka kirjoititkin, ettei tunteesi ole tahdostasi kiinni, olet autuaan tietämätön asioista, koska kaikki lähtee itsestä. Jotta maailma ympärillämme muuttuisi, meidän on ensin itse muututtava. Voit ottaa yv:llä yhteyttä, voisimme mekin treffata, asun Helsingissä.

Ehkä tiettyyn pisteeseen asti voi, ja olen minä yrittänyt. Monta asiaa olen elämässäni korjannut, mutta nyt tuli stoppi. En enää tiedä miten edetä. Pelkään, että saamani (huonot) mallit ihmissuhteista ovat pysyviä eikä niistä pääse yrittämällä eroon.

Anteeksi kauheasti nöppäri, mun tietokone meni rikki :ashamed: Nyt olen lainakoneella. Laitan yv:tä heti kun saan uuden koneen tai tuon vanhan korjattua, nyt en pääse kun ihan satunnaisesti nettiin.

Yhteistyössä