Y
"yksinäinen"
Vieras
Mikähän mussa on vikana kun en millään saa uusia ystäviä? Tuntuu että kaikilla on isot kaveriporukat. Mulla on oikeastaan vain 2 ystävää joista toinen asuu kaukana. Tosi läheisiä naispuolisia ystäviä ei ole ollenkaan, mies taitaa olla läheisin ystävä...
Tutustun helposti uusiin ihmisiin ja jotenkin ne jäävät vain tuttaviksi. Jos yritän tutustua paremmin jää yhteydenpito aina yksipuoliseksi (eli vain minä otan yhteyttä) joten luovutan. Mielestäni ystävyyden pitää olla molemminpuolista... Nytkin kun mies on iltavuorossa tunnen itseni niin yksinäiseksi kun mulla ei ole ketään
Tosi noloakin kun esim. sukulaiset tai työkaverit kertoo mitä ovat tehneet kaveriporukassa, no eipä oo mulla kerrottavaa kun ei oo sitä kaveriporukkaa! Juhannuksenkin vietän aina anopin luona, kaikki muut menevät kaveriporukan kanssa mökille.
Taitaa kohta olla liian myöhäistä löytää ystäviä kun kohta tulee jo 30 täyteen... Muilla mun ikäisillä on jo omat kaveripiirit enkä mahdu enää porukkaan
Tutustun helposti uusiin ihmisiin ja jotenkin ne jäävät vain tuttaviksi. Jos yritän tutustua paremmin jää yhteydenpito aina yksipuoliseksi (eli vain minä otan yhteyttä) joten luovutan. Mielestäni ystävyyden pitää olla molemminpuolista... Nytkin kun mies on iltavuorossa tunnen itseni niin yksinäiseksi kun mulla ei ole ketään
Taitaa kohta olla liian myöhäistä löytää ystäviä kun kohta tulee jo 30 täyteen... Muilla mun ikäisillä on jo omat kaveripiirit enkä mahdu enää porukkaan