Olen niin yksinäinen kun ystäviä on niin vähän :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "yksinäinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"yksinäinen"

Vieras
Mikähän mussa on vikana kun en millään saa uusia ystäviä? Tuntuu että kaikilla on isot kaveriporukat. Mulla on oikeastaan vain 2 ystävää joista toinen asuu kaukana. Tosi läheisiä naispuolisia ystäviä ei ole ollenkaan, mies taitaa olla läheisin ystävä...

Tutustun helposti uusiin ihmisiin ja jotenkin ne jäävät vain tuttaviksi. Jos yritän tutustua paremmin jää yhteydenpito aina yksipuoliseksi (eli vain minä otan yhteyttä) joten luovutan. Mielestäni ystävyyden pitää olla molemminpuolista... Nytkin kun mies on iltavuorossa tunnen itseni niin yksinäiseksi kun mulla ei ole ketään :( Tosi noloakin kun esim. sukulaiset tai työkaverit kertoo mitä ovat tehneet kaveriporukassa, no eipä oo mulla kerrottavaa kun ei oo sitä kaveriporukkaa! Juhannuksenkin vietän aina anopin luona, kaikki muut menevät kaveriporukan kanssa mökille.

Taitaa kohta olla liian myöhäistä löytää ystäviä kun kohta tulee jo 30 täyteen... Muilla mun ikäisillä on jo omat kaveripiirit enkä mahdu enää porukkaan :(

Haluatko tai tarviitko sä tosiaan sitä kaveriporukkaa? Kaikki ei vaan oo niitä isojen porukoiden tyyppejä. Mä en ole. Mä viihdyn yhden tai kahden hyvän ystävän kanssa paljon parmmin kuin jossain kaveri- tai tuttavaporukassa, vaikka senkin menee joskus ja riittävän pieninä annoksina.

Mistä päin olet? :) Itteekin välillä kyllästyttää ku ei oo ketään kavereita, jotenkin se hävettää... Mutta silti oon tottunut jo tähän yksinäisyyteen niin toisaalta tuntuis oudolta jos nyt yhtäkkiä olis joku vakiokaveri :D

Mä en vois sietää suurta kaverilaumaa, etenkään naisia. Yksi tosi hyvä naisystävä ja toinen on tosi hyvä miespuolinen ystävä. Joita sitten näen harvoin, yleensä joskus kesällä.
Muuten on just tuollainen ei-kavereita-mutta-melkein tuttavapiiri, johon onneksi sitten pääsee kuokkimaan kun on tarvetta, esim. just juhannuksena. Muuten viihdyn paremmin kuin hyvin miehen ja koirien kanssa kotona :)

En varsinaisesti kaipaa isoa porukkaa vaan ehkä kuitenkin enemmän niitä kavereitä niin ei tartte aina olla yksin... Viihdyn oikeastaan paremmin juuri kaksistaan, aika harvoin toteutuu nykyisten ystävien kanssa... Olen eri elämäntilanteessa joten aikaa ei tunnu löytyvän. Mutta olisi kyllä kiva välillä kokoontua isommallakin porukalla. Olisi edes ystäväpariskunta jonka voisi kutsua illalliselle!

Minä myös olen yksinäinen. Vanhat kaverit on kaikonneet lähinnä siksi, että ovat muualle muuttaneet. Uusia ystäviä ei pikkupaikkakunnalta noin vain saa. Yksi parin vuoden takainen tutustuminen on, mutta hänkin muutti pois täältä. Ollaan nähty n. parin kuukauden välein ja nyt suunnitellaan tapaamista. Kummasti vain nyt hänestä ei ole kuulunut mitään vaikka olen kaksi tekstiviestiä viikon sisään lähettänyt, jossa yritän tarkkaa päivää saada selville millon nähtäisiin, jotta työvuorot saisi sovittua. Kurjalta tuntuu.

Mulla on 2 ystävää,mutta en kaipaa ystäviä. Viihdyn paremmin yksin eikä sitä kukaan ymmärrä. Pidetään outona ja jopa masentuneena mitä en todistettavasti ole.
Ei se lauma ketään onnelliseksi tee. Joskus 2 hyvää on parempi kuin lauma yhdentekeviä.