Olen nuorempi versio miehen eksästä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Argh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Argh"

Vieras
Ehkä tämän ei pitäisi häiritä, mutta ilmeisesti olen kuitenkin mustasukkaista tyyppiä.

Miehen eksä vuosien takaa on ihan kuin minä, mitä nyt vanhempi ja sitä myöten kurvikkaampi. Sama hiustyyli, sama pituus, sama vartalotyyppi jne. ja kaikki ne poulet ulkonäössäni, joita mies kehuu, sopivat ihan yhtä hyvin häneen. Tulipa vallan mieleen suhteemme alkuajoilta kerta, jolloin mies unissaan minua halasi ja kutsui eksän nimellä. Ei muistanut aamulla mitään ja vakuutteli, ettei hänellä ole mitään tunteita jäljellä eksää kohtaan.

Muuten ei ehkä vaivaisi, mutta suhde eksään päättyi, kun eksä löysi paremman. Eli epäilyttää vähän, että olenkin eksän korvike. Nolottaa, enkä ilkeä kenellekään edes puhua tästä...

No sehän on ihan totuus että kaikissa on jotain samaa,siis niillä jotka valitaan kumppaneiksi.Vertailepa vaikka omia mies valitojasi,varmasti huomaat että heissä on jotain samaa,jos ei ulkonäöllisesti niin muuten.

[QUOTE="vieras";26686215]Jos eksä on ollut kaunis blondi D-kupilla, niin eipä se mies syty jostain kananpersetukkaisesta laudasta[/QUOTE]

Hyvin sanottu ja pitää täysin paikkansa.

Fiksu mies vaihtaa nuorempaan ennenkuin vanha rupsahtaa käsiin. Ei ole mitään hyödyttömämpää kuin vanheneva nainen joka vielä kaiken kukkuraksi yleensä tulee kärttyisämmäksi vuosi vuodelta..

Itse tapailin miestä joka sanoi että voisi seurustella kanssani jos minulla olisi tummat hiukset suoralla otsiksella (samanlaiset kuin exällään). Olen itse vaalea...ketutti ja lopetin tapailun ja kyseinen mies alkoi välittömästi seurustella exänsä nuoremman kopion kanssa jota oli ilmeisesti tapaillut samaan aikaan.

Onhan se näinkin. Tässä tapauksessa tosin mies ei vaihtanut nuorempaan, vaan tuli itse jätetyksi ja miehellä oli sen jälkeen ihan erilainen tyttöystävä muutaman vuoden. Eli tämä vaihto kyllä melkein menee tuohon "D-kupin kaunottaresta kananpersetukkaiseen lautaan".

Niin että mietin vaan, että jos se ottaa päähän tulla jätetyksi nuoremman version takia, niin ei se kiva ajatus ole sekään, että itse on menetetyn rakkaan korvike/kopio...

Yhteistyössä